KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 19 Apr 2024, 10:17

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 21 Jun 2007, 19:41 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
...i ren irritasjon over at folk ikke klarer å få ut finger'n før det er rett før avreise på bortekamper, så har jeg nå sjekkaut hva prisene på fly ligger på, til våre 4 siste langturer til Bodø, Haugesund, Bryne og Bergen.

Hadde noen m,eldt seg for tur til Sogndal litt tidligere så hadde vi kommet oss tur/retur med Widerøe for ca 700 kroner....det er så å si gratis!! I stedet ender det opp med timesvis i bil til ca samme kostnad for 2 stk....men uhorvelig mange flere timer...... og tid er penger ;-)

Uansett....slik ser det ut for resten av året....dagens priser, blir dyrere jo lenger folk venter....så har noen tenkt seg på tur, skrik ut og kjøp billett!!

Bodø 26. august, kampstart 18.00:

Fly opp lørdagen før kamp, hjem etter kamp (SAS), dagens pris: 1,700 NOK!

Haugesund 9. september, kampstart 17.30:

Fly bort på lørdagen før kamp, hjem etter kamp (SAS), dagens pris: 891 NOK!

Bryne 23. september, kampstart 16.00:

Fly bort på lørdagen før kamp, (til Stavanger) hjem etter kamp (SAS) dagens pris: 891 NOK!

LøvHam 7. oktober, kampstart 15.00:

Fly bort på lørdagen før kamp, hjem etter kamp (SAS), dagens pris: 891 NOK!


Jeg har mine tvil til å dra til Bodø i år, men skulle flere ta turen så slenger jeg meg fort med!

Bergen og LøvHam er allerede booka, blir i Bergen hele helga, fra fredag....håper flere slenger seg med!

Har veldig lyst til å ta en ny tur til Haugesund, var veldig stas sist mot Vard ;-) Flere som kunne tenkt seg denne turen?

Bryne er det jo sjeldent gøy å møte på Jæren, men en tur ned på lørdag og party i Stavanger hadde kanskje vært noe? En eller annen gang må vi jo også klare å vinne på Jæren!!!


NOEN SOM ER KLAR FOR TUR? Greit å handle flyturen før prisene blir skyhøye!!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 21 Jun 2007, 23:11 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6459
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Jeg kommer ganske sikket til å reise til Bodø, flyr opp på Lørdag og tar natttoget ned igjen på Søndag. Kompisen min som er med på flest KIL kamper er selv Bodø-Glimt supporter så vi har vel omtrent bestemt oss på å dra på den. Har også lyst på å få med meg en eller fler langturer til, men jobben avgjør mulighetene der. Ikke umulig at jeg slenger meg med på en biltur om noen plutselig får lyst til å kjøre til Bergen, Haugesund eller Bryne.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Jun 2007, 10:54 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6459
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Da er biletter til Bodø booket, så da blir det vel KIL tap i den kampen :?

T/R 1171 kr.

Flyr opp med SAS på Lørdag og tar natttoget nedover på Søndag kveld i midnattsola, skal bli koslig :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Jun 2007, 10:58 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Hva er prisen på det toget?

Når går det? og hvor lang tid bruker det ned til Oslo?

Ser ut til at jeg må til Tromsø å jobbe dagen før denne kampen og i helga...så da kaster jeg meg kanskje ned til Bodø fra Tromsø...det er jo bare en liten stubb ;-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Jun 2007, 11:55 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6459
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Raggen wrote:
Hva er prisen på det toget?

Når går det? og hvor lang tid bruker det ned til Oslo?

Ser ut til at jeg må til Tromsø å jobbe dagen før denne kampen og i helga...så da kaster jeg meg kanskje ned til Bodø fra Tromsø...det er jo bare en liten stubb ;-)


Toget kom på 1148kr for to personer i dobbelt kupé.

Har ikke tidspunktet, men skal høre med kompisen min som booka biletten.

