KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 10:28

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 61 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject: MØKKAENGA
PostPosted: 05 Nov 2006, 19:51 
Offline
Reserve

Joined: 24 Jun 2005, 18:15
Posts: 297
Location: Oslo
Du vet at du "speller" på Møkkaenga når:

Du får lønnen direkte utbetalt fra John Fredriksen

Tidligere var en talentfull spiller i et lag som har utviklet deg, men nå som du har blitt kjøpt opp av Frediksen blir en dårligere "speller" for hver trening og kamp.

Omgåes med 10 andre Quislinger på banen

Må høre på patetiske brølaper som kaller seg klansmenn, som har en gjennomsnittlig IQ på 60, og hvorav 70% sosialklienter som ruller seg rundt i spy i østkantens rennesteiner.

Er sosialklientene og horenes store helt

Har mindreverdighets komplekser mot alle vellykkete mennesker på byens vestkant

Forøvrig er og blir du en Quisling "enga", men siden du antagelig ikke vet hva det betyr å være en Quisling, prøver jeg analoge begreper: Sviker, forræder, Judas.

Møkkaenga verrecke.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: MØKKAENGA
PostPosted: 05 Nov 2006, 21:02 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Antienga wrote:
Du vet at du "speller" på Møkkaenga når:

Du får lønnen direkte utbetalt fra John Fredriksen

Tidligere var en talentfull spiller i et lag som har utviklet deg, men nå som du har blitt kjøpt opp av Frediksen blir en dårligere "speller" for hver trening og kamp.

Omgåes med 10 andre Quislinger på banen

Må høre på patetiske brølaper som kaller seg klansmenn, som har en gjennomsnittlig IQ på 60, og hvorav 70% sosialklienter som ruller seg rundt i spy i østkantens rennesteiner.

Er sosialklientene og horenes store helt

Har mindreverdighets komplekser mot alle vellykkete mennesker på byens vestkant

Forøvrig er og blir du en Quisling "enga", men siden du antagelig ikke vet hva det betyr å være en Quisling, prøver jeg analoge begreper: Sviker, forræder, Judas.

Møkkaenga verrecke.


Perfekt beskrivelse :wink:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: MØKKAENGA
PostPosted: 06 Nov 2006, 16:36 
Offline
Materialforvalter

Joined: 20 Jul 2005, 14:09
Posts: 88
Location: Oslo
Antienga wrote:
Du vet at du "speller" på Møkkaenga når:

Du får lønnen direkte utbetalt fra John Fredriksen

Tidligere var en talentfull spiller i et lag som har utviklet deg, men nå som du har blitt kjøpt opp av Frediksen blir en dårligere "speller" for hver trening og kamp.

Omgåes med 10 andre Quislinger på banen

Må høre på patetiske brølaper som kaller seg klansmenn, som har en gjennomsnittlig IQ på 60, og hvorav 70% sosialklienter som ruller seg rundt i spy i østkantens rennesteiner.

Er sosialklientene og horenes store helt

Har mindreverdighets komplekser mot alle vellykkete mennesker på byens vestkant

Forøvrig er og blir du en Quisling "enga", men siden du antagelig ikke vet hva det betyr å være en Quisling, prøver jeg analoge begreper: Sviker, forræder, Judas.

Møkkaenga verrecke.


Du glemte:

- har kontrakt på pølsepapir

- treffer lagkameratene oftere på byen enn på treningsfeltet

- spiller kamper i Europa hvert år

- får medaljer hvert år

_________________
Så stolt, så Vål`enga!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2006, 17:45 
Offline
Reserve

Joined: 24 Jun 2005, 18:15
Posts: 297
Location: Oslo
Ja, stemmer jeg glemte vist også:

Alltid blir slått ut i første kvalikrunde til europacupene når de endelig får jukset seg til sjansen om å spille ute i "europa".

Får ordre om å være horegutten til dommer Jonny Ditlefsen før hver kamp han dømmer.

