KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Mar 2024, 00:00

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: 03 May 2012, 12:19 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Trenger nesten å ta en evaluering av hvorfor ikke flere blir med på bussturene vi setter opp. Nå er allerede turen til Eidsvoll i cupen, og til bortekampen mot Sandefjord avlyst. Hva er egentlig årsaken til at det ikke er mulig å få med minst 35 stk på bussturene her i Vinger?

Er det for dyrt?
For mye bråk på bussen?
Har folk annet å gjøre disse dagene?
Er ikke folk nok intr. i KIL?
Andre grunner?

For bare noen år siden var det mange som mente vi burde skaffet oss vår egen buss, gud bedre, det hadde vært noe å betalt på nå når nesten ingen er intr. i å være med på tur!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 May 2012, 14:00 
Offline
Reserve

Joined: 05 Apr 2009, 12:21
Posts: 186
synes ikke det er for dyrt. kan ikke underprise og supporterklubben ta seg av underskuddet synes jeg. folk må være utrolig glad i å kjøre personbil.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 May 2012, 17:59 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Fordi ungdommen rett og slett har svikta oss.
hvor mange er det som er 18 år og nedover på feltet om dagen?

Når jeg jeg tenker tilbake til den tiden da jeg var mest aktiv, og de jeg var aktiv med så er vell mer eller mindre alle småbarnsfedre i dag. Prioriteringene blir annerledes, borteturene blir rett og slett vanskelig.

Ungdommen har sviktet totalt!

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 May 2012, 19:11 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Kan vel være borte 3-5 timer fordi man har barn. Er den dumeste unnskyldningen jeg hører. Og det er rundt 60 stk på J-feltet som ikke har unger og kanskje flere også.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 May 2012, 19:25 
Offline
www.kilsk.com

Joined: 14 Aug 2011, 18:01
Posts: 627
Location: Bor i Grue gitt!
1892 wrote:
Fordi ungdommen rett og slett har svikta oss.
hvor mange er det som er 18 år og nedover på feltet om dagen?

Når jeg jeg tenker tilbake til den tiden da jeg var mest aktiv, og de jeg var aktiv med så er vell mer eller mindre alle småbarnsfedre i dag. Prioriteringene blir annerledes, borteturene blir rett og slett vanskelig.

Ungdommen har sviktet totalt!


Jeg er da med! ;)

_________________
Det er i motgang man blir sterkere!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 May 2012, 19:36 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Barn er den dummeste unnskyldningen? Hehe.. javel, deg om det!

Blir fort en del flere timer enn det der Janko, uansett, for min del som jobber helger i ny og ne så blir det en annen prioritering.

Jeg mener at den tiden jeg vokste opp, så var det flere unge som var med på kampene..
Felt J står består også av mange osloboere. Uansett, det er latterlig at det ikke kan få fylt en eneste buss. Veldig veldig synd!

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 May 2012, 20:47 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Utrolig synd at folk ikke møter opp. For min egen del er det nesten umulig å være med på bortekamper før i midten av juni. Derfor gnager det meg voldsomt at to interessante bortekamper snart er historie (Sarpsborg og Sandefjord).

Nå var det vel ikke stappfult i bussen til Sarpsborg heller, men interessen er tydeligvis mer laber før kampen mot Sandefjord. Jeg liker ikke å stille spørsmålet, men kan det ha noe med tapet for vår lillebror på Hamar å gjøre?

Synes ihvertfall ikke prisene for å bli med er for høy 8)

_________________
Always red and white


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 May 2012, 21:04 
Offline
www.kilsk.com

Joined: 14 Aug 2011, 18:01
Posts: 627
Location: Bor i Grue gitt!
Kampen er kanskje for noen litt langt unna med tanke på tiden.

_________________
Det er i motgang man blir sterkere!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 May 2012, 21:21 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 27 May 2007, 01:09
Posts: 731
Location: Oslo/Sør-Odal'n
Cisse wrote:
Kampen er kanskje for noen litt langt unna med tanke på tiden.


Er da ikke så mye lengre tel Sandefjord enn det er tel Særp. Om det virkelig er sånn at tapet mot Hamskam, som ManUtd nevner under her, er det som gjør at folk ikke gidder, så er det bare patetisk ! Om Nordlie's første serietap med KIL sea æljen vart fønni opp får folk tel å gi faen, så kan døm bare finne på anna å bruke tia si på. Vi ligger da heilt i toppen og Sandefjord er jo spådd å være med oppi der døm også så det burde det væra interesse for å få med seg detta oppgjøret.

_________________
Audere est Facere.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 May 2012, 22:42 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Det var nok morro for mange like etter at Nordli kom hit, men etter hvert blir prblikum og de som var med på buss turene borte. Sånn har det hvert på Vinger i mange år. Synd men sant.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 May 2012, 23:21 
Offline
Kaptein

Joined: 04 Sep 2007, 22:01
Posts: 747
Location: kongsvinger
jeg jobbeer... :(


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 May 2012, 23:28 
Offline
Spiller
User avatar

Joined: 05 Apr 2006, 20:40
Posts: 402
Det er en hard kjerne på 30-40 pers som går igjen på turene våre. Dette er både gutter og jenter, damer og herrer. All ære til dere, og vi har selvsagt forståelse for at det ikke passer for alle på hver busstur.

Men hva med resten av de 132 deltagerne vi hadde med til Drammen i seriepremieren i 2010? Hvor er dere, og hva er grunnen til at man ikke prioriterer å dra på borteturer i Supporterklubbens regi? Det er muligens billigere å fylle en personbil enn å ta bussen vår, men stemningen i en personbil kan ikke kan måle seg med en god fotballprat og allsang på våre bussturer.

Til og fra kamp, Grævlingekspressen er det triveligste alternativet :-)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 04 May 2012, 23:43 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
Jeg har vel snakket med et par som sier at de har prøvd en gang. Men aldri mer....Og jeg snakker ikke om forsiktige avholdsmennesker her, men karer som er vant til en støyt. Det er for mye fyll. Det er for mye kameraderi som ikke tar godt i mot nye som stiger på bussen....Dere tar ikke godt i mot nye mennesker som prøver og inkludere seg i miljøet :shock:


Ikke ta meg - jeg refererer kun til hva andre har sagt til meg.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 04 May 2012, 23:58 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Hvis man er for fulle som de sier hadde vi ikke kommet inn på noen bortekamper. Man blir nesten kledd naken og sjangler du litt mye for du beskjed om at du ikke kommer inn. Det har vel skjedd et par ganger de siste 3-4 årene. Og blir det for mye fyll på bussen sier sjåføren i fra. Og da for vi ikke leid buss til neste tur kanskje. Og man er vel ikke full fordi man synger og roper litt som mange tror. Og går man på bussen i oslo f eks. er det jo ikke ledig seter der bak og man for jo ikke lov å springe at og fram for å prate med alle som kommer på . Så disse du prater om kan vel ta seg en tur igjen så for de se at det ikke er så mye fyll. Hvis ikke de var så drita at de trodde at alle andre var det også da.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 05 May 2012, 00:01 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
De har vært med på en tur, Janko.....Men det fristet ikke til gjentagelse. Jeg aner ikke.... :|


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group