KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Mar 2024, 10:29

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
PostPosted: 13 May 2018, 13:00 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Sjølstad er tydeligvis ikke klar etter skaden han pådro seg mot Ull/kisa. Skagestad er med i troppen, men denne kampen kommer kanskje litt for tidlig for han. Satser på dette laget: Trautner- Pålerud, Skjellum, Lundal, Mafi- Holter, Øby, Kolstad, Vinjor- Castro, Ibrahim.

Mjøndalen spilte også 3.rundekamp på onsdag men nøyde seg med 90 minutter for å slå ut Stabekk.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 May 2018, 13:09 
Offline
Spiller

Joined: 23 Jun 2005, 20:06
Posts: 356
Mafi og Sjølstad ikke med i troppen...kjedelig! Da får Pålerud og Røer ta hver sin kant i forsvaret med Skagestad og Lundal som midtstoppere. Midtbanen håper jeg på Vinjor, Holter, Bydal og Marlinho. På topp Castro og Ibrahim. Når det gjelder keeperplassen er det hipp som happ. Må jeg velge sier jeg Thomas...

Forza Vinger! 3-1 seier! Ibrahim x 3 :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 May 2018, 13:14 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Vanadium wrote:
Mafi og Sjølstad ikke med i troppen...kjedelig! Da får Pålerud og Røer ta hver sin kant med Skagestad og Lundal i midten. Midten håper jeg på Vinjor, Holter, Bydal og Marlinho. På topp Castro og Ibrahim.

Forza Vinger! 3-1 seier! Ibrahim x 3 :D


Der blingsa jeg gitt, da er vel Mafi også halvskadet, synes jeg så han halte litt på slutten av Ull/kisa kampen. Da blir det Røer på venstrebacken.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 May 2018, 14:06 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Sogndal slet jo med og skåre mål i serien.........så kom KIL.

Tromsdalen slet jo med og skåre mål i serien........så kom KIL.

Mjøndalen sliter med og skåre mål i serien........de skal spille mot KIL.

Forsvaret vårt virker så tynt at jeg ikke helt vet hvem jeg skal håpe på at kommer til og starte.
Trøsten får være at det begynner og sette seg litt offensivt og at Mjøndalen ikke virker til og trives særlig på Gjemselund.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 May 2018, 20:05 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Bare å innrømme at vi ikke er bedre


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 May 2018, 20:51 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
Som forventet blir det sannsynligvis nedre halvdel på oss i år.
Målet må nå være :
1) komme oss opp fra sumpa
2) klatre over Ham-Kam

Så må vi få på plass en ny trener. Gjerne en litt mer kynisk trener som kan få orden på forsvarsspillet.
Jeg er også litt skuffet over en del av de nye. Ibrahim er god, men mange av de andre presterer jo egentlig ingen ting?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 May 2018, 20:57 
Offline
Spiller

Joined: 23 Jun 2005, 20:06
Posts: 356
mikeb wrote:
Bare å innrømme at vi ikke er bedre



Så sant som det er sagt mikeb.

Vi kan lete høyt og lavt etter en dyktig trener! Men spillerne må se å gå i seg sjøl også! Og vi er altfor mange like spillertyper! Vi får jo absolutt ingen ny rytme og ny giv ved å bytte i midtbaneleddet. Alle er jo kliss like i spillemåte...nei i dag er jeg bare negativ! Sorry :(

Eneste som får godkjent i min bok i dag er Ibrahim (igjen) og det sier litt ettersom han spilte en omgang...

Gruer meg til onsdag.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 May 2018, 21:15 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Føler at det mangler det siste lille på flere områder.
Mjøndalen fremstår som langt mer organiserte og samkjørte enn oss.......mer duellkraft, mer vilje, mer av alt egentlig.
Allikevel så ble vi på ingen måte rundspilt. Vi skaper sjanser og ble snytt for et straffespark.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 May 2018, 06:06 
Offline
Spiller

Joined: 30 Mar 2010, 12:27
Posts: 459
Beklager KIL, men dette holder ikke. Det blir nok nivå 3 til neste sesong med råtne 2×8 planker. De andre Obos lagene er ikke så mye bedre, men desverre et hakk. "Aldri KIL i 2 div." Uff,uff....

_________________
ALDRI KIL I 2 DIV.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 May 2018, 12:16 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1015
Location: Oslo
Glåmlia-rampen wrote:
Beklager KIL, men dette holder ikke. Det blir nok nivå 3 til neste sesong med råtne 2×8 planker. De andre Obos lagene er ikke så mye bedre, men desverre et hakk. "Aldri KIL i 2 div." Uff,uff....



Litt tidlig å grave seg ned. Vi har vel stort sett tapt mot lag som forventes å være på øvre halvdel (bortsett fra Florø hvor vi skulle vunnet).
Det er tungt, men forhåpentligvis snur det allerede mot Kamma.
Godt å se Skagestad tilbake forresten, han blir viktig framover.....


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 May 2018, 12:59 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
For å se noe positivt i det så er vi ikke så langt bak, men mangler det lille ekstra for å snu slike kamper i vår favør. Jeg savner en spillertype som Ellingsen til å styre fra midtbanen.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 May 2018, 21:15 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
(Vi har vel stort sett tapt mot lag som forventes å være på øvre halvdel )

Nå må vi slutte med dette tullet at vi har møtt lag som skal være på øvrehalvdel. Vis vi skal ligge blant de 6 beste, som ledelsen har sagt i 2 år så må vi vinne over disse såkalte topplagene som alle kaller dem. Holder med Guven der han sier at dem er ikke noe bedre en Kil. Vis dem hadde vert det så hadde dem ikke spilt i Obos.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 67 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group