KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Apr 2024, 19:09

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2008, 20:18 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
mikeb wrote:
Svennis, I love you!

(mener ikke Sven Erik Sæthre)



Jaja.. Svennis er vel både elsket og hatet...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Feb 2008, 10:13 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
ManUtd wrote:
mikeb wrote:
Svennis, I love you!

(mener ikke Sven Erik Sæthre)



Jaja.. Svennis er vel både elsket og hatet...

Er nok flere som elsker han, enn som hater han... :wink: :D :mrgreen:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Feb 2008, 12:18 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Korslund wrote:
ManUtd wrote:
mikeb wrote:
Svennis, I love you!

(mener ikke Sven Erik Sæthre)



Jaja.. Svennis er vel både elsket og hatet...

Er nok flere som elsker han, enn som hater han... :wink: :D :mrgreen:


ja, og da er han elsket og hatet? Om det er flertall av "elskere", får bli opp til andre og bedømme.. Hvis det skulle være interessant.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Feb 2008, 14:15 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Har jeg sagt noe annet...? :wink:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Feb 2008, 17:37 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Korslund wrote:
Har jeg sagt noe annet...? :wink:


Ikke direkte..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Feb 2008, 17:06 
Offline
Saftblander
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 21:46
Posts: 45
Location: Hamar
Arsenal roter bort 2 poeng ja, glimrende. Ikke noe overraskende at Gallas angriper benken til Birmingham, en slik ukultur har jo eksistert i mange år hos de bitre ifra Nord-London. Men sånn går det når hatet til Manchester United er større en kjærligheten til sin egen klubb.

_________________
Keep the red flag flying high


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Feb 2008, 18:07 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Image

Image

Image

UKULTUR! DU SNAKKER OM UKULTUR!!! Se her da gitt.

Dere som er så jævla glad i engelske spillere, innsatsen og taklingene: Bare sett i gang å runk til bildene her.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Feb 2008, 23:27 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Når man ser resultatet av den grusomme taklingen til Taylor så får man la munnhuggeri ligge. Det der er stygt. Håper Taylor får noen kampers utestengelse.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Feb 2008, 23:58 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Jeg håper han blir utestengt helt til Eduardo kommer seg på banen igjen (om han noensinne gjør det.)

Heldigvis (eller i det minste) sier ryktene at operasjonen gikk bra.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2008, 01:01 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Hadde ikke tilgang til tv da den horrible taklingen av Eduardo fant sted. Så jeg fulgte kampen på vglive. Forstod selvfølgelig at Eduardo hadde fått en forjævelig smell, men utifra hva VG skrev om det røde kortet, så virket det utrolig strengt. Sakset fra VGs oppdatering:

"RØDT KORT! Martin Taylor feller Eduardo midt på egen banehalvdel. Får overraskende direkte rødt kort av kampens dommer!"

"Av reprisen synes det som om Taylor bare er uheldig med sin sene takling, og det virker veldig strengt av dommeren å utvise Birmingham-spilleren."

Men etter å ha sett bildene du har lagt ut Korslund, så er det vel ingen vits i å diskutere det røde kortet. Rett og slett en horribel takling, som ikke er noe man ønsker å se på en fotballbane.

Uansett hvor stor rival Arsenal er: Håper Eduardo kommer seg tilbake etter dette. Bare å ønske ham lykke til i de mange månedene som kommer.. :wink:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2008, 01:32 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Det er fint å høre at det finnes fornuftige folk her inne også (en god dose sjølironi fra min side og) :)

Det jeg synes er verst med taklingen er at han faktisk ikke har noen intensjoner om å ta ballen. ballen er på bakken, han går inn med strakt bein, strake knotter, og i tillegg med høyt ben. Legg merke til blikket hans også. Kanskje han ikke prøvde å knekke leggbenet, men samtidig må han være kraftig idiot som går slik inn i en takling.

Heller kun Somaliere i Arsenal enn engelske møkkaspillere som Taylor.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2008, 02:23 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Huff, det er en stygg sak, men fra tid til annen så kommer det slike dessverre. Er vel på linje med skaden til Henke dette....samt denne Sloveneren (?) som Brann hadde på prøvespill for noen år siden. Noen som husker den? Var vel jaggu i treningskamp mot Birmingham det også? Eller var det et annet Engelsk lag?

Uansett, ser også at Wenger har tonet ned sine spontane utbrudd som kom i kampens hete. Kan nok være greit....ting går fort i dagens fotball, Taylor tar en avgjørelse i et brøkdel av et sekund, og følgene blir katastrofale.....kan aldrig i verden se for meg at han gjorde dette bevist. Er nok langt unna kategorien jeg plasserer Roy Keane i, han knakk jo Alf Inge Håland med fullt overlegg, og da snakker vi vel om en situasjon hvor det egentlig burde blitt delt ut flere mnd i fengsel.

Ja ja, får bare håpe Eduardo kommer seg tilbake på banen, det vil vel ta sin tid å lege dette, men heldigvis viser det seg stadig vekk at folk med slike skader kommer seg tilbake.....lykke til!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2008, 13:05 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Jeg tror heller ikke at Taylor gjorde det med vilje. Men en blogg jeg leser daglig, sa det veldig bra:

Quote:
Do I think Martin Taylor set out to break Eduardo’s leg? No. I think it’d be a very sick individual that did that. Do I think Martin Taylor decided to get ’stuck in’ to Eduardo, ‘just to show him he’s around’? Yes, I do. I think he wanted to get in a heavy challenge early in the game and perhaps put the Crozilian off his game. 99.9% of the time these ‘tackles’ don’t end up with serious injury but this time Taylor is that .01%.


Jeg er bombesikker på at han går inn for å gi Eduardo en real smell. Men han hadde kanskje ikke regnet med at han knakk leggen. Det er det som er problemet, at en eller annen gang så smeller det. Og det burde ikke være vitsen å vente på det. Fotballspillere er jo like mye mennesker som oss, og at de brekker benet i en fotballkamp gjør like mye vondt som å brekke benet når du tryner på en sykkel, etc.

Videre sier den samme bloggeren noe jeg også er helt enig i.

Quote:
Eduardo’s foot was planted on the floor, Taylor came in a foot over the ball - not 2 inches, not 6 inches, at least a foot - and he has a put at risk the career of a fellow professional. It was a horrific challenge. Sorry, but anyone who has played football knows from simply looking at that picture that the tackle was designed to hurt. You don’t leave the ground like that, you don’t lead with your studs like that if you’re not trying to hurt the opponent. To say it was ‘mistimed’ is simply trying to make excuses. I’m sure Taylor feels bad but so he should. He should feel like a fucking piece of shit because what he did was as cowardly and appalling a tackle as I’ve seen in a long time. Watch this ("This" var en link som jeg legger ved under sitatet) and then try and tell me that Taylor didn’t set out to ‘do’ Eduardo. It was nothing to do with Eduardo being too quick, it was deliberate and downright dangerous.


http://www.dailymotion.com/video/x4hczz ... enal_sport


Ingen fotballspillere i verden fortjener noe slik.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2008, 21:27 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... to=newsnow

Kjør hardt, kjør stil! :wink: :lol:
Sjekk Jenas :lol: :lol:

Gratulerer, forresten. Ny dvd på gang? :wink:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Feb 2008, 08:18 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 22 Apr 2005, 13:20
Posts: 1370
Location: Auli, Nes
He,he..nå er det nok ny DVD på gang ja. Finaleseier med party som ekstramateriell :-)

Gutta fortjener en fest etter den tittelen.

_________________
"Hånda i været, midterste finger
Den er til alle som ikke er Vinger"

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 119 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group