KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 20:13

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
PostPosted: 16 Jun 2018, 21:02 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Morgendagens motstander er tabellnabo og har vel kanskje prestert noe over forventning etter opprykket. De står med to seire, to tap og en uavgjort på de fem siste. Vi står med fire seire og ett tap på de fem siste. Jeg passerte tilfeldigvis Gjemselund til fots i dag og det virket som startelveren var identisk med det laget som avsluttet kampen mot Levanger. En viktig endring var det likevel, det så ut som Gorodovoy var i startelveren, dette må tas med et stort forbehold da jeg passerte langt unna. Uansett; Laget som eventuelt vinner i morgen kan blande seg inn i tetstriden og vil passere eller komme à poeng med Viking.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Jun 2018, 09:14 
Offline
Reserve

Joined: 01 Sep 2009, 20:30
Posts: 161
Dette blir trolig en nøkkelkamp når det gjelder å hekte oss på gruppa på øvre halvdel av tabellen. Det blir viktig å få litt avstand til lagene bak oss også. Nest-Sotra viste muskler mot Viking. Både de og Notodden er lag vi bør ha under oss på tabellen. Jeg er spent på om overgangen til Castro (til AaFK) vil påvirke noe (laguttak, flyt i spillergruppa osv.).


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Jun 2018, 14:04 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Håper vi lar de beste starte....dvs at Castro er med i startelleveren.
Overgang eller ikke overgang...det får vi evt ta til sommerferien. Nå er vi jo inne i en fin flyt og Dempsey og Nystuen får finne ut av dette etterhvert. Kan ikke se for meg noe annet enn at Castro gir alt allikevel.

Notodden er et godt lag, men får vi kampen litt i vårt spor så kan dette gå veien.
Vi må iallfall drepe deres overganger og heller satse på våre egne.......det gikk jo fint forrige bortekamp iallfall 8)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Jun 2018, 18:12 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Gorodovoy fra start var skivebom fra min side. Trautner med gigantredning etter 10 min.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Jun 2018, 19:57 
Offline
Spiller

Joined: 30 Mar 2010, 12:27
Posts: 459
KOOOONGSVINGEEER!!!!!

_________________
ALDRI KIL I 2 DIV.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Jun 2018, 22:39 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Fotball er morsomt om dagen! Trautner redder oss to ganger når de er alene gjennom og henter også et skudd nede i hjørnet. Heldigvis får de ikke uttelling på det indirekte frisparket han lager på overtid. Güven gjør en herlig prestasjon på 1-2 målet og det kommer på et viktig tidspunkt. Pålerud jobber og sliter og bidrar i stor grad offensivt. Øby scorer igjen og gjør ellers mye bra med ballen beina. Det eneste som mangler nå er at Ibrahim finner tilbake til formen han hadde for 3-4 uker siden. Da blir det virkelig morsomt.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jun 2018, 10:25 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Nok en bra kamp av KIL. Første gang jeg opplever seier i Notodden på femte besøket. Syns Notodden kommer godt i gang og viser tendenser til bra spill, men etter hvert trekker de seg tilbake til egen banehalvdel og lar KIL styre spillet. De prøver seg på noen kontringer og er farlige flere ganger ettersom vi spiller med høy risiko og kun står igjen med ett par-tre spillere bak. Trauntner redder mye, men gir også mye returer og de får en scoring. Güven med kjempeprestasjon gir oss ledelsen, andre omgang er jo egentlig ganske kjedelig ettersom vi forsvarer oss ved å holde ballen i laget og ikke risikerer like mye. Mye klabb og babb på slutten hvor Notodden får mye frispark, men vi trekker det lengste strået og fortsetter seiersrekka. Viktig at vi nå ikke undervurderer Strømmen ettersom de har tapt mye i det siste, de har fortsatt kvalitet i laget.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 57 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group