KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 14:29

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Kongsvinger - Skeid.
PostPosted: 27 Jul 2019, 18:44 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Skeid ligger langt ned på tabellen men taper aldri med mange mål.
Mange jevne kamper.

Det tipper jeg dette blir også.
Nordlie er en slu rev.

Enkelte spillere må vel også ta seg selv i nakken etter forrige kamp.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Kongsvinger - Skeid.
PostPosted: 27 Jul 2019, 19:58 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Skeid starta sesongen veldig bra, for så å nærmest bråstoppe. Laget har bra potensiale og jeg trur de redder plassen, spørsmålet er når det snur for de. Jeg kjenner ikke til laget, men regner med at de har noen enkeltspillere som kan stelle det til på egenhånd, slik som Skeid alltid har. De spiller vel sitt spill uansett og det kan tale til vår fordel i morra.

Skagestad og Røer er tilbake i kamptroppen for oss. Varmen vil nok sette et tydelig preg på kampen. Det er helt klart Marlinho temperaturer om dagen, det er såpass varmt at han kan kanskje åpner målkontoen i morra :D


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Kongsvinger - Skeid.
PostPosted: 28 Jul 2019, 19:55 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Vanvittig skuffende forestilling.....

_________________
Always red and white


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Kongsvinger - Skeid.
PostPosted: 28 Jul 2019, 20:19 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Tamt. Vi var best, Skeid var heldige/effektive. Alt etter hvordan man ser det.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Kongsvinger - Skeid.
PostPosted: 28 Jul 2019, 20:53 
Offline
Spiller

Joined: 23 Jun 2005, 20:06
Posts: 356
Ja, dette var skuffende :cry:

Ingen får spesielt godkjent i grunn :( Og Gjerstrøm må ha imponert noe jævlig på treninga denne uka. For skjønner ikke hvorfor han blir valgt foran Vinjor og Gang.

Litt tungt å svelge dette tapet. Viktig å komme fort opp på hesten igjen!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Kongsvinger - Skeid.
PostPosted: 28 Jul 2019, 21:04 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 22 Apr 2005, 13:20
Posts: 1367
Location: Auli, Nes
Meget svakt. Eriksen-fotball på sitt værste. Pålerud med god grunn til være sinna...ble ikke benyttet før på slutten.

_________________
"Hånda i været, midterste finger
Den er til alle som ikke er Vinger"

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Kongsvinger - Skeid.
PostPosted: 28 Jul 2019, 21:30 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Dette er vanvittig skuffende. Jeg gir spillerne pisse-mye skryt når de gjør seg fortjent til det, og de skal jammen få et smekk over fingrene når det går andre veien. For makan til laber innsats, dårlig tempo og dårlig samhandling er det lenge siden jeg sett.
Vitor Gazimba måtte da ta ut helt feil ellever i dag..........han står der som en potetsekk på sidelinjen, han virker ikke til å ha noen plan B, og man skulle tro han vekket litt liv i laget etter den svake 1.omgangen. Men neida.....vondt ble til verre.

Ahamada skal ha for den vanvittige dobbeltredningen i 2.omgangen, men utenom det så fremstår han faktisk litt høy på seg selv.
Du bør i det minste dominere Obos før man får stjernenykker. Han virker faktisk tidvis litt utrygg om dagen, og han er faktisk i stor grad med på å dra ned tempoet.

Pålerud vil og vil men får jo pokker ikke ballen. Synes han var den minst svake i dag.
Midtforsvaret svake ved flere anledninger. Ved begge målene var det jo som å stikke en varm kniv inn i smør.
Mafi....altfor varierende. Tidvis god offensivt. Tidvis helt på bærtur.

NGuemo: For en vanvittig skuffelse. Jeg håper faktisk han blir benket til neste kamp for dette holder rett og slett ikke mål.
Jeg mener faktisk at han dreper mye av tempoet i spillet og viser lite overblikk. Snakker vi litt stjernenykker her også?
Holter: Hvor er stabiliteten og ballsikkerheten? Forferdelig mye feilpasninger.
Gjerstrøm: Forstår ikke engang hvorfor han startet kampen. Gidder ikke å kommentere noe annet enn at jeg forventer benkplass neste kamp.

Marlinho: Hvor mange ganger skal jeg egentlig gjenta meg selv? Dette er ganske enkelt ikke bra nok, og jeg har sett meg lei av disse ego-dribleriene som ikke fører til noe som helst.
Aanesland: Viser glimtvis hva som bor i han men jeg mener generelt at han ikke er god nok for dette nivået enda. Det blir veldig liten tyngde fremover altså, særlig når det er null bakrom å løpe i.
Guven: Har ikke han dagen så har vi ikke så mye annet heller. Blir ofte pakket inn og nektet rom.

Generelt så var vel kampen som å se KIL under Hans Erik Eriksen x 10.
Det florerer med feil og tempoet er som en flau bris.
Jeg er så pisse-lei av å se dette laget få bunnspillere i Obos til å fremstå som en million dollar.
Bånn-nivået er så vanvittig lavt og det holder ikke. Enten så får vi kampene inn i vårt spor eller så leker motstanderen med oss. Det er så ekstremt skuffende å se at vi ikke har kommet lenger på dette punktet her.

Jeg forventer at ting skjer på overgangsmarkedet (for dette laget er rett og slett ikke bra nok i forhold til målsettingen), og jeg forventer store utskiftninger i startelleveren til neste kamp. Tre mål etter store tabber nå etter ferien, og null mål i egen kasse.

Takk og god kveld. Jeg er f.... meg glad det er en uke til neste kamp.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Kongsvinger - Skeid.
PostPosted: 29 Jul 2019, 18:49 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Har du sett Kil har en plan B de siste 2 årene maggot. Jeg har ikke gjort det. Dem spiller slik dem gjorde i går uannsett hvordan resultatet er. Nprdli viste akkurat det, og da er det enkelt å vinne kamper mot Kil. Er ikke enkelt for Gazimba å rope når han knapt snakker engelsk. Syns dem burde bruke Belsvik mer fra sidelinjen. Så hvordan Nordli var. Engasjert til tusen. Og Espen ser vel at vi har en benk som ikke hever laget i det hele tatt. Blir bare verre.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 63 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group