KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Mar 2024, 08:41

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Manager League
PostPosted: 27 Feb 2007, 14:15 
Offline
Reserve

Joined: 10 Aug 2006, 09:36
Posts: 180
Noen her som spiller manager league? Eller noen som ikke gjør det?

Registrer dere gjennom denne linken: [url]svettbk.managerleague.com[/url]

så støtter dere også lille Svett med 70 øre pr. gubb som registrerer seg. Er faktisk ganske morsomt, nettbasert managerspill.

Vet det er mange manager-elskere der ute, og for de av dere som ikke allerede er registrert, eller har lyst til å registrere et lag til, så er det absolutt verdt et forsøk.

Laget mitt heter Skogene All-stars, dersom noen har lyst til å utfordre til treningskamp eller lignende. Har akkurat rykket opp til 5.divisjon.

Har et annet lag som også heter SuperSvett, disse rykket også opp i 5.div.

Heng dere på :)

[url]svettbk.managerleague.com[/url]

KongJohan


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Feb 2007, 15:10 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Regga meg nå, men skjønner litt lite. Laget mitt heter Glåmlia Gunners og jeg er ikke helt sikker på hvilken divisjon jeg ligger i :P

Hva er max-skillsen på en spiller? Teller alder mye for spillerens utvikling? Kampdatoer?

Ellers vil jeg også foreslå http://www.com-fotball.com et utrolig bra managerspill med godt managersamfunn hvor alle "kjenner" alle.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Feb 2007, 15:37 
Offline
Reserve

Joined: 10 Aug 2006, 09:36
Posts: 180
Du spiller kamper 2 ganger om dagen. 03:00 og 15:00. Kampene går fra mandag til fredag, første kamp mandag tror jeg var 03:00 og siste fredag er 15:00. Ikke kamper lørdag og søndag.

I mellom dette har laget treninger 09:00 og 21:00 hver dag. Ikke lørdag søndag.

Maksskill tror jeg er 99, men dette vet jeg ikke med sikkerhet. Alder teller heller ikke så mye for spillernes utvikling (etter hva jeg har forstått), men det er klart, jo yngre mannskap du har, jo lengre kan du ha dem i stallen.

Noterer meg at du ligger på andre plass i 6.divisjon etter 2 kamper. Får satse på opprykk :)

Sørg for å få deg sponsor, da dette gir kjærkomne penger i kassa. Spark alle spillere som ligger under 60 (gjerne de som ligger under 65 også), men du må ha MINIMUM 18 mann i stallen.

Beste måten å trene spillerne på, er å spille treningskamper, men OBS! dette koster 1 credit pr. gang du utfordrer, mens det er gratis dersom du tar i mot en utfordring.

Creditsene er etterhvert det som koster penger. Du får 10 gratis hver sesong, og kan få ekstra ved å finne Avdelingscupen, rykke opp, osv, osv, osv.

Vær også obs på at du bruker credits ved å bytte navn på spillere, delta i spillernes egen cuper, og endel andre ting. MEN det er fullt mulig å klare dette bra uten å kjøpe credits.

Gå på stadion greia di og begynn å bygg ut stadion, eller treningsanlegg, eller restauranter osv, osv. Sett også ned billettpriser noe, slik at du får fylt opp stadion.

Etter kl. 15:00 utfordrer jeg deg til treningskamp med SuperSvett laget mitt. Legg merke til hjemmebanen til Skogene All-stars :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Feb 2007, 15:41 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Dæven, takk skal du ha :)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Feb 2007, 15:46 
Offline
Reserve

Joined: 10 Aug 2006, 09:36
Posts: 180
Har selvfølgelig sikkert noen fler tips, dersom du skulle komme på noe mer :)

Kongen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Feb 2007, 16:14 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Dæven, der vant jeg min første kamp 1-0 :D

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Feb 2007, 16:23 
Offline
Reserve

Joined: 10 Aug 2006, 09:36
Posts: 180
Strålende! Ser ut som du er mot god vei på opprykk! Har sett litt på laget ditt, og du bør vurdere å kjøpe deg ny keeper.

Er ganske klønete overgangsgreier der, men du kan kjøpe spillere som ikke er under kontrakt med noen lag. Kryss av på keeper, over 70, og som er under 20 år, så bør du få opp noen (koster 1 credit å kjøpe spillere som er klubbløse). Er to like på kvaliteten, ta den yngste....


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Mar 2007, 14:00 
Offline
Reserve

Joined: 10 Aug 2006, 09:36
Posts: 180
Liten oppdatering...skulle man ønske å starte lag, som fortsatt selvfølgelig er mulig så bruk følgende link.

http://svettbk.managerleague.com

ikke noe www noe sted!!! bare så dere veit!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group