KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 27 Apr 2024, 13:05

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: KIL-Hødd
PostPosted: 30 Apr 2023, 14:22 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1119
Location: Vinger
Da ble det Moberg ned på midten, og Güven inn på topp. Kan fort hende vi trenger litt trylleri fra Güven og Holtan for å få høl i veggen i dag.

Synd det ikke er plass til Taylor på dette laget, vår beste mann de to første kampene. Men slik blir det vel når brytelandslaget står på motsatt banehalvdel.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-Hødd
PostPosted: 30 Apr 2023, 16:43 
Offline
Spiller
User avatar

Joined: 19 Apr 2005, 18:34
Posts: 435
Wow, hvor har vi fått tak i boksåpneren vår? En slik en vil jeg også ha.

Hva skjer med laget egentlig? Typisk KIL å rive ned, når vi endelig hadde noe bra på gang.
Bare pinlig og vondt å se på.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-Hødd
PostPosted: 30 Apr 2023, 16:46 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 843
Ja dette var jo oppløftende.
Når ting butter imot er det jaggu få lag som er mer ræva enn KIL.

Hødd ligger med alle mann utenfor egen 16-meter.....de trenger knapt å røre på de forblåste skrottene for å forsvare seg.
Dårlig bevegelse fra KIL-spillerne, bommer på alle pasninger fremover, temposvakt, og alle innleggene går bak mål.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-Hødd
PostPosted: 30 Apr 2023, 16:54 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 774
Location: Tråstad
Noe av det mest bedritne å flaueste jeg har vært vitne til. Jeg orka ikke mer å gikk tidlig.

Og hvorfor skal vi alltid sentre en ball inn i mål? Må da være mulig å skyte fra 17-18m når ingenting annet fungerer? Hadde vel 40 innlegg fra kant som ikke traff en drit så, ta hintet.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-Hødd
PostPosted: 02 May 2023, 10:58 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Drublic wrote:
Noe av det mest bedritne å flaueste jeg har vært vitne til. Jeg orka ikke mer å gikk tidlig.

Og hvorfor skal vi alltid sentre en ball inn i mål? Må da være mulig å skyte fra 17-18m når ingenting annet fungerer? Hadde vel 40 innlegg fra kant som ikke traff en drit så, ta hintet.


Veldig enig i at vi av og til må tørre å skyte fra distanse, særlig mot lag som ligger så lavt. 2 av Hødd sine mål kommer jo på heldig treff på ballen utenfor 16. metern. Det første er jo et knalltreff som man vanskjelig kan gjøre noe med om man ikke har noen tettere opp i spilleren som avslutter, men det siste målet burde vært unngått. Minner om Bryne sin overtidsscoring som også kunne vært unngått om man holdt fokus helt til fløyta gikk etter 90'

Men vårt største problem er jo at vi skaper for lite, Mjøndalen må ha vært særdeles svake når vi ser hvordan vi sliter mot de andre lagene.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 228 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group