KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Mar 2024, 09:29

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: 17 Apr 2017, 20:05 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 22 Apr 2005, 13:20
Posts: 1367
Location: Auli, Nes
Liker både Suslov og Ovlien, men som et stopperpar så mangler de lederegenskaper. Savner en som styrer bak der

_________________
"Hånda i været, midterste finger
Den er til alle som ikke er Vinger"

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Apr 2017, 20:27 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Taa, 2-2 borte mot TUIL er isolert ikke så verst, men med gavepakkene mot BG og Start i minne, så ble det 2 poeng for lite.
Hadde enda de 2 andre endt med U - så hadde dette være noe helt annet.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Apr 2017, 20:35 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
De to baklengsmålene er ikke horrible. TUIL er ekstremt bevegelige inne i boksen. Men dog, to baklengs er to baklengs. Men nei, ingen klaging på forsvarsspillet i dag.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Apr 2017, 20:49 
Offline
Spiller

Joined: 30 Mar 2010, 12:27
Posts: 459
ivo wrote:
Taa, 2-2 borte mot TUIL er isolert ikke så verst, men med gavepakkene mot BG og Start i minne, så ble det 2 poeng for lite.
Hadde enda de 2 andre endt med U - så hadde dette være noe helt annet.

Helt enig ivo. Akkurat sånn føler jeg det nå.Men siden jeg ikke har sett kampen , så føler jeg at jeg ikke kan yttre meg. Forrige sesong sto jeg å klappet til gutta på Høddvoll og i Levanger, som ble uavgjort. Har ikke den godfølelsen nå. Heia KIL :roll:

_________________
ALDRI KIL I 2 DIV.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Apr 2017, 20:53 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Karlsen wrote:
De to baklengsmålene er ikke horrible. TUIL er ekstremt bevegelige inne i boksen. Men dog, to baklengs er to baklengs. Men nei, ingen klaging på forsvarsspillet i dag.


Ligger målene ute?
Både Suslov og Eriksen sier at baklengsene var for enkle og at man på det siste var i gode nok posisjoner, men at man ikke reagerte.
www.glomdalen.no
Live'n i avisen sier det samme om det siste TUIL-målet.

Men man kan jo si at alle baklengs kunne vært unngått...


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Apr 2017, 20:53 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Karlsen wrote:
De to baklengsmålene er ikke horrible. TUIL er ekstremt bevegelige inne i boksen. Men dog, to baklengs er to baklengs. Men nei, ingen klaging på forsvarsspillet i dag.


Ligger målene ute?
Både Suslov og Eriksen sier at baklengsene var for enkle og at man på det siste var i gode nok posisjoner, men at man ikke reagerte.
www.glomdalen.no
Live'n i avisen sier det samme om det siste TUIL-målet.

Men man kan jo si at alle baklengs kunne vært unngått...


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Apr 2017, 20:57 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Glåmlia-rampen wrote:
ivo wrote:
Taa, 2-2 borte mot TUIL er isolert ikke så verst, men med gavepakkene mot BG og Start i minne, så ble det 2 poeng for lite.
Hadde enda de 2 andre endt med U - så hadde dette være noe helt annet.

Helt enig ivo. Akkurat sånn føler jeg det nå.Men siden jeg ikke har sett kampen , så føler jeg at jeg ikke kan yttre meg. Forrige sesong sto jeg å klappet til gutta på Høddvoll og i Levanger, som ble uavgjort. Har ikke den godfølelsen nå. Heia KIL :roll:


Ifjor hadde vi trua etter en god vinter.
I år har vi den ikke etter en rufsete vinter.
Dessuten er vi nok veldig avventende til om treneren er en rett mann her.

Ranheim (h)
Mjøndalen (b)
Sandnes (h)
jerv (b)
Vinne begge hjemme og Ui begge borte vil være veldig bra, men det må nok også til.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Apr 2017, 21:12 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
gonzo99 wrote:
Liker både Suslov og Ovlien, men som et stopperpar så mangler de lederegenskaper. Savner en som styrer bak der


Helt enig.
Derfor, blant annet, mener jeg at man burde spille med 3 midtstoppere, slik en del gjør.
Det ville gi mer stabilitet bakover, mens man likevel ville kunne ha stinget forover.
Mot Start var man faktisk lenge mer aggressive forover enn i fjor, men så kludres det til med ustabilteten defensivt.
En "tannløs-stopper-med-oppbrettete armer" ville kunne bringe inn det rolige, og dermed også heve Ovlien/Suslov.
Om man skjønner bildet på denne stopperen


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Apr 2017, 23:02 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Eriksen må vel gjøre om litt i forsvaret snart. Slippe inn 7 mål på 3 kamper er for mye.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Apr 2017, 01:17 
Offline
Spiller

Joined: 23 Jun 2005, 20:06
Posts: 356
Må si jeg gleder meg til Mr. Pålerud er tilbake på høyrebacken så Richardsen kan ta over på venstresida igjen. Føler liksom ikke at Røer har nivået inne. Men man får ta med seg det positive i 1 poeng :) Nå venter "topplaget" Ranheim på Gjemselund. Har trua på at "bunnlaget" KIL tar den 8)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Apr 2017, 06:12 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Tipper vi snuser på playoff til sommerferien sånn ca. Og da er vi vel omtrent der vi var i fjor, med samme gjengen på banen omtrent.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Apr 2017, 10:11 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Så bare første 30 minuttene på Eurosport i går, men syns vi virket rufsete i det defensive. samtidig skal Tromsdalen få skryt for at de stresset oss, jobbet hardt og skapte mye overtall i og rundt boksen, samtidig som de var kontringssterke. De hadde jo også ganske gode midtstoppere som ryddet opp når vi kom i angrep. Tromsdalen så bedre ut enn jeg hadde regnet med. Fortsatt en del å jobbe med for KIL, spennende og måle krefter mot Ranheim som overaskende leder serien.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Apr 2017, 11:00 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
2-1 målet er enkelt. Holter dasser bak mannen han skal ha kontroll på. Enig i at kommunikasjonen bak er dårlig og at ingen står frem som leder. Men jeg fatter ikke at de andre alternativene vi har på back er dårligere enn Røer. Tror det er han som skaper usikkerheten i back fireren.

Det jeg dog er mest overrasket over er t vi ikke har en plan B når vi møter et lag med spillestilen til TUIL. De presser oss, er på hele tiden og hindrer oss i å trille kula. Uten plan b blir vi avkledd.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Apr 2017, 13:51 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Nystuen var jo ekstremt flink til å dirigere de andre i fjor og foregående sesonger, gutta savner nok en som tar samme ansvar.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Apr 2017, 14:08 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Plan B med Eriksen for du aldri oppleve. Neil


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 73 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group