Nr 1) Det er i utgangspunktet godt gjort å få dette anti-fotball-kjøpesenter-laget til å fremstå som en million dollar. Fullt fortjent seier.
Nr 2) Vi mangler åpenbart en plan B når det butter imot.
Nr 3) Vi mangler spiller-typer som kan komme inn og snu kampene. Marlinho mot Aanesland blir et fett for denne grå betongveggen fra Strømmen.
Nr 4) Vi mangler også spillere som tar tak når det butter imot utpå banen. Vi faller fullstendig sammen og INGEN tar tak.
Nr 5) Her så jeg faretruende mange barnesykdommer som var ganske påfallende i fjor. Enten så triller vi fullstendig ball i hatt med motstanderne, eller så klarer vi knapt å trille ballen til hverandre i det hele tatt.
Nr 6) Jeg aner ikke hva vi har gjort dette Strømmen-laget men de koser seg åpenbart mot lag som faktisk prøver å spille fotball. Vi har sett det mange ganger før.....får Strømmen kampen inn i sitt spor, så er vi kjørt. Vi har ikke noe "mot-middel" mot denne grå, triste og hardtarbeidende massen.
Nr 7) Det er uansett noe typisk med dette KIL-laget når vi er i en flyt-fase. Jeg tror ingen andre lag i denne divisjonen kan tryne såååå jævlig på ræva igjen. Vi så det mot Strømmen hjemme i fjor. Vi så det mot Hamkam borte i fjor (og i år). Fullstendig mageplask.
Greit nok at dette er kokos-ligaen men allikevel......"litt" stabilitet må man kunne forvente.
Nr
Når "stjernespillerne" ikke fremstår som stjerner.......bytt de heller ut. Vår gode keeper-venn ser muggen ut, Nguemo fremstår ikke som noen leder, Harald Holter var "all over the place" og Adem Guven var knapt bortpå ballen.
Nr 9) Ja jeg har skrivediare og ja jeg er skuffet. Jeg forventer tross alt spillere som gir alt tross gode resultater den siste tiden. De får pisse-mye ros når det går bra......i dag fortjener de en tupp i baken hele gjengen.
10) Nei, jeg kan ikke fordra dette Strømmen-laget. Jeg håper de rykker ned og blir der.
Takk.