KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 20:38

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 30 Sep 2018, 22:00 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Tirsdag og TV-kamp fra Buskerud. Hverken tabellsituasjon eller form taler til vår fordel. Vi møter likevel et spillende lag på bortebane som sikkert gjerne vil gå ut hardt med forhåpninger om å avgjøre tidlig, det kan kanskje være en fordel for oss, så sant vi klarer å stå i mot de første 20-25min. I tillegg må de offensive spillerne ha dagen, det er vel mest der skoen trykker om dagen. Det kan ligge an til en 5-4-2 formasjon siden vi antagelig møter et lag i 4-3-3 formasjon, men jeg holder en knapp på diamanten. Trautner - Pålerud, Lundal, Sjølstad, Essaeh - Gang, Holter, Castro, Marlinho - Güven, Ibrahim.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Oct 2018, 08:49 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 22 Apr 2005, 13:20
Posts: 1367
Location: Auli, Nes
Spennende med 5-4-2 da, men jeg ville nok satt en av de 11 i mål :-)

_________________
"Hånda i været, midterste finger
Den er til alle som ikke er Vinger"

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Oct 2018, 16:40 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
gonzo99 wrote:
Spennende med 5-4-2 da, men jeg ville nok satt en av de 11 i mål :-)


Keeper er sweeper i den formasjonen :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Oct 2018, 17:01 
Offline
Spiller

Joined: 23 Jun 2005, 20:06
Posts: 356
Etter en heller laber poengfangst i det siste er det litt typisk KIL å slå tilbake i en sånn kamp. Mjøndalen er i utgangspunktet klare favoritter.

Enig i de fleste i startoppstillingen nevnt over her. Keeperplassen føler jeg er litt sånn hipp som happ. Ellers ønsker jeg meg Øby inn igjen på midten. Mafi får vel en plass fra start ettersom Pålerud er ute grunnet gule kort.

Grugleder meg til morgendagens kamp.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Oct 2018, 19:46 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
Mister man ballen på egen halvdel gang på gang så blir det ikke mange mål for de i rødt.

Også er det jo så tafatt de få gangene vi kommer fremover.

Fult fortjent MIF ledelse. Håper de og Viking rykker opp.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Oct 2018, 20:36 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
Mye unødvendige feil.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Oct 2018, 20:54 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
Hadde jeg våknet fra ett 5 mnd langt koma i dag så hadde jeg vært sikker på at vi fortsatt satt med Eriksen ved roret. Tafatt, fult av pasningsfeil og brudd i mot ved å spille seg ut og ingen angrepsvilje overhodet når man kommer seg over midten.

Mulig MIF bare er så mye bedre, men de siste 5-6 kampene har ikke vært mye å skryte av de heller.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Oct 2018, 21:00 
Offline
Spiller

Joined: 23 Jun 2005, 20:06
Posts: 356
Greit, hadde ikke ventet poeng her...men herregud da?! Gutta har jo totalt glemt hvordan man skal spille fotball. 92 minutter tok det før vi var i nærheten av å ha en målsjanse.

Tamt og uten energi og guts over hele linja. Hva som har skjedd siden i sommer er for meg et mysterium. Vi vet jo at vi kan spille ball i hatt med de fleste i denne divisjonen men nå er vi milevis unna noe som helst. Trist om dagen detta :cry:

5 kamper igjen...kan bli kvalikk ennå. Men jaggu kan vi tape resten også.

Ikke lett å være KIL supporter altså :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Oct 2018, 21:17 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Dette er jo som og se Eriksen i reprise......bare uten Eriksen.
Det forteller vel muligens at det er mye annet som murrer i bakgrunnen også.
I dag var det pinlig og være KIL-supporter. Rett og slett flaut.

I dag kunne man byttet ut hele laget for min del. Man kunne kvittet seg med hele hurven uten at jeg (sportslig sett) hadde savnet noen.
Det fungerer ikke bakover, det fungerer ikke fremover, midtbanen blir fullstendig overkjørt og man klarer knapt nok og slå en pasning (og det til tross for at vi skryter av og være et spillende lag).
Vi får bare håpe at høsten blir så lite smertefull som mulig, og vi bør nå se bak oss på tabellen....vi har uansett ingenting i en kvalik og gjøre.

Etter sesongen forventer jeg en reell opprydning i stallen. Det må smelle hardt.
Hva som må inn og hva som evt bør byttes ut? Den diskusjonen tar jeg ikke nå. Da kunne jeg nemlig holdt på til langt på natt.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Oct 2018, 22:52 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Det er jo slik styret vil at Kil skal spille. Bygge opp bakfra. Men de må jo se at det aldri kommer til å fungere i det hele tatt. Og styret må jo snart se at de mangler spillere med litt mer pondus en de vi har nå. Er mange gode i stallen, men vi har ingen som kan dra laget når det butter. Det fins ingen med rutine i laget som kan dra med ung gutta. Så for bare håpe styret for rydda litt opp i stallen når sesongen er over. Er noen som ikke holder obos nivå der ja


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 Oct 2018, 00:44 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Jeg tror neppe Baard Nordvang, Leif Næss, Eli Wathne og Rune Løvberg legger seg så stort opp i hvordan KIL bygger opp spillet sitt gitt.... føler meg rimelig sikker på at de også syns det har vært ganske trist de siste ukene...

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 45 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group