KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 20 Apr 2024, 17:43

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 61 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 15:57 
Offline
Materialforvalter

Joined: 20 Jul 2005, 14:09
Posts: 88
Location: Oslo
Rød Jævel wrote:
Hvis du er 25% KIL-supporter og ser at vi hisser oss opp, hvorfor i helvete gidder du å bruke tid på å skrive drit her inne? Skjønner at du sikkert har mye tid til overs, men bruk det stusselige livet ditt på å finne ut hvordan vålerenga skal bli noe annet enn et middelmådig lag i Norge. Med ressursene vålerenga har sammenlignet med KIL sine er det jo bare patetisk å sitte her inne å rakke ned på oss når dere ikke har noen særlige resultater å vise til selv... I 2008 spiller vi sikkert i samme divisjon (hvis ikke KIL skulle finne på å rykke opp). Du får heller komme tilbake da og finne på en stusselig unnskyldning etter at dere har fått knus på Gjemselund.


Skrev bare en ironisk liten sak på KIL, etter at det var skrevet ditto ironisk liten ting på VIF først. Så kom reaksjonene, og hvis du går gjennom de forskjellige innleggene i denne tråden, vil du se at de som kommer med de verste oppgulpene, har fått det samme tilbake, mens de som holder en saklig og fornuftig tone, har fått det tilbake. Liker å legge meg på nivå med motdebattanten skjønner du. Eks. med AntiEnga blir det hatsk, usaklig og tullete, mens med f. eks Karlsen blir det liit mer rolig tone og litt mer saklig. Poenget er at jeg ikke legger opp til noe som helst av driten, jeg bare svarer på den på det plan som jeg antar motdebattanten ligger på utifra dennes innlegg. Gjennomgangstonen her er at dere tror Klanen hater alle fra Vinger o.s.v, men jeg kan forsikre ddeg om at jeg aldri har fått noe pes når jeg f. eks har småklappet litt eller til og med utbrutt et lite YES på Ullevaal, når KIL scoringer blir annonsert. Har heller ikke et stusselig liv sånn sett, bare en stusselig jobb :D Hvordan Enga skal ta seg fra middelmådighetenes rekker overlater jeg til dem, og med tre medaljer de tre siste sesongene ser det ut til at de er på vei. Ballen er nå på din banehalvdel, og du får et innlegg på å bestemme om du vil være en jeg kan være saklig med, eller om du vil ha masse klisjèfylt drittslenging tilbake neste innlegg :D

_________________
Så stolt, så Vål`enga!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 16:02 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Enga wrote:
1892 wrote:
101%?? Du er vell ikke Toy S himself..? :shock: :wink:



He he, nope. Sorbitzen hersker på VGD han. I tillegg er han blitt en gammal, grinete gubbe....


Hm.......han skylder meg 10 pakker toy etter diverse veddemål om egna i løpet av sommeren! Han gikk vel på tryneti de fleste veddemålene han var med på, og når han skifter nick 3 ganger i mnd så er det ikke så lett å kreve inn det man har tilgode........ men, nå er det egentlig ikke så jævla nøye uansett ;-)

.....får heller kose meg med at tidligere VIF-spillere prioriterer å jobbe for KIL i stedet for Engen. Så får jeg virkelig håpe deter ender opp med Trusl Haakonsen i stillingen til gode gamle Siem......hva er vel bedre enn at VIF og HamKam rotter seg sammen?

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 17:27 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Enga wrote:
Rød Jævel wrote:
Hvis du er 25% KIL-supporter og ser at vi hisser oss opp, hvorfor i helvete gidder du å bruke tid på å skrive drit her inne? Skjønner at du sikkert har mye tid til overs, men bruk det stusselige livet ditt på å finne ut hvordan vålerenga skal bli noe annet enn et middelmådig lag i Norge. Med ressursene vålerenga har sammenlignet med KIL sine er det jo bare patetisk å sitte her inne å rakke ned på oss når dere ikke har noen særlige resultater å vise til selv... I 2008 spiller vi sikkert i samme divisjon (hvis ikke KIL skulle finne på å rykke opp). Du får heller komme tilbake da og finne på en stusselig unnskyldning etter at dere har fått knus på Gjemselund.


