KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 21:43

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 268 posts ]  Go to page Previous  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Author Message
PostPosted: 01 Aug 2019, 21:14 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
pnord wrote:
Tilhenger wrote:
Høy omløpshastighet på assistenttrenere ja. Olaussen var vel også innom i ca. ett kvarter før han dro videre.

Det burde da være noen lokale gamle helter som kunne kombinere ass.trenerjobben med å være spillerutvikler og kontaktpunkt mot de lokale breddeklubbene, slik at man kunne utforme en heltidsstilling. Eventuelt får man hente Wennberg ned fra Florø. Burde passe perfekt for han.


Wennberg er sikkert et ålreit trenertalent, han. Men jeg tror KIL trenger en med litt mer rutine ved siden av Gazimba. Hva med Charles Berstad? Han har jo etter hvert en del erfaring og gjorde en kjempejobb med KIL 2 for et par sesonger siden. Dessuten er Charlie lokal og merittert, han har vinnermentalitet og pedagogiske egenskaper - og han brenner for KIL.


Berstad burde være en god kandidat ja. Nå var det vel juniorlaget han hadde gode resultater med, men uansett en klubblegende med bred erfaring. Sikkert mange andre som kunne gjort en god jobb også, Stian Aasen, Patrick Holtet m.fl.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Aug 2019, 21:43 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Berstad rykka opp med b-laget.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Aug 2019, 22:53 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Dere har helt rett, men han gjorde det bra med juniorlaget også :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 23 Aug 2019, 21:55 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Herlig! Güven på plass ut 2020. Jeg drømmer om hvordan han kunne gjort det i 4-4-2 sammen med en kraftspiss som kunne rydde plass og sende han oftere i bakrom. Kan hende det skjer mer nå da den viktigste brikken er på plass.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Aug 2019, 16:57 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Gjedda har observert en kraftplugg av en spiss vandrende rundt på Gjemselund i dag.... funket ganske fint i klubben i fjor, selv om han til tider var rimelig klønete ;-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Aug 2019, 17:05 
Offline
Spiller

Joined: 23 Jun 2005, 20:06
Posts: 356
Oioioi herlig hvis det skulle stemme :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Aug 2019, 19:33 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Glimrende! Ibrahim kan fort bli tunga på vektskåla når det gjelder å nå kvalik. Ikke minst har vi nå noe i en kvalik å gjøre når vi har flere strenger enn kun Güven å spille på offensivt.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Aug 2019, 21:11 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Veldig spent på om Ibrahim viser samme form som i fjor.
Han bøttet vel ikke akkurat inn mål i Israel (uten at jeg egentlig aner hva slags nivå det ligger på).

Det vil uansett tilføre mer tyngde fremover for vår del.
En sterk spiss.....også har vi folk som Guven, Marlinho og Aanesland dansende rundt der igjen.
Blir spennende å se hva slags formasjon vi stiller med nå.

Klarer vi å finne tilbake til den defensive strukturen vi hadde på vårparten (samt å uke bort de personlige feilene), så kan dette bli bra det.
Tenk om vi hadde hatt litt mer tyngde på midtbanen også.
Det er vel lov å drømme om en storfisk til før overgangsmarkedet stenger 8) .


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Aug 2019, 22:02 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
maggot wrote:
Veldig spent på om Ibrahim viser samme form som i fjor.
Han bøttet vel ikke akkurat inn mål i Israel (uten at jeg egentlig aner hva slags nivå det ligger på).

Det vil uansett tilføre mer tyngde fremover for vår del.
En sterk spiss.....også har vi folk som Guven, Marlinho og Aanesland dansende rundt der igjen.
Blir spennende å se hva slags formasjon vi stiller med nå.


Jeg ser vel egentlig ikke noen grunn til at Ibrahim skulle ha mistet noe siden sist. Han spilte riktignok lite i Israel iht. Statistikken. Men han startet vel FHK sitt Europa league oppgjør hjemme mot Sturm Graz, da er han tydeligvis ikke helt ute av form.

Det som var litt rart med Ibrahim i fjor var at han i begynnelsen bare gikk rett på og utfordret for deretter å skyte. Etterhvert ble det mer omstendelig og mye løp i offside, som igjen endte med en del benkesitting. Vi får håpe han kommer med den samme energien og sjøltiliten som han kom med sist.

Jeg håper vi fortsetter i dagens formasjon med Güven og Ibrahim på topp og Marklund eller Marlinho som bindeledd.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Sep 2019, 00:52 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Ang dagens kamp mot Skeid så må jeg legge til at vi sentret ballen 1 minutt og 15 sekunder før Guven stusset ballen i mål på 1-0-målet 8) .
Et fantastisk angrep og et hint om en bra høstsesong med en første-ellever som begynner å sitte?

I dag startet vi kampen med folk som Jalasto, Gang, Aanesland, Marlinho og Mafi på benken.
Det begynner vel også å nærme seg comeback for spillere folk som Rønningen og Essaeh.

Da er det kanskje ikke så rart at vi ble en litt stille deadlineday for vår del.
Vi har egentlig en ganske bred stall selv om jeg gjerne skulle sett litt mer muskler på midtbanen.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Sep 2019, 09:20 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
maggot wrote:
Ang dagens kamp mot Skeid så må jeg legge til at vi sentret ballen 1 minutt og 15 sekunder før Guven stusset ballen i mål på 1-0-målet 8) .
Et fantastisk angrep og et hint om en bra høstsesong med en første-ellever som begynner å sitte?

I dag startet vi kampen med folk som Jalasto, Gang, Aanesland, Marlinho og Mafi på benken.
Det begynner vel også å nærme seg comeback for spillere folk som Rønningen og Essaeh.

Da er det kanskje ikke så rart at vi ble en litt stille deadlineday for vår del.
Vi har egentlig en ganske bred stall selv om jeg gjerne skulle sett litt mer muskler på midtbanen.


Essaeh satt på tribuna i dag, han satt på bortefeltet selv om han opprinnelig er Skeid gutt.
Pimenta var også en tur innom.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Sep 2019, 20:18 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1015
Location: Oslo
mikeb wrote:
Essaeh satt på tribuna i dag, han satt på bortefeltet selv om han opprinnelig er Skeid gutt.

Skulle vel egentlig bare mangle, så lenge han har kontrakt med KIL ;-)

mikeb wrote:
Pimenta var også en tur innom.

Hyggelig, hva driver han med om dagen montro ?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Sep 2019, 22:58 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Belsvik er plutselig tilbake, tydeligvis en god løsning for begge parter.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 268 posts ]  Go to page Previous  1 ... 14, 15, 16, 17, 18

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 54 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group