KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 22:38

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
PostPosted: 26 Mar 2018, 11:58 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 23 Jun 2009, 14:35
Posts: 158
Treningskamp igjen spent på å se laget etter vår tøffe periode. Glomdalen og Sarpsborg Arbeiderblad sender kampen direkte kl 16.00


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 Mar 2018, 16:52 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Oversikt anyone?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 Mar 2018, 16:55 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
På mange måter en helt forferdelig 1.omgang og vi kunne ligget under med mer enn 2-1.
Vi sliter big time i eget forsvar og vinner jo knapt nok en duell.
Skal vi spille som vi gjør så må vi iallfall ha hodene med oss, og det virker vi ikke som om vi bestandig har.

Man blir straffet hardt mot topplag fra divisjonen over.

Det positive er jo at vi tidvis henger bra med i banespillet og har kommet til et par farligheter. Mangler allikevel det siste lille ved noen anledninger.
Fint mål av Guven.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 Mar 2018, 16:56 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
2-1 til Sarpsborg.
Nesten 1-0 etter 30 sekunder etter åpent forsvar.
KIL fryktelige defensivt, slipper til mye og med farlige balltap rundt og innen egen 16-meter.
Masse slurvpassninger.

Fin redusering av Guven.
Marlinho delvis frisk, og den nye backen fra Skeid viser mye bra.

Noen bra angrep fra KIL, men når man roter, så roter man virkelig til det.
2-0 var forøvrig at en spiller fikk masse rom etter kårner, og kunne legge an og sikte inn og skyte.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 Mar 2018, 17:00 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
Samme problemet som i fjor, forsvaret henger ikke helt med, og disse spille seg ut bakfra forsøkene ender alt for ofte med gratis mulighet til motstander. Kommer til å miste mye poeng på det i år som i fjor


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 Mar 2018, 17:50 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
3-1 til Sarpsborg til slutt.
KIL godt med i deler av 2.omgang og skaper noen gode muligheter, men slipper også til en del bakover.
Små-greitt, men ikke noe spesielt utover det...

Må være noe helt annet neste mandag...


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 Mar 2018, 17:55 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
En grei gjennomkjøring mot god motstand.
Sarpsborg er godt igang med seriespill mens vi kanskje ikke har hatt mest fokus på fotball den siste tiden?
Det er divisjonsforskjell men det skal det jo også være. Det er topp Eliteseriemotstand vi snakker om.

Virker som at det er mye og gå på både her og der. Det er kanskje litt vanskelig og holde fokus etter det som har vært en vanskelig periode.
Sånn sett så er det vel greit at man får denne "smellen" nå.
Er mye og gå på, men ingenting som er umulig og rette på.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 Mar 2018, 18:05 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Her må vi huske at vi har god motstand. To kamper i TL og en seier og en uavgjort på Sarp så langt. Ikke blir vi utklasset heller.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 Mar 2018, 20:34 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 23 Jun 2009, 14:35
Posts: 158
Denne fyren spilte den siste halvtimen så jeg... https://www.transfermarkt.de/ermal-hajd ... ler/204296


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Mar 2018, 08:25 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Sarpsborg spilte mot Strømmen på fredag og etter det jeg forstår brukte de i utgangspunktet to helt forskjellige lag.
Hvor mange av de antatt faste som stilte i hver av kampene aner jeg ikke noe om.
Men det betyr også at de som ikke er antatt 1.ellver nok gjorde sitt for å vise seg fram.

Guven ser bra ut nå, og var sterk i nærduellene.
Skagestad blir viktig.
Keeperen er god og vil kunne ha mange matchvinnende redninger.
Han backen fra Skeid var til dels god.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Mar 2018, 09:36 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Jeg ble ikke veldig bekymret over tapet. Selv om 08 hadde sine sjanser så kunne vi puttet et par til vi også. Hadde noen feite muligheter. Blant annet burde albaneren putta en.

Jeg synes, backen fra Skeid, Güven og Øby var gode. Skaggestad gjør også en grei jobb i forsvaret. Jeg synes derimot at Skjølstad gjør mye rart defensivt. Hadde et par feite bomerter bakover.

Liker at vi kommer rundt på sidene. Men nå vil jeg ha inn en skikkelig plugg av en boksspiss.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Mar 2018, 10:32 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Passivt forsvar på scoringene, og en del feilpasninger når tempoet stiger og Særp presser, men utover det syns jeg vi har en grei gjennomkjøring mot sterk motstand. Spiller kreativt og klarer og holde lenge på ballen til tross for aggressivt press i mot, skaper også en del, men bør score mer og flaks at stangtreffene til Sarpsborg ikke gikk inn.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Mar 2018, 12:02 
Offline
Spiller

Joined: 30 Mar 2010, 12:27
Posts: 459
Neil Lennon wrote:
Jeg ble ikke veldig bekymret over tapet. Selv om 08 hadde sine sjanser så kunne vi puttet et par til vi også. Hadde noen feite muligheter. Blant annet burde albaneren putta en.

Jeg synes, backen fra Skeid, Güven og Øby var gode. Skaggestad gjør også en grei jobb i forsvaret. Jeg synes derimot at Skjølstad gjør mye rart defensivt. Hadde et par feite bomerter bakover.

Liker at vi kommer rundt på sidene. Men nå vil jeg ha inn en skikkelig plugg av en boksspiss.

Olav Øby har jeg stor tro på i Obos ligaen. Han vil kjempe seg tilbake til Eliteserien til neste år håper jeg. Det er bra for Kil. Det er bare å glede seg denne sesongen.

_________________
ALDRI KIL I 2 DIV.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Mar 2018, 13:59 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
I følge Sarpsborg Arbeiderblad hadde S08 et sterkt lag fra hvilket man ville regne med at mange stilte mot VIF i neste seriekamp på hjemmebane.

Så bare man kan klare å skåre litt mer på sjansene, samt ikke minst kutte ut tullet med sine rare pasninger bakerst, så kan det jo bli brukbart.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Mar 2018, 14:29 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Det Kil må få luket vekk er dette fin spillet i forsvaret. Mister ballen 8 av 10 ganger. Skjønner ikke hvorfor Eriksen absolutt skal ha dette med i systemet sitt. Og håper dem for tak i en forsvars spiller og en spiss til.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot], Google [Bot] and 48 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group