Skrev bare en ironisk liten sak på KIL, etter at det var skrevet ditto ironisk liten ting på VIF først. Så kom reaksjonene, og hvis du går gjennom de forskjellige innleggene i denne tråden, vil du se at de som kommer med de verste oppgulpene, har fått det samme tilbake, mens de som holder en saklig og fornuftig tone, har fått det tilbake. Liker å legge meg på nivå med motdebattanten skjønner du. Eks. med AntiEnga blir det hatsk, usaklig og tullete, mens med f. eks Karlsen blir det liit mer rolig tone og litt mer saklig. Poenget er at jeg ikke legger opp til noe som helst av driten, jeg bare svarer på den på det plan som jeg antar motdebattanten ligger på utifra dennes innlegg. Gjennomgangstonen her er at dere tror Klanen hater alle fra Vinger o.s.v, men jeg kan forsikre ddeg om at jeg aldri har fått noe pes når jeg f. eks har småklappet litt eller til og med utbrutt et lite YES på Ullevaal, når KIL scoringer blir annonsert. Har heller ikke et stusselig liv sånn sett, bare en stusselig jobb :D Hvordan Enga skal ta seg fra middelmådighetenes rekker overlater jeg til dem, og med tre medaljer de tre siste sesongene ser det ut til at de er på vei. Ballen er nå på din banehalvdel, og du får et innlegg på å bestemme om du vil være en jeg kan være saklig med, eller om du vil ha masse klisjèfylt drittslenging tilbake neste innlegg :D


Må si jeg støtter Enga i alt han skriver her. Man ser jo det at han finner nivået som motstandern bruker. Samtidig støttes hans innlegg, for det er få det er så artig å småkrangle med som han. Vi har hatt våre feider fra den tida Leeds var gode og det var like artig hver gang (Noen som husker Leeds forresten? Hvis ikke, bla dere dypt ned i divisjonssystemet i England så dukker dem opp:P)

Ikke la dere provosere av Enga a folkens, ta det heller som en god diskusjon. For å diskutere er jo stiggartig!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 18:14 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 04 May 2005, 21:36
Posts: 1030
Location: Vangen
Enga wrote:
Rød Jævel wrote:
Hvis du er 25% KIL-supporter og ser at vi hisser oss opp, hvorfor i helvete gidder du å bruke tid på å skrive drit her inne? Skjønner at du sikkert har mye tid til overs, men bruk det stusselige livet ditt på å finne ut hvordan vålerenga skal bli noe annet enn et middelmådig lag i Norge. Med ressursene vålerenga har sammenlignet med KIL sine er det jo bare patetisk å sitte her inne å rakke ned på oss når dere ikke har noen særlige resultater å vise til selv... I 2008 spiller vi sikkert i samme divisjon (hvis ikke KIL skulle finne på å rykke opp). Du får heller komme tilbake da og finne på en stusselig unnskyldning etter at dere har fått knus på Gjemselund.


Skrev bare en ironisk liten sak på KIL, etter at det var skrevet ditto ironisk liten ting på VIF først. Så kom reaksjonene, og hvis du går gjennom de forskjellige innleggene i denne tråden, vil du se at de som kommer med de verste oppgulpene, har fått det samme tilbake, mens de som holder en saklig og fornuftig tone, har fått det tilbake. Liker å legge meg på nivå med motdebattanten skjønner du. Eks. med AntiEnga blir det hatsk, usaklig og tullete, mens med f. eks Karlsen blir det liit mer rolig tone og litt mer saklig. Poenget er at jeg ikke legger opp til noe som helst av driten, jeg bare svarer på den på det plan som jeg antar motdebattanten ligger på utifra dennes innlegg. Gjennomgangstonen her er at dere tror Klanen hater alle fra Vinger o.s.v, men jeg kan forsikre ddeg om at jeg aldri har fått noe pes når jeg f. eks har småklappet litt eller til og med utbrutt et lite YES på Ullevaal, når KIL scoringer blir annonsert. Har heller ikke et stusselig liv sånn sett, bare en stusselig jobb :D Hvordan Enga skal ta seg fra middelmådighetenes rekker overlater jeg til dem, og med tre medaljer de tre siste sesongene ser det ut til at de er på vei. Ballen er nå på din banehalvdel, og du får et innlegg på å bestemme om du vil være en jeg kan være saklig med, eller om du vil ha masse klisjèfylt drittslenging tilbake neste innlegg :D


Greit nok det du skriver her og jeg kan helt fint svare på et saklig plan. Og saken slik jeg ser den etter å ha lest gjennom samtlige innlegg her er at du helt klart er den som begynner å provosere. Når du kaller deg enga og vil ha en saklig diskusjon med kil-supportere, som du vet like godt so meg ikke er så glade i enga i utgangspunktet, er det du som bør prøve å legge deg på en mer saklig linje. Det gjør du ikke ved å komme med dårlige vitser om KIL i ditt første innlegg. Regner med at jeg har litt lengre fartstid her inne på forumet enn det du har, og jeg vet veldig godt at det går ann å ha saklige diskusjoner med 99% av de som er aktive her. Om klanen hater alle fra vinger eller ikke tror jeg bryr flesteparten her midt i ræva. Og hvis du forsøker å forsvare klanen eller vålerenga på noen som helst måte så kan jeg si med en gang at det er så og si nytteløst her inne. Derfor sier jeg som jeg sa i første innlegg. Kom tilbake da vi spiller i samme divisjon eller om det skulle skje noe mellom klubbene som gjør at det går an å føre en saklig diskusjon om noe som faktisk betyr noe. Denne tråden her har bare utviklet seg til en helt meningsløs diskusjon om hat eller ikke hat, og det er vel ingen som helst tvil om at det er du som er rota til det.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 09:43 
Offline
Materialforvalter

