Du spiller kamper 2 ganger om dagen. 03:00 og 15:00. Kampene går fra mandag til fredag, første kamp mandag tror jeg var 03:00 og siste fredag er 15:00. Ikke kamper lørdag og søndag.
I mellom dette har laget treninger 09:00 og 21:00 hver dag. Ikke lørdag søndag.
Maksskill tror jeg er 99, men dette vet jeg ikke med sikkerhet. Alder teller heller ikke så mye for spillernes utvikling (etter hva jeg har forstått), men det er klart, jo yngre mannskap du har, jo lengre kan du ha dem i stallen.
Noterer meg at du ligger på andre plass i 6.divisjon etter 2 kamper. Får satse på opprykk
Sørg for å få deg sponsor, da dette gir kjærkomne penger i kassa. Spark alle spillere som ligger under 60 (gjerne de som ligger under 65 også), men du må ha MINIMUM 18 mann i stallen.
Beste måten å trene spillerne på, er å spille treningskamper, men OBS! dette koster 1 credit pr. gang du utfordrer, mens det er gratis dersom du tar i mot en utfordring.
Creditsene er etterhvert det som koster penger. Du får 10 gratis hver sesong, og kan få ekstra ved å finne Avdelingscupen, rykke opp, osv, osv, osv.
Vær også obs på at du bruker credits ved å bytte navn på spillere, delta i spillernes egen cuper, og endel andre ting. MEN det er fullt mulig å klare dette bra uten å kjøpe credits.
Gå på stadion greia di og begynn å bygg ut stadion, eller treningsanlegg, eller restauranter osv, osv. Sett også ned billettpriser noe, slik at du får fylt opp stadion.
Etter kl. 15:00 utfordrer jeg deg til treningskamp med SuperSvett laget mitt. Legg merke til hjemmebanen til Skogene All-stars