Er vel like langt fra Tromsø til Bodø, som fra Oslo til Bodø, men må jo få med deg den kampen om du likevel er i "strøket" ;)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Jun 2007, 12:41 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6459
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Toget går kl. 21.00 fra Bodø og er i Oslo kl. 15.00 på Mandag så det blir en lang tur ;) (Går fortere med fly)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Jun 2007, 13:19 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Ja....da tar jeg nok flyet i stedet gitt ;-)

Gir beskjed hvis jeg drar....må drasse med meg en bagg med flagg og greier i så fall....trenger da hjelp med "veiving" i Bodø ;-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Jun 2007, 13:34 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6459
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Raggen wrote:
Ja....da tar jeg nok flyet i stedet gitt ;-)

Gir beskjed hvis jeg drar....må drasse med meg en bagg med flagg og greier i så fall....trenger da hjelp med "veiving" i Bodø ;-)


ok, vil ikke tro at kompisen min som er glimt supporter er villig til å veive, men jeg bør vel klare det.

satt på hjemmetribuna sist vi var i Bodø og det var ikke spesiellt hyggelig med nordlendingene som skulle klappe meg på skuldra hver gang Glimt scora.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Jun 2007, 13:38 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Eneste som da nytter er to-tre klapp tilbake...på kjakan ;-)

....og da er det mer eller mindre i boks! Drar til Tromsø torsdag morgen, der blir det hard jobbing til søndag. Drar så hjemmover med en liten pit-stop i Bodø!

Heia KIL! :D

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Jun 2007, 21:57 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Skal vel se at denne kampen blir flytta frem til lørdag og sendt på tv.....så sitter jeg der med skjegg, fulle kasser, post og greier.....og diverse flyturer jeg ikke har brukt for :-(

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Jun 2007, 22:11 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6459
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Raggen wrote:
Skal vel se at denne kampen blir flytta frem til lørdag og sendt på tv.....så sitter jeg der med skjegg, fulle kasser, post og greier.....og diverse flyturer jeg ikke har brukt for :-(


vi tok høyde for det og lander kl. 13 på Lørdag, men så sjelden som man viser KIL på TV er vel sjansen liten for at den flyttes.

Noen som vet når de plukker TV kamper?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2007, 21:22 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3645
mikeb wrote:
Raggen wrote:
Skal vel se at denne kampen blir flytta frem til lørdag og sendt på tv.....så sitter jeg der med skjegg, fulle kasser, post og greier.....og diverse flyturer jeg ikke har brukt for :-(


vi tok høyde for det og lander kl. 13 på Lørdag, men så sjelden som man viser KIL på TV er vel sjansen liten for at den flyttes.

Noen som vet når de plukker TV kamper?
Er bare disse kampene TV2 har plukket ut i adeccoligaen 8. oktober: Strømsgodset - Ålesund kl 19.00, TV2

9. oktober: Bodø/Glimt - Pors Grenland, TV2 Zebra


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Jul 2007, 14:14 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Janko wrote:
mikeb wrote:
Raggen wrote:
Skal vel se at denne kampen blir flytta frem til lørdag og sendt på tv.....så sitter jeg der med skjegg, fulle kasser, post og greier.....og diverse flyturer jeg ikke har brukt for :-(


vi tok høyde for det og lander kl. 13 på Lørdag, men så sjelden som man viser KIL på TV er vel sjansen liten for at den flyttes.

Noen som vet når de plukker TV kamper?
Er bare disse kampene TV2 har plukket ut i adeccoligaen 8. oktober: Strømsgodset - Ålesund kl 19.00, TV2

9. oktober: Bodø/Glimt - Pors Grenland, TV2 Zebra


Den helga er det vel landskamper, så TL har fri. Ellers skal de nok vise flere kamper også i høst vil jeg tro!

Men men.....da har jeg booka fly fra Tromsø til Bodø på søndag 26. august, hjem til Oslo 1 time etter kamp. Så da får faen meg denne kampen holde seg langt unna tv-kamp-planene til TV2!!!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Jul 2007, 14:17 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Janko wrote:
[ Er bare disse kampene TV2 har plukket ut i adeccoligaen 8. oktober: Strømsgodset - Ålesund kl 19.00, TV2

9. oktober: Bodø/Glimt - Pors Grenland, TV2 Zebra


:shock: Her har du nok sett på fjorårets tv kamper!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Jul 2007, 14:23 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
hehe....fort gjort....husker forresten den kampen, kjente igjen han Pors supporteren der oppe. I Bodø var han alene, på Gjemselund hadde han fått med seg en til ;-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group