Joined: 20 Jul 2005, 14:09
Posts: 88
Location: Oslo
Rød Jævel wrote:
Enga wrote:
Rød Jævel wrote:
Hvis du er 25% KIL-supporter og ser at vi hisser oss opp, hvorfor i helvete gidder du å bruke tid på å skrive drit her inne? Skjønner at du sikkert har mye tid til overs, men bruk det stusselige livet ditt på å finne ut hvordan vålerenga skal bli noe annet enn et middelmådig lag i Norge. Med ressursene vålerenga har sammenlignet med KIL sine er det jo bare patetisk å sitte her inne å rakke ned på oss når dere ikke har noen særlige resultater å vise til selv... I 2008 spiller vi sikkert i samme divisjon (hvis ikke KIL skulle finne på å rykke opp). Du får heller komme tilbake da og finne på en stusselig unnskyldning etter at dere har fått knus på Gjemselund.


Skrev bare en ironisk liten sak på KIL, etter at det var skrevet ditto ironisk liten ting på VIF først. Så kom reaksjonene, og hvis du går gjennom de forskjellige innleggene i denne tråden, vil du se at de som kommer med de verste oppgulpene, har fått det samme tilbake, mens de som holder en saklig og fornuftig tone, har fått det tilbake. Liker å legge meg på nivå med motdebattanten skjønner du. Eks. med AntiEnga blir det hatsk, usaklig og tullete, mens med f. eks Karlsen blir det liit mer rolig tone og litt mer saklig. Poenget er at jeg ikke legger opp til noe som helst av driten, jeg bare svarer på den på det plan som jeg antar motdebattanten ligger på utifra dennes innlegg. Gjennomgangstonen her er at dere tror Klanen hater alle fra Vinger o.s.v, men jeg kan forsikre ddeg om at jeg aldri har fått noe pes når jeg f. eks har småklappet litt eller til og med utbrutt et lite YES på Ullevaal, når KIL scoringer blir annonsert. Har heller ikke et stusselig liv sånn sett, bare en stusselig jobb :D Hvordan Enga skal ta seg fra middelmådighetenes rekker overlater jeg til dem, og med tre medaljer de tre siste sesongene ser det ut til at de er på vei. Ballen er nå på din banehalvdel, og du får et innlegg på å bestemme om du vil være en jeg kan være saklig med, eller om du vil ha masse klisjèfylt drittslenging tilbake neste innlegg :D


Greit nok det du skriver her og jeg kan helt fint svare på et saklig plan. Og saken slik jeg ser den etter å ha lest gjennom samtlige innlegg her er at du helt klart er den som begynner å provosere. Når du kaller deg enga og vil ha en saklig diskusjon med kil-supportere, som du vet like godt so meg ikke er så glade i enga i utgangspunktet, er det du som bør prøve å legge deg på en mer saklig linje. Det gjør du ikke ved å komme med dårlige vitser om KIL i ditt første innlegg. Regner med at jeg har litt lengre fartstid her inne på forumet enn det du har, og jeg vet veldig godt at det går ann å ha saklige diskusjoner med 99% av de som er aktive her. Om klanen hater alle fra vinger eller ikke tror jeg bryr flesteparten her midt i ræva. Og hvis du forsøker å forsvare klanen eller vålerenga på noen som helst måte så kan jeg si med en gang at det er så og si nytteløst her inne. Derfor sier jeg som jeg sa i første innlegg. Kom tilbake da vi spiller i samme divisjon eller om det skulle skje noe mellom klubbene som gjør at det går an å føre en saklig diskusjon om noe som faktisk betyr noe. Denne tråden her har bare utviklet seg til en helt meningsløs diskusjon om hat eller ikke hat, og det er vel ingen som helst tvil om at det er du som er rota til det.