Blir banket av Lyn 2 ganger i året.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2006, 18:13 
Offline
Spiller

Joined: 13 Apr 2006, 18:03
Posts: 378
Location: kongsvinger
Hehe,likte spesiellt den siste der :lol: må være surt å tape for byrivalen nesten HVER JÆVLA GANG :twisted: Hele jævla klanen burde vært i en boks nede i fjøset vårt å fått høy og vann 2 ganger dagelig :twisted:

_________________
samma faen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2006, 23:29 
Offline
Reserve

Joined: 11 May 2005, 17:20
Posts: 192
SOM mikeb har nevnt, ikke synk ned på nivået til briskebybanden


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2006, 23:35 
Offline
Spiller

Joined: 13 Apr 2006, 18:03
Posts: 378
Location: kongsvinger
LETT :twisted:

_________________
samma faen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 09:04 
Offline
Materialforvalter

Joined: 20 Jul 2005, 14:09
Posts: 88
Location: Oslo
Antienga wrote:
Ja, stemmer jeg glemte vist også:

Alltid blir slått ut i første kvalikrunde til europacupene når de endelig får jukset seg til sjansen om å spille ute i "europa".

Får ordre om å være horegutten til dommer Jonny Ditlefsen før hver kamp han dømmer.

Blir banket av Lyn 2 ganger i året.


- Alltid får tre poeng hver gang nevnte Ditlefsen dømmer
- Alltid kommer før Lyn på sluttabellen
- At laget ditt ikke er en grå masse fra skogen, men et lag alle har et forhold til på godt eller vondt.
- At de gangene sutrete bønder protesterer laget ditt ned en divisjon, bruker man bare en sesong på å gå opp igjen, og ikke forblir i Vikarligaen
- At folk fra bygda finner sin lokale klubb så talentløs, at de drar til byen og ser Enga i stedet
-

_________________
Så stolt, så Vål`enga!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 10:23 
Offline
Reserve

Joined: 28 Oct 2005, 19:58
Posts: 219
Enga wrote:
Antienga wrote:
Ja, stemmer jeg glemte vist også:

Alltid blir slått ut i første kvalikrunde til europacupene når de endelig får jukset seg til sjansen om å spille ute i "europa".

Får ordre om å være horegutten til dommer Jonny Ditlefsen før hver kamp han dømmer.

Blir banket av Lyn 2 ganger i året.


- Alltid får tre poeng hver gang nevnte Ditlefsen dømmer
- Alltid kommer før Lyn på sluttabellen
- At laget ditt ikke er en grå masse fra skogen, men et lag alle har et forhold til på godt eller vondt.
- At de gangene sutrete bønder protesterer laget ditt ned en divisjon, bruker man bare en sesong på å gå opp igjen, og ikke forblir i Vikarligaen
- At folk fra bygda finner sin lokale klubb så talentløs, at de drar til byen og ser Enga i stedet
-


Det finnes faktisk ikke en mer upersonlig klubb i Norge enn VIF. Mye hyggeligere med noen hverdagshelter på Vinger :)

_________________
<3<3


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 12:29 
Offline
Materialforvalter

Joined: 20 Jul 2005, 14:09
Posts: 88
Location: Oslo
solstråla wrote:
Enga wrote:
Antienga wrote:
Ja, stemmer jeg glemte vist også:

Alltid blir slått ut i første kvalikrunde til europacupene når de endelig får jukset seg til sjansen om å spille ute i "europa".

Får ordre om å være horegutten til dommer Jonny Ditlefsen før hver kamp han dømmer.

Blir banket av Lyn 2 ganger i året.


- Alltid får tre poeng hver gang nevnte Ditlefsen dømmer
- Alltid kommer før Lyn på sluttabellen
- At laget ditt ikke er en grå masse fra skogen, men et lag alle har et forhold til på godt eller vondt.
- At de gangene sutrete bønder protesterer laget ditt ned en divisjon, bruker man bare en sesong på å gå opp igjen, og ikke forblir i Vikarligaen
- At folk fra bygda finner sin lokale klubb så talentløs, at de drar til byen og ser Enga i stedet
-


Det finnes faktisk ikke en mer upersonlig klubb i Norge enn VIF. Mye hyggeligere med noen hverdagshelter på Vinger :)


Upersonlig? Man kan når som helst ta turen på Valle å diskutere fotball med trener og spillere. Store deler av stallen er stadig på skolebesøk o.s.v. Mange av spillerne har stadig gjesteopptredner som trenere for yngre lag. Er det noe som skurrer stiller alle mann i styret opp til "face-to-face"- møter med Klanen. Personlig nok for meg.

