KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 22:31

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
PostPosted: 25 May 2019, 19:30 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Kongsvinger med en skuffende kamp mot Skamma sist serierunde.
Vi skaper en haug med sjanser men hadde antageligvis kunne spilt enda uten å få den pokkers ballen i mål.
Helt hjelpesløst.
Nest Sotra er et lag vi skal slå i teorien, men i praksis så er de et knakende godt lag som har produsert gode spillere på rekke og rad. De får til mye med få resurser så dette blir absolutt en tøff oppgave.

KIL sliter også med skader og karantener ser jeg......ikke minst spillere tilbake fra skader med "uviss" form.
Klarer rett og slett ikke å tippe noen lagoppstilling.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 25 May 2019, 22:45 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
maggot wrote:
Kongsvinger med en skuffende kamp mot Skamma sist serierunde.
Vi skaper en haug med sjanser men hadde antageligvis kunne spilt enda uten å få den pokkers ballen i mål.
Helt hjelpesløst.
Nest Sotra er et lag vi skal slå i teorien, men i praksis så er de et knakende godt lag som har produsert gode spillere på rekke og rad. De får til mye med få resurser så dette blir absolutt en tøff oppgave.

KIL sliter også med skader og karantener ser jeg......ikke minst spillere tilbake fra skader med "uviss" form.
Klarer rett og slett ikke å tippe noen lagoppstilling.


Jeg er ikke helt enig når det gjelder tilgjengelige spillere. Aanesland har etter min mening vært vår beste offensive spiller siden han startet mot Tromsdalen, og Vinjor har begynt å score mål. Rønningen er tilbake og har neppe mistet noe på formen de to ukene han har vært borte. Han har til gode å overbevise, men jeg håper det kan snu for han allerede i morgen. Marlinho styrker dessverre ikke laget for øyeblikket.

Håper Aanesland får hjelp av Rønningen på topp og tipper dette laget i 4-4-2, eventuelt 4-2-3-1:

Ali - Pålerud, Skagestad, Røer, Bojang - Vinjor, Holter, Gang, Marklund - Rønningen, Aanesland

Jeg håper ellers at Langrekken og Lee eventuelt Morais får 15-20 min. Røed aspirer også for et innhopp.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 May 2019, 15:24 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Jeg er enig i at Aanesland har sett frisk ut. Mot Moss så åpnet han jo også skåringskontoen.
Men verken han eller Marklund har åpnet skåringskontoen i Obos 2019 enda. Rønningen imponerte meg ikke sånn voldsomt han heller og har atpåtil vært ute et par uker. Den eneste spissen tilgjengelig er Langrekken som har vært ute i evigheter.
Midtbanen vil også være svekket når både Landry og Gjerstrøm er ute. Gang er jo tilbake, men holder han 90 minutter med Obos-fotball? Han var faktisk ganske heldig som ikke ble utvist mot Moss og imponerte meg ikke sånn stort da iallfall.

Skal innrømme at jeg er litt småbekymret for kampen med tanke på at dette N/S-laget er noen "tøffe jævler".
Forhåpentligvis så løsner det litt fremover.......og forhåpentligvis så finner vi litt tilbake til det gode forsvarsspillet vi hadde de 5-6 første rundene.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 May 2019, 16:08 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Har Kil trent for dårlig i vinter. Kan lure når det nesten er et helt lag som er skadet. For et år siden var det bare et par stk. Blir nok litt tøft i dag med bare ung gutter ja. Men tvi-tvi


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 May 2019, 16:39 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 27 May 2007, 01:09
Posts: 731
Location: Oslo/Sør-Odal'n
https://www.glomdalen.no/sander-roed/ki ... -19-620161

Mange ute/usikre.

_________________
Audere est Facere.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 May 2019, 22:00 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Herlig med tre poeng i en periode med mange mann ute. Røer er en fantastisk klubbspiller som er nesten like viktig fremover som bakover. Er vel vår toppscorer sammen med Güven nå :D

Gleder meg enormt til Landry kommer tilbake og kan spille sentralt sammen med Holter. Håper også Langrekken kan få tillit som spiss sammen med Aanesland eller Güven etterhvert. Eventuelt som midtspiss i 4-3-3. Med Aanesland og Güven på kant burde det løse seg fremover på banen.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 May 2019, 00:07 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Deilig med tre poeng tross skader og slitne bein. Godt at vi har matchvinnere i dette laget.
Sjansene skapes vel stort sett på dødballer samt noen overganger utover 2.omgang når N/S kaster folk fremover.
Utover det så er det relativt tynt.
Men åkkesom........tre deilige poeng mot en tøff motstander :D .


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 May 2019, 10:29 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
Røer har virkelig tatt steget i år.
Hvordan er kontraktsituasjonen hans? Fortsetter han slik vil lager over oss begynne å snuse.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 May 2019, 13:17 
Offline
Spiller

Joined: 23 Jun 2005, 20:06
Posts: 356
Drublic wrote:
Røer har virkelig tatt steget i år.
Hvordan er kontraktsituasjonen hans? Fortsetter han slik vil lager over oss begynne å snuse.



Han signerte ny 3-års kontrakt før denne sesongen :D

http://www.kil.no/nyheter/tre-nye-ar-pa-christian


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 57 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group