KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Mar 2024, 07:46

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
Author Message
PostPosted: 12 Mar 2017, 23:50 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Veldig synd med Ericsson, jeg hadde også tru på at han skulle slå til. Dersom kroppen ikke fungerer håper jeg de finner ut av det, sesongen er jo lang så jeg har fortsatt håp om at han skal kunne bidra. Det ligger kanskje an til at Nystuen blir oppspillspunktet mot slutten av kamper hvor det trengs, hvis man ikke låner noen da.

Håper Castro(kult navn :)) slår til og kan konkurrere om offensiv plass allerede fra seriestart.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Mar 2017, 14:25 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Her er en liste over alle kampene han har spilr Ikke mange de siste 3-4 årene http://www.kil.no/lag/par-ericsson-4508744315839197519


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Mar 2017, 14:53 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
Janko wrote:
Her er en