KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Mar 2024, 01:17

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Flyving til bortekamper
PostPosted: 23 Apr 2009, 21:22 
Offline

Joined: 14 Apr 2009, 14:55
Posts: 2
Hei,

Mitt navn er Pelle Bibow. Jeg er småflyger (privatflyger), og kan tilby transport til bortekamper dersom det er en rullebane i nærheten. Jeg er ikke tilgjengelig før i sommerferien, og kan da fly opp til 3 personer (4 med meg), uten bagasje. Vekten må taes i betraktning...
Jeg tar ikke betalt for flyvingen, men utgiftene for leie av flyet må deles mellom antallet supportere ombord. Pris per time er ca. 1000 kroner. Dersom det deles på 3, er det ikke så mye, og det er uansett mye morsommere å fly. Det er også avhengig av at flyet er ledig til bestemte tider. Når vi nærmer oss sommeren, er det fint om folk begynner å melde seg opp, og velger seg kamper og datoer de helst vil se. All flyving starter fra kjeller på lillestrøm, da banen på Roverud er for kort. En siste faktor; været! Flyving i lav høyde pga lave skyer er uaktuelt, og risikabelt. Jo høyere opp, desto bedre. Dette er fordi flyene ikke er mursteiner som faller dersom de ikke får fremdrift fra en motor, men kan gli betydelige distanser uten skyvekraft.

Håper folk er interesserte.

First come, first serve. Regel gjelder, så vær raske!

Jeg kan kontaktes på mobil, 98007853, eller e-mail: pelle.bibow@gmail.com.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group