KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 21:22

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 268 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Next
Author Message
PostPosted: 26 Feb 2019, 00:57 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Meget bra offensiv første omgang av KIL i dag, synd vi slurver i det defensive når vi har corner slik at vi slipper til LSK på en kontring. Syns venstresiden med Mafi og Aanesland var gode. Güven var i bedre form enn jeg har sett ham på lenge. Og Marklund bør absolutt signeres om vi får muligheten. Syns også Ali så solid ut som keeper uten at han ble satt på de helt store prøvene, men han var god ballfordeler og grep tydelig inn i enkelte situasjoner.

Litt svakere ett pause, men hever oss mot slutten og får en fortjent redusering selv om den kommer på straffe.

Bydal ble litt lett som anker på midten, særlig når vi ikke hadde ball, men satte sitt preg på spillet når vi angrep.

Alt i alt godkjent forestilling.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28 Feb 2019, 15:10 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Godkjent. Har ikke vunnet en eneste kamp i år. Hjelper ikke med hederlig innsats. Er som noen spillere sier at dem må begynne å vinne snart. Sant det.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Mar 2019, 01:01 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Janko wrote:
Godkjent. Har ikke vunnet en eneste kamp i år. Hjelper ikke med hederlig innsats. Er som noen spillere sier at dem må begynne å vinne snart. Sant det.


Snakket kun om LSK kampen, har ikke sett de i øvrige kamper. Men LSK kampen var over mine forventninger og dermed kaller jeg det godkjent, trenger ikke vinne treningskamper det er for å forberede seg. Men selvfølgelig en psykologisk effekt om de ikke vinner en eneste kamp før seriestart.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Mar 2019, 18:53 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Janko wrote:
Godkjent. Har ikke vunnet en eneste kamp i år. Hjelper ikke med hederlig innsats. Er som noen spillere sier at dem må begynne å vinne snart. Sant det.


Med unntak av "skal vi isdanse-seansen" mot Elverum så har vi jo i utgangspunktet møtt motstand som skal være bedre enn oss.
UllKisa neste nå. Det bør jo kunne gi en bedre pekepinn.
Jeg tror vi kunne slått de fleste lag i Obos med innsatsen vi viste mot Lillestrøm.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Mar 2019, 19:00 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Ser forøvrig også at økonomien blomstrer på Kongsvinger.
https://www.glomdalen.no/kil-toppfotbal ... -19-589369

Tidenes største budsjett, rekordhøye sponsorinntekter og overskudd for femte året på rad.
Det er bare å berømme jobben man gjør med økonomien.

Håper vi ser resultater i form av noen gode spillere inn snart også 8) .


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Mar 2019, 21:49 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Veldig betryggende med økonomistyringen for tia. Veldig bra av Nystuen og styret.

Budsjettet plasserer oss vel om trent midt på tabellen i OBOS sammenheng. IK Start hadde 88 mill. i budsjett i fjor. De forventer tilnærmet samme satsing i år. Det sier litt om hva vi har å kjempe mot. FFK hadde drøyt 20 mill. i 2. div. i fjor. Så noen pengeklubb kan vi nok ikke kalle oss enda :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Mar 2019, 22:00 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Marklund er ikke lenger aktuell for GIF Sundsvall i følge denne artikkelen fra onsdag https://www.pt.se/tagg/simon%20marklund

Jeg regner med at han allerde har mottatt et kontraktsforslag.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Mar 2019, 22:45 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Tilhenger wrote:
Marklund er ikke lenger aktuell for GIF Sundsvall i følge denne artikkelen fra onsdag https://www.pt.se/tagg/simon%20marklund

Jeg regner med at han allerde har mottatt et kontraktsforslag.


Er det noen som har sett noen kamper i år, som kan gi en tilbakemelding på Marklund?

_________________
Always red and white


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Mar 2019, 00:54 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
ManUtd wrote:
Tilhenger wrote:
Marklund er ikke lenger aktuell for GIF Sundsvall i følge denne artikkelen fra onsdag https://www.pt.se/tagg/simon%20marklund

Jeg regner med at han allerde har mottatt et kontraktsforslag.


Er det noen som har sett noen kamper i år, som kan gi en tilbakemelding på Marklund?


Jeg la vel ut en liten filmsnutt her før en stund siden hvor han spilte treningskamp mot AIK nå tidligere i vinter.
https://streamable.com/r4vi2

Har sett veldig bra ut de kampene jeg har sett iallfall. Skåret mot Vålerenga og skapte mye mot Lillestrøm.
Driblesterk type med et godt høyrebein.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Mar 2019, 16:47 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Tilhenger wrote:
Veldig betryggende med økonomistyringen for tia. Veldig bra av Nystuen og styret.

Budsjettet plasserer oss vel om trent midt på tabellen i OBOS sammenheng. IK Start hadde 88 mill. i budsjett i fjor. De forventer tilnærmet samme satsing i år. Det sier litt om hva vi har å kjempe mot. FFK hadde drøyt 20 mill. i 2. div. i fjor. Så noen pengeklubb kan vi nok ikke kalle oss enda :)


Start har vist brukt opp 3-års budsjett på en sesong, så mulig de kommer til å slite etterhvert


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Mar 2019, 16:48 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
maggot wrote:
ManUtd wrote:
Tilhenger wrote:
Marklund er ikke lenger aktuell for GIF Sundsvall i følge denne artikkelen fra onsdag https://www.pt.se/tagg/simon%20marklund

Jeg regner med at han allerde har mottatt et kontraktsforslag.


Er det noen som har sett noen kamper i år, som kan gi en tilbakemelding på Marklund?


Jeg la vel ut en liten filmsnutt her før en stund siden hvor han spilte treningskamp mot AIK nå tidligere i vinter.
https://streamable.com/r4vi2

Har sett veldig bra ut de kampene jeg har sett iallfall. Skåret mot Vålerenga og skapte mye mot Lillestrøm.
Driblesterk type med et godt høyrebein.


Marklund var absolutt positiv mot LSK


Top
 Profile  
 
PostPosted: 04 Mar 2019, 22:00 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Gyuhwan Lee er klar for Kil ut denne sesongen.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 04 Mar 2019, 22:20 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Mr. Lee


Top
 Profile  
 
PostPosted: 04 Mar 2019, 22:20 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Janko wrote:
Gyuhwan Lee er klar for Kil ut denne sesongen.



Noen som har sett han på trening eller?
Lukter det litt stallfyll, eller har han faktisk noe for seg?

Han glimtet tidvis til mot Lillestrøm iallfall. Kom vel til en stor mulighet og skaffet vel også straffespark på slutten der.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 05 Mar 2019, 21:11 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Jada! Marklund har skrevet under for tre år :D . Dette blir knallbra. Jeg spår at han blir stor i OBOS i to sesonger før han blir solgt for en pen sum til Eliteserien eller Allsvenskan.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 268 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 52 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group