KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 26 Apr 2024, 02:14

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Start-KIL 16. mai
PostPosted: 11 Mar 2008, 16:33 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Når vi først er i gang med tur-tråder..

Driver å sjekker ut hoteller her fra 16. til 17. mai. Kunne man finne et tog eller noe som har vett på å gå den 17. ville det jo være bra. Men her klarer ratt supporterklubben å fikse en buss?

Dette er min 1. pri langtur i år, må få til dette! Regner med en del røde der nede.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Mar 2008, 17:02 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Buss er på gang. Rimligste alternativ så langt kommer på 13.000 kr.

Noe som vil si 300 kr pr snute ved smekkfull buss!, så det er bare å starte å melde seg på!!!!

Sjekka tog tidligere i dag. Ender vel på ca 800 kr tur/retur. Avreise tidlig fra Vinger, og er vel ikke tilbake i Vinger før russetoget labber fra kjærka.

....første tog hjem fra Kristiansand blir nattoget ved 2 tida på natta!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Mar 2008, 17:14 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Nå har jeg kun sjekka fra Oslo til Kristiansand tur/retur. Da er det minipris billetter å oppdrive begge veier på alle togene som går. 199 en vei. Spørsmålet er om man får 199 med tog helt fra Vinger? (I den grad man har lotto-vinnerlykke og faktisk finner et NSB tog på Kongsvingerbanen..)

Men snakker man svensketog fra Vinger, evt timesekspress så blir det noe dyrere ja.

Ellers har jeg sjekket ut hoteller, alt ligger i sentrum en god stubb fra stadion. På den annen side så er vel sentrum stedet før og etter kamp 8) Er vel brukbart med vannhull nede i sentrum av bibelbeltet også. Thon City har enkeltrom fra 1095 (For Thon members). Og så var det et hotell som kaller seg budgethotells eller no slikt, her snakker vi 5-600 kroner natta.

Tog frister, men supporterbuss er et godt alternativ.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Mar 2008, 18:48 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Får ikke minipris fra Vinger....da ble prisen opp mot det jeg skrev. 349, 399 eller noe slikt, hver vei.

Men det holder vel med å ta toget fra Oslo tur/retur, til og fra Oslo er det vel mulig å ta seg på andre måter.

Men nå håper jeg folk blir med bussen, så vi får nok folk på denne turen.

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Mar 2008, 19:49 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Jeg skal dit uansett om jeg må gå. Vi er sikkert velkomne til puben til Menigheten. Ligger på Lund, ikke så langt unna stadioen. Ellers er det sikkert mulig å sette opp noen telt i hagan til svigiers.

Eller hva med kirkeasyl. Er jo nok av kirker å velge mellom der nede.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Mar 2008, 20:35 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Hvis det ikke blir buss så er jeg klar for ball i Kristiansand natta til 17. mai. Har muligens en kåk med plass til noen folk der nede jeg kan slenge meg inn i.

Men....håper mest på at det blir folk nok til at vi kan ta buss!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Mar 2008, 23:18 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Supporterbuss er bra det, og jeg heller nok mot den om det blir noe av. Men det er også det med å kunne sjekke ut altervin og andre drikkevarer der nede når man først er der. Og da er det utrolig praktisk å overnatte der nede også. 17. mai er ikke brukandes til stort likevel og kan da brukes på for eksempel et tog hjem. Flagginga får man jo gjort unna den 16. uansett. Røde flagg uten det idiotiske hvite og blåe korset i midten:P

Å sjekke ut Kristiansand frister veldig når man er der første for første gang siden man som liten drittunge var å så på lokalt innavl i dyreparken.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2008, 17:48 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Tviler på at vi er velkomne på Kick i år. Er vel noen der nede som har minner fra sist gang "bærmen" var der. Men lokalet er pusset opp så vi burde kanskje reist innom og satt preg på det igjen :-)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group