KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 11:35

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 276 posts ]  Go to page Previous  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Author Message
PostPosted: 05 Sep 2018, 16:07 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Da var Arnold Origi på plass ut sesongen, etter litt «om og men». Overgangen var visstnok ikke endelig klarert av fotballforbundet i går.

Hva får vi? Er vel en keeper som kan svinge fra det fantastiske til det ganske håpløse. Det blir spennende å se hvem av han og Trautner som tilriver seg plassen resten av sesongen.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 05 Sep 2018, 16:13 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Hørte Espen på radioen nå, at han var klar. Origo blir nok en trygghet for forsvaret. Flink til å dirigere og rope. Så dette blir nok bra


Top
 Profile  
 
PostPosted: 16 Oct 2018, 20:07 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Gøy med Olausson tilbake i trenerteamet, han har fått en god del erfaring siden sist. Husker med glede raidene til Olausson på kanten, dessverre ofte med påfølgende strekk-problemer. Når han var skadefri og i form var han godt over nivået vi spilte på.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 16 Oct 2018, 20:36 
Offline
Reserve

Joined: 01 Sep 2009, 20:30
Posts: 161
Moro at Paul Olausson er tilbake. Det er nok fornuftig med en assistent som kjenner klubben godt fra før, særlig ettersom han må ta et stort ansvar i Dempseys fravær. Nå har han i tillegg fått noen flere år med erfaring fra Sverige. Jeg registrerer samtidig at Dempsey er sykmeldt ut året. Det er synd, men han må selvsagt få den tiden han trenger for å bli frisk.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Oct 2018, 11:52 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
pnord wrote:
Moro at Paul Olausson er tilbake. Det er nok fornuftig med en assistent som kjenner klubben godt fra før, særlig ettersom han må ta et stort ansvar i Dempseys fravær. Nå har han i tillegg fått noen flere år med erfaring fra Sverige. Jeg registrerer samtidig at Dempsey er sykmeldt ut året. Det er synd, men han må selvsagt få den tiden han trenger for å bli frisk.


Ja, gøy med Olaussen. Håper han tenker like raskt på benken som han gjorde utpå bana ;)

Noen som vet hva som feiler Dempsey?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 Oct 2018, 09:50 
Offline
Reserve

Joined: 01 Sep 2009, 20:30
Posts: 161
https://www.glomdalen.no/nyheter/sport/bjorn-taalesen/handlet-tv-sport-for-over-10-milliarder/f/5-19-538018

Pluss-artikkel på Glåmdalen om Kongsvinger-mannen Bjørn Taalesen, som har jobbet med sport og TV-rettigheter i TV2 i en mannsalder. Nå har han flyttet tilbake til Kongsvinger og har startet konsulentvirksomhet/enkeltmannsforetak. Det er en lang sak som i utgangspunktet ikke har mye med KIL å gjøre, men jeg la spesielt merke til det aller siste sitatet i saken:

"Jeg kan godt tenke meg å engasjere meg i KIL igjen dersom det er noe de kan bruke meg til".

Det må kunne være mulig å benytte seg av kompetansen til Taalesen. I saken kommer det fram at han har et bredt nettverk nasjonalt og internasjonalt. Han har forhandlet mange TV-avtaler for TV2 og bør kunne bidra med å få tak i enda flere sponsorer til KIL. Nå har jo KIL gjort en veldig god jobb på dette området i det siste (avtalen med Mapei virker jo veldig bra), men i en såpass liten klubb som KIL er det aldri dumt å benytte seg av kompetansen til erfarne og lokale folk med masse erfaring.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 276 posts ]  Go to page Previous  1 ... 15, 16, 17, 18, 19

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 78 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group