Da må jeg nesten be deg lese innlegg nr 4 i denne tråden, forøvrig fra AntiEnga, så ser du hvilket innlegg jeg først svarte på. Det er ikke en dårlig vits om KIL, det er et spørsmål til en som ikke helt klarer å bestemme seg. Om du videre leser mine innlegg i andre tråder, er det stort sett av typen Grattis med ny trener, bra kamp i helga o.s.v. At jeg kaller meg Enga er bare en motreaksjon til mannen som istedet for å kalle seg noe KIL relatert har valgt AntiEnga. Siden det var et av hans mer eller mindre håpløse innlegg jeg svarte på første gang jeg var her fant jeg nicket Enga passende.

_________________
Så stolt, så Vål`enga!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 14:28 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Med den prosentregninga di, så er det vell heller du som ikke helt har klart å bestemme deg ;) :P

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 16:15 
Offline
Materialforvalter

Joined: 20 Jul 2005, 14:09
Posts: 88
Location: Oslo
1892 wrote:
Med den prosentregninga di, så er det vell heller du som ikke helt har klart å bestemme deg ;) :P


100% er en hel av noe. Jeg ser alt med Enga + litt til, altså 101%. KIL følger jeg på tekst tv og glomdalen.no, men har ikke fått sett noen kamp i år, altså 25%. Sundet følger jeg såvidt på tekst - tv, men bare etter ferien, litt for å se hvordan det går med dem liksom. 15 %. Tilsammen 141% som tilsier at jeg er litt for fotballgal etter mine omgivelsers smak (dama, sjefen o.s.v)

_________________
Så stolt, så Vål`enga!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 22 Nov 2006, 22:26 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Fantastisk å følge med på bråket i Vålerengens IF nå. Bohinen furter fordi de ansetter en tv-kommentator i jobben hans. Håper klubben smuldrer opp fra innsiden!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 22 Nov 2006, 22:57 
Offline
Reserve

Joined: 24 Jun 2005, 18:15
Posts: 297
Location: Oslo
Karlsen wrote:
Fantastisk å følge med på bråket i Vålerengens IF nå. Bohinen furter fordi de ansetter en tv-kommentator i jobben hans. Håper klubben smuldrer opp fra innsiden!


Ja, det er som vanlig unektelig artig :)

Fatter ikke at en type fra Bærum ønsker å ødelegge livet sitt ved å involvere seg i dette rottereiret. Men det er naturligvis menger med Frediksens penger involvert.

Hvor lenge går det før vi får se Aalbu komme gråtene tilbake igjen til Bærum fra østkanten :) ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2006, 12:30 
Offline
Materialforvalter

Joined: 20 Jul 2005, 14:09
Posts: 88
Location: Oslo
Karlsen wrote:
Fantastisk å følge med på bråket i Vålerengens IF nå. Bohinen furter fordi de ansetter en tv-kommentator i jobben hans. Håper klubben smuldrer opp fra innsiden!


Er vel ikke vere enn at det er ansatt noen i den stillingen GråLars har vikariert i. Å få på plass en fast ansatt der er jo ikke oppsmuldring, snarere tvert i mot. At man kunne sagt fra til Lars er jo forsåvidt en helt annen sak, som jeg må si meg enig med Italiadödaren i.

_________________
Så stolt, så Vål`enga!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2006, 15:47 
Offline
www.kilsk.com
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 16:04
Posts: 2211
Location: Oslo
Idag på skolen fikk jeg tilsnakk fra en av lærerne fordi jeg hadde virket "truende" mot en som gikk i VIF-drakt :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2006, 16:00 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Bra Joeman!

Skjønner hvis lærere reagerer på rasisme, mobbing etc. Men å disse en Klanskalle eller lignende er jo et verdivalg. Her mener jeg læreren burde støtte deg og heller tatt en prat med Klanskallen. Klanskallen hadde jo en provoserende atferd som ikke kan aksepteres i det offentlige rom :P


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2006, 16:08 
Offline
Materialforvalter

Joined: 20 Jul 2005, 14:09
Posts: 88
Location: Oslo
Joeman wrote:
Idag på skolen fikk jeg tilsnakk fra en av lærerne fordi jeg hadde virket "truende" mot en som gikk i VIF-drakt :lol:



Vingerhooligan!! :D

_________________
Så stolt, så Vål`enga!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2006, 16:32 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 15 Apr 2006, 22:34
Posts: 205
Location: GLÅMLIA
Har fått kjeft akkurat for det samme selv!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2006, 17:50 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Er det mulig, hva har skjed med den norske skolen???

I "min tid" så hadde jøssen blitt vingeklippet, strippet for klærne, klærne hadde blitt brent og gutten kasta i Glåmma!!!

Dette hadde blitt utført med lærererns velsignelse, og det beste av alt.....gutten hadde fått med seg melding hjem!! Ved gjenntagelse hadde han blitt kastet ut for resten av året!!

MAKAN :evil:

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 61 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group