KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Mar 2024, 06:52

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: 04 Apr 2017, 21:09 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
Litt surt. Hadde ikke regnet med poeng, men etter å ha dominert i 45 føles det irriterende å tape.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 04 Apr 2017, 21:17 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
David Justice wrote:
Det blir for spedt bakover på banen.

Enig,
Man skulle ha hentet inn noe solid bakover, men nå er det vel for sent.
Når det settes fart forover så skjer det noe, men det går iblant for sakte.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 04 Apr 2017, 21:39 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Litt irriterende tap siden Glimt egentlig ikke var såååå veldig gode.

Irriterende måten som målene kommer på, og ikke minst tidspunktene for målene. Synes vi blir litt veike i forsvar. Synes heller ikke det er noen som tar "tak" når vi ligger under 3-1.

Dommeren fikk skryt av kommentatorene på skjermen, men personlig synes jeg det var feigt og ikke gi Normann rødt kort og det var også svakt og overse hands i straffefeltet i 1 omgang.

Utover det så er det mye positivt og bygge på her synes jeg :-)
Når laget får satt seg litt mer og vi får tilbake folk fra skader så kommer det nok bra med poeng.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 05 Apr 2017, 06:11 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Glimt viser en effektivitet og en besluttsomhet i avslutningsfasen som viser at de har det lille ekstra i denne divisjonen. Jeg tror deres TL erfaring gjør at de små detaljene i en kamp blir utnyttet mye bedre fra de enn lag som har spillere uten TL erfaring. Derfor kommer nok Glimt til å være i toppen sesongen gjennom.

Jeg synes derimot vi henger bra med utenom i starten av 2. omgang. Vi har ballen veldig mye, vi skaper og vi scorer. Jeg tipper mange lag skal få kjørt seg skikkelig i Bodø. Mens KIL alt i alt kom ok ut av det og spilte en kamp som gir grunnlag for optimisme framover.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 05 Apr 2017, 09:11 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Med tanke på hva vi har fått servert i Vinter så må jeg si jeg virkelig har fått trua på ting etter de 2 siste kampene (inkl kampen mot VIF), dette er andre boller, og selv om det ble tap så er det i hvert fall med en helt annen smak i munn enn jeg hadde etter bataljen på jordet mot Åsane i fjor :-)

Så er det jo også marginer som gjør at vi ikke får poeng med oss. Castro kunne fort satt inn 2-0 på åpent mål. Og straffe skulle vi også hatt for den handsen i 1. omgang... den er da jaggu klokkeklar i min bok, armen ut fra kroppen, ingen tvil... men men, får ikke slikt med seg borte mot Glimt. Güven har i tillegg 2 avsluttninger i andre omgang som går inn... om de ikke "tilfeldigvis" går midt på keeper. Så er det også litt surt med første målet til Glimt. Den hadde Gorodovoy tatt, om den ikke hadde fått en liten styring i en KIL-spiller.

Får håpe spillet fortsetter mot Start på søndag. Tøff motstand det også, og Risholt er nok inne på noe.. Mye unggutter på laget nå, trenger nok få inn litt poeng så de får selvtilliten på plass. Men skulle det gå skeis poengmessig også på søndag så får jeg tro de holde hodet kaldt, dette laget vil rade opp poeng fremover :-)

Og herre min... vi mangler altså Pålerud, Røyrane, Moldskred og Nieves fra fjorårets lag fortsatt... må vel sies at bredden i troppen er bedre enn... tja.. nesten noen sinne? Alle disse unggutta vi har fått inn i det siste er virkelig kvalitet. Detta blir bra :-)

....og tenk for fremtiden, jeg blir helt matt av å tenke på hvordan disse kara vil utvikle seg de neste årene... må nå bare sørge for å få forlenget kontrakten med Ellingsen :-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 05 Apr 2017, 09:48 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Syns første omgang er svært positiv og vi spiller slik vi gjorde på vårt beste i fjor, selv om vi nok kunne ha skapt mere sjanser. Mister ballen ett par ganger til Glimt og viser at vi fortsatt er sårbare for brudd, men da treffer de heldigvis.
Gir fra oss initiativet for lett i andre omgang og lar Glimt komme for lett til, særlig på kantene. Hadde tenkt å skryte av Gorodoyov, han ser langt bedre ut nå enn når han kom, men glipper særlig på 3-1 scoringen til Glimt. Burde kanskje ha tatt 1-1 scoringen også, men ser vel ikke utgangen på skuddet. Lukter også litt off-side av både andre og tredje målet til Glimt, men har ikke noe kamera på siden som viser linja.

Ny tøff kamp på Søndag da får vi se hva som bor i gutta.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 05 Apr 2017, 13:55 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
Håper Nystuen klarer å overtale Ellingsen over på en ny kontrakt, ikke for å beholde han i klubben, han er alt for god for Obos, men så vi kan få noen kroner for han.

Tilby ny 2-3 års kontrakt, i det absolutt øverste lønnsjiktet og hver ærlig å si at han skal få gå til en ES klubb når det kommer ett helt ok bud.


Frustrerende å miste en slik spiller uten å få en krone.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 05 Apr 2017, 17:23 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
mikeb wrote:
Syns første omgang er svært positiv og vi spiller slik vi gjorde på vårt beste i fjor, selv om vi nok kunne ha skapt mere sjanser. Mister ballen ett par ganger til Glimt og viser at vi fortsatt er sårbare for brudd, men da treffer de heldigvis.
Gir fra oss initiativet for lett i andre omgang og lar Glimt komme for lett til, særlig på kantene. Hadde tenkt å skryte av Gorodoyov, han ser langt bedre ut nå enn når han kom, men glipper særlig på 3-1 scoringen til Glimt. Burde kanskje ha tatt 1-1 scoringen også, men ser vel ikke utgangen på skuddet. Lukter også litt off-side av både andre og tredje målet til Glimt, men har ikke noe kamera på siden som viser linja.

Ny tøff kamp på Søndag da får vi se hva som bor i gutta.


2-1 målet er nok ikke offside.
3-1 skal jeg ikke si noe om , men KIL-spillere står der bare.
1-1 er litt uflaks da 3 utespillere og keeper blir passert av et lavt skudd.

Kampen viste vel at det er forsvaret som burde opprustes.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 05 Apr 2017, 19:52 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Og han Normann fra BG skulle jo vært utvist!
Hadde gult og skulle hatt 1 til.
Sammen med straffe vi ikke fikk (stoler på Raggen her), så er det liksom litt store vs mindre på hjemmebane-dømming.

Kolstad får gult for en liten chip når avblåst.
Vel, slik er det nå - og men whatever så blir det veldig komisk når stemplinger overses.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Apr 2017, 10:28 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Får tro gutta nå har fortstått at de må gi F i å røre den ballen etter at dommer har blåst. Flott med slike nye ting dommere skal satse på fra år til år....

Nå er vel regelen om å hente ballen i nettet borte etter fjoråret... eller så hadde vel Güven fått kort etter at han stormet inn i målet og hentet ballen når han satte inn 3-2 målet.

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 44 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group