KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 16:57

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
PostPosted: 06 Aug 2018, 23:27 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Sulf kommer på besøk. Vi stiller fullt mannskap bortsett fra Skjellum og Wennberg. Jeg regner med at vi stiller samme lag som mot Strømmen og at Güven, som alltid scorer mot Sulf, er klar igjen. Situasjonen hos gjestene kjenner jeg ikke til, bortsett fra at de har forsterket laget med Sanel Kapidzic og Bjørnar Holmvik.

Status mellom lagene har vel vært at vi har hatt taket på de i Sandnes og at de har hatt godt tak på oss på Gjemselund. Vi kan vel forvente en motstander som ligger godt organisert og som er tålmodige. Klarer vi å opprettholde det offensive trøkket fra de siste kampene kan det ble en fin tirsdag på Gjemselund.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Aug 2018, 07:05 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Spent på om Guven holder 90 minutter.
Synes ikke vi skal risikere så mye mht lokaloppgjøret i helgen, for der vil jeg helst ha alle mann fit for fight 8) .

Vi har vel ikke den beste statistikken mot Sulf på Gjemselund, men så er det vel heller ikke den skarpeste utgaven som besøker oss denne gangen.

Lokalmann og storskårer Kent Håvard Eriksen er vel også langtidsskadet.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Aug 2018, 15:50 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
maggot wrote:
Spent på om Guven holder 90 minutter.
Synes ikke vi skal risikere så mye mht lokaloppgjøret i helgen, for der vil jeg helst ha alle mann fit for fight 8) .

Vi har vel ikke den beste statistikken mot Sulf på Gjemselund, men så er det vel heller ikke den skarpeste utgaven som besøker oss denne gangen.

Lokalmann og storskårer Kent Håvard Eriksen er vel også langtidsskadet.



Kampen til helga er selvfølgelig viktig, jeg håper likevel Güven får 60 min. + siden han sikkert får en del oppmerksomhet fra Sulf som kan komme de andre tilgode. Castro kan eventuelt gå inn som makker med Ibrahim dersom Bydahl eller Aanestad kommer inn.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Aug 2018, 22:18 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Vi klarte oss visst helt greit uten Guven 8) :lol:
For et lag!!!!!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Aug 2018, 22:35 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Oi,oi,oi. Haraball + 1 på en tirsdag! Jeg frykta denne kampen litt på forhånd på bakgrunn av tidligere møter med Sulf på Gjemselund, men etter vårt første mål så var det rullegardina ned. Det blir nesten ille å flytte Castro ned på midten igjen mot ham-kam dersom Güven blir klar, meeen, det er et «problem» vi får ta om det kommer :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Aug 2018, 23:02 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
maggot wrote:
Vi klarte oss visst helt greit uten Guven 8) :lol:
For et lag!!!!!



Nå må alle slutte å mase om Guven. Vi spiller raskere angreps fotball og de som er med nå er mye bedre en han for tiden. Så for håpe Dempsey bruker de samme som startet i dag. Ingen savn etter Guven. Men for all del, han er en god spiss. Men syns ikke han har samme nivå som de som spiller angrep nå om dagen


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Aug 2018, 23:04 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Janko wrote:
maggot wrote:
Vi klarte oss visst helt greit uten Guven 8) :lol:
For et lag!!!!!



Nå må alle slutte å mase om Guven. Vi spiller raskere angreps fotball og de som er med nå er mye bedre en han for tiden. Så for håpe Dempsey bruker de samme som startet i dag. Ingen savn etter Guven. Men for all del, han er en god spiss. Men syns ikke han har samme nivå som de som spiller angrep nå om dagen


Vel.....det var nå engang han som ble dratt frem som den store Sandnes Ulf-dødaren før kamp da så 8)