Det er ikke en smule kjipt da, at disse hverdagsheltene er benkeslitere fra lavere divisjoner i Sverige ,og at når de føler de må videre for å utvikle seg, så velger de å gå til Bryne og Hønefoss?

Det er ikke en smule kjipt da at laget fenger så dårlig, at supporterene deres bruker all sin tid på Enga.

Det er ikke en smule kjipt da at treneren velger å bytte til erkefienden i samme divisjon, fordi Ham Kam- trener faktisk er en mer attraktiv jobb.

Det er ikke en smule kjipt da at den minste minibussen til Nettbuss er litt i største laget for supportere som skal på bortekamp.

_________________
Så stolt, så Vål`enga!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 13:10 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Jeg fryder meg faktisk jeg hver eneste gang Vålerenga spiller hjemmekamp i Oslo. Det er rent fortryllende. Det er ikke en eneste narkoman å se i sentrum. Alle er samlet i en binge på Ullevål.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 13:36 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Enga, syns egentlig de tingene du nevner er sjarmen med å holde med et lag som KIL og ikke kjipt i det hele tatt.

Smaken er som baken ;)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 14:03 
Offline
Reserve

Joined: 28 Oct 2005, 19:58
Posts: 219
Syns ikke det er noe galt i å holde med Enga jeg da, bor jo faktisk i dette området. Men det er jo en og annen grunn til at jeg heller holder med KIL, blant de grunnene er for eksempel at jeg syns klubben er mer personlig og syns det er latterlig at spillerne skal få en slags kjendis status gjennom at se og hør spekulerer i hvor mye huset dems er verdt. Fotball handler faktisk ikke om det, i KIL handler det om fotball og bare fotball. I VIF handler det om hvem som er kjekkest og mest kjent, og jeg blir kvalm av disse pr-kåte spillerne. Sorry, men sånn er det bare. Hvertfall i min verden :)

_________________
<3<3


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 15:15 
Offline
Materialforvalter

Joined: 20 Jul 2005, 14:09
Posts: 88
Location: Oslo
Neil Lennon wrote:
Jeg fryder meg faktisk jeg hver eneste gang Vålerenga spiller hjemmekamp i Oslo. Det er rent fortryllende. Det er ikke en eneste narkoman å se i sentrum. Alle er samlet i en binge på Ullevål.


Kjenner igjen fenomenet. Eimen av grisemøkk er litt svakere i Glåmdalsregionen når KIL spiller kamp. Men man må trekke pusten i det man kjører forbi Gjemselund.

_________________
Så stolt, så Vål`enga!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 15:18 
Offline
Materialforvalter

Joined: 20 Jul 2005, 14:09
Posts: 88
Location: Oslo
solstråla wrote:
Syns ikke det er noe galt i å holde med Enga jeg da, bor jo faktisk i dette området. Men det er jo en og annen grunn til at jeg heller holder med KIL, blant de grunnene er for eksempel at jeg syns klubben er mer personlig og syns det er latterlig at spillerne skal få en slags kjendis status gjennom at se og hør spekulerer i hvor mye huset dems er verdt. Fotball handler faktisk ikke om det, i KIL handler det om fotball og bare fotball. I VIF handler det om hvem som er kjekkest og mest kjent, og jeg blir kvalm av disse pr-kåte spillerne. Sorry, men sånn er det bare. Hvertfall i min verden :)


Du tror ikke det har noe med at de beste lagene får de mest profilerte spillerne da? Tar KIL tre seriemesterskap på rad, vil nok fort hele Norge få se dama til Rønning, huset til Ryen og bilen til Gundersen.

_________________
Så stolt, så Vål`enga!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 61 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group