KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 20 Apr 2024, 09:14

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 27 Oct 2006, 10:02 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6459
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Neil Lennon wrote:
Har ikke prøvd han enda. Leide han ut nå forran 2.sessong. Har hentet inn Pelu nå, og Einar tilbake.

Røning ble solgt til Ålesund for en samlet pakke på 1,1 mill.

Men jeg sliter med å finne en god taktikk. Noen tips?


Spilte 4-3-3 og vant 7 straka kamper i begynnelsen av serien, men så gikk jeg på 6 strake tap så hvor god den er vet jeg ikke.

GK
D D D D
M M M
Am Am
ST

Har offensivt løp på begge bakkene, Defensivt løp på sentral midtbane, offensivt på indreløperne og skrått løp inn mot boksen på vingene.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Oct 2006, 10:38 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Takk. Er noe av det samme jeg brukte. Gjorde det veldig bra til å begynne med jeg og, før jeg havnet i ingenmannsland midt på tabellen.
Får utforske litt mer i løpet av helgen.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Oct 2006, 15:12 
Offline
www.kilsk.com
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 16:04
Posts: 2211
Location: Oslo
Image

Kjøpt inn en del spillere, dere kan se der selv. Også kjøpt inn Armin Sistek, men han synes ikke der.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 31 Oct 2006, 00:05 
Offline
Reserve

Joined: 11 May 2005, 17:20
Posts: 192
Det klør i finga når jeg leser denne tråden her. Har lovet meg selv å ikke spille før jeg får juleferie hvis ikke kan jeg bare glemme lesing til eksamen. Har ikke skaffet meg spillet enda, med vilje, men det blir herlig å komme i gang. Fortsett å fòr på med tips her så jeg har et godt utgangspunkt :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 31 Oct 2006, 10:27 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Glem eksamen gutt. :-)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 31 Oct 2006, 22:04 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Jean Ferarri.. stødig og god.. erfaren..

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Nov 2006, 10:23 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Leder 1.div etter 10 kamper i sessong 2. Spiller 4-2-2-2. (DD-MM-AMAM-SS) Offensive løp på backer og offensive løp inn mot mål på AM i hjemmekamper. Kjøpte inn Andreas Strand fra Stabæk og ble farmerklubb for RBK.


Top
 Profile  
 
 Post subject: FM
PostPosted: 03 Nov 2006, 13:09 
Offline
Saftblander

Joined: 17 Sep 2006, 22:20
Posts: 32
Gutter

Hvordan orker dere å kjøpe dette spillet?

Hørt om torrents? :)

http://www.thepiratebay.net

Freeee xD


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: FM
PostPosted: 03 Nov 2006, 13:20 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6459
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
el fussbal wrote:
Gutter

Hvordan orker dere å kjøpe dette spillet?

Hørt om torrents? :)

http://www.thepiratebay.net

Freeee xD


har lasta ned såpass mye i mitt liv at jeg har funnet ut at nå som jeg tjener penger selv så kan jeg betale for det som faktisk er verdt prisen, alt annet kan jeg laste ned ;)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Nov 2006, 13:47 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Det er da en grunn til at folk lager spillet. De skal tjene penger på det. Derfor er det snylting og laste ned slik. Hva hadde du syntes om folk hadde begynt å stjele fra deg.

Med din argumentasjon synes du vel det er greit å snike seg inn på Gjemselund, så du får sett fotballen gratis....


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2006, 00:05 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Da rykket jeg opp til Eliteserien. Pat solgt for 11 mill


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2006, 15:52 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Kjøpte Mikael Røn gratis før sesong 3. I sommerferien gikk han for 3 mill til Øster.

Ett halvt år senere blir Harald Stormoen solgt for 3,17 mill til Aalesund. Dette var ikke selvforsynt, men Roger Granseth tok saken i egne hender og godtok budet. Så økonomien kan jeg ikke klage på nå. Transferbudsjettet ligger på 1,6 mill, er nå inne i sesong 4 ;)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 10:10 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 26 Jun 2005, 17:25
Posts: 621
Location: Tynset
Nå er je endelig kommet litt i gang også..

Spiller med både Tottenham og Doncaster Rovers (Liganivå 3 i England)

Er snart fedig med min første sesong og har bare igjen en kamp med Spurs.

Sesongen til Doncaster endte som følger: 1.plass i 1.div og opprykk til The Championship og seier i Johnstone's Paint Trophy (Cup for lag i lavere divisjoner).
Gjorde etterhvert også en avtalte om å være farmerklubben til Chelsea og har dermed fått låne endel knall talenter derifra. Regner med at når je kommer opp til The Championship, så vil flere av benkesliterne der være villige til å gå på lån til meg også..

Tottenham gikk som følger: Endte tilslutt på en helt ok 3.plass bak Chelsea og Arsenal. Var med å kjempe om ligagull helt til siste slutt, men tapte på målstreken. Vant nettopp UEFA-Cup finalen 4-0 mot West Ham. Puttet vel 35 mål på mine 14-15 kamper i denne turneringen.
Den siste kampen je har igjen er FA-Cup finale mot Wigan. Dette skal vel være overkommelig.. Mido ble årets spiller og min unge italienske venstreving ble årets unge spiller... Husker selvfølgelig ikke navnet på han, men dette har vært mitt eneste "store" spillerkjøp med Spurs (ca 10mill £).. Han fikk vel rundt 30 assist og 10 mål på 40 kamper.. Noe je er godt fornøyd med!

Begge mine managere har allerede blitt mer eller mindre helter i sine respektive klubber.. Målet for neste sesong er vel å vinne PL med Spurs og nok et opprykk med Doncaster, da til PL. Kan bli hardt, men satser på å "låne" meg et rimelig ok 1.div lag. Låner da spiller både fra Chelsea og Spurs.

Ellers har je også tatt med de to øverste divisjonene i Norge og er stadig innom KIL og sjekker status og skulle muligheten by seg der kommer je til å søke på jobben der.. Men akkurat nå har je nok med de to andre lagene. Men hadde vært artig å sett om je kunne klart å få KIL opp igjen, med mindre Skogheim skulle klare det.

_________________
http://www.jardar.tk


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 11:20 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6459
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Jardar wrote:

Ellers har je også tatt med de to øverste divisjonene i Norge og er stadig innom KIL og sjekker status og skulle muligheten by seg der kommer je til å søke på jobben der.. Men akkurat nå har je nok med de to andre lagene. Men hadde vært artig å sett om je kunne klart å få KIL opp igjen, med mindre Skogheim skulle klare det.


Spiller for tiden med Liverpool, og etter halvspilt sessong fikk jeg beskjed om at KIL hadde rykka opp. De hadde gjort en del forandringer på laget bl.a henta Kalsæg og flytta en god del av de faste spillerne ned på B-laget som f.esk Fremming m.fl.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Nov 2006, 20:01 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Har blitt farmerlaget til Fulham.. snakker kvalitet på utlånte spillere :D

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group