Og det gikk jo helt greit uten han på banen 8)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Aug 2018, 23:45 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Syns det går greit vær gang han ikke er med jeg. Vi har så mange gode å bruke før han om dagen, så ingen fare.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Aug 2018, 08:55 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Eneste skår i scoringsgleden er at Ibrahim og Castro definitivt forsvinner. I tillegg tror jeg at Sjølstad er klar for andre utfordringer. Hva med Güven? Det tar selvfølgelig lengre og lengre tid for hver gang han kommer i form igjen etter skade. Alle vet hva han står for når han er skadefri og i form. Pr nå har han sju scoringer, dersom det snittet holder seg vil han ende opp med 12 mål i løpet av sesongen. Jeg mener han bør tilbys ny 1-årskontrakt, hvis ikke ender vi opp med å måtte erstatte samtlige offensive spillere bortsett fra Marlinho.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Aug 2018, 09:24 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1015
Location: Oslo
Tilhenger wrote:
Eneste skår i scoringsgleden er at Ibrahim og Castro definitivt forsvinner. I tillegg tror jeg at Sjølstad er klar for andre utfordringer. Hva med Güven? Det tar selvfølgelig lengre og lengre tid for hver gang han kommer i form igjen etter skade. Alle vet hva han står for når han er skadefri og i form. Pr nå har han sju scoringer, dersom det snittet holder seg vil han ende opp med 12 mål i løpet av sesongen. Jeg mener han bør tilbys ny 1-årskontrakt, hvis ikke ender vi opp med å måtte erstatte samtlige offensive spillere bortsett fra Marlinho.


Helt enig! Vi har nå top-scorer'n og assistkongen i divisjonen, men begge forsvinner :-(
Og hvorfor satt det representanter for Aalesund på tribunen? Har de fortsatt ikke gitt opp å få Castro denne sesongen, eller har de nye i kikkerten ?
Sjølstad har blitt en viktig brikke ja, håper man kan forlenge med en ny og bedre kontrakt !

Men for en start av Dempsey! 17 mål på 3 kamper er jo helt hinsides! Blir det 5-6 mål på Hamar også, så må jo mannen snart på sokkel :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Aug 2018, 12:21 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Vis man vil beholde de beste man har ,må man regne med å betale litt mer. Skjønner de som reiser til en bedre betalt klubb.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 09 Aug 2018, 12:44 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 22 Apr 2005, 13:20
Posts: 1367
Location: Auli, Nes
Ryktene sier at Aalesund kikket på Essaeh. Odd også interessert

* 09.08 - Aalesund kan gi Odd kamp om Kongsvinger-back: Odd skal være interessert i å hente Kongsvingers Ridouan Essaeh som erstatter for Kitolano, som er på vei til Wolverhampton. Men i følge Fotballkanalens kilder skal også Aalesund ha 21-åringen på blokken. Sunnmøringene var å så på backen, som kan bekle begge sidene i forsvaret, i Kongsvingers imponerende 6-0-seier over Sandnes-Ulf tirsdag.

_________________
"Hånda i været, midterste finger
Den er til alle som ikke er Vinger"

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no


Top
 Profile  
 
PostPosted: 09 Aug 2018, 16:47 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Han blir nok ikke billig for Aalesund. Har kontrakt et par år til tror jeg, så blir kanskje den dyreste spillern Kil har solgt kanskje.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 09 Aug 2018, 17:25 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Vinjor og Langrekken leid ut til Asker.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 09 Aug 2018, 22:01 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Janko wrote:
Han blir nok ikke billig for Aalesund. Har kontrakt et par år til tror jeg, så blir kanskje den dyreste spillern Kil har solgt kanskje.


Essaeh har 2,5 år igjen av kontrakten. 2,5 mill. er vel passe i forhold til et eventuelt salg nå, jeg regner med at Skeid har sikret seg gode videresalgsavtaler. Jeg mener i hvertfall å huske at han ble hentet når han var under kontrakt.

For første gang omtrent i historien er vi ikke avhengig av å selge spillere, det er en god følelse.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 62 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group