KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 21:48

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 01 Nov 2019, 19:41 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Laget fra Rogaland har nærmest kronisk underprestert de siste sesongene.....og uten at så mange i Sandnes har brydd seg så nevneverdig om det. Det blir ikke kvalik i år heller og jeg håper vi kan utnytte at de har lite å spille om.
De har en kjent Odøling med et aldri så lite horn i siden på KIL, og det er er vel egentlig det mest spennende jeg kan si om laget.
Det måtte isåfall være at vi har en ganske grei statistikk mot dem.
Vi vant 6-0 her i fjor :-)

Haraball?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Nov 2019, 11:33 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Jeg har en følelse av at SULF ikke kommer til å ta lett på denne kampen. De har jo en del å hevne fra de siste sessongene. Tipper det blir jevnt som vanlig.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Nov 2019, 20:26 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Det ble en real nedtur. Synd ikke Ibrahim scora når han var gjennom mot slutten av 1.omgang. Da hadde nok mye vært avgjort. Når det er sagt hadde SULF nok muligheter til å score flere enn de to de fikk. Jeg synes ellers at vi brukte i overkant mye energi og fokus på dommertrioen i dag.

Nå er vi avhengig av at resultatene går vår vei neste runde, selv om vi gjør jobben selv.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Nov 2019, 20:39 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Jeg beklager optimismen min på forhånd. Jeg glemte jo at det er Kongsvinger jeg heier på.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 Nov 2019, 14:59 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1015
Location: Oslo
Dette var fryktelig å se på...
Nå har vi tapt hjemme mot Strømmen (ingen borteseire før møtet med oss), Skeid (ingen borteseire før møtet med oss) og SULF, som ikke hadde noe annet en æren å kjempe for. Dette må vel sitte i hodene på spillerne ?

Feilpasningene florerte og det var ingen energi i laget.

Slår vi Jerv borte, så er fortsatt mulighetene for Play-off til stede. Selv om vi ikke kan regne med hjelp fra Skamma, kan vi håpe på en vinner i SIL-KFUM.
Vi får håpe det er litt ære og fandenivoldskhet i gutta, slik at vi får en forlengelse av sesongen


Top
 Profile  
 
PostPosted: 04 Nov 2019, 15:12 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Vil vi egentlig forlenge denne sesongen her? Vi har vært tidenes jo-jo lag i forhold til form og spill, vi er helt klart ikke gode nok for opprykk og dermed er vel kvallik bortkastet.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 05 Nov 2019, 23:22 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
mikeb wrote:
Vil vi egentlig forlenge denne sesongen her? Vi har vært tidenes jo-jo lag i forhold til form og spill, vi er helt klart ikke gode nok for opprykk og dermed er vel kvallik bortkastet.


Nja, ikke godt å si. For min del handler det vel mest om å unngå at enda en sesong ender i ingenmannsland. I 2016 ble vi jo hoppende glade for 5.plass og kvalik, selvfølgelig bidro cupfinalen i stor grad. Årets kvaliksystem er derimot helt på trynet for de som havner på 5. eller 6.plass. Jeg skjønner at NFF vil gjøre det så vanskelig som mulig for smålag som oss og Nest-Sotra å rykke opp og samtidig beholde spenningen lengst mulig, men da foretrekker jeg heller at 4. og 3.plass møtes til avgjørende kamp og at vinneren av denne møter eliteseriemotstand over to kamper.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Nov 2019, 11:22 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Tar gjerne en kamp til, men tror som sagt ikke vi klarer å utrette stort i en kvalik med den dippen vi har hatt i form og prestasjoner i høst


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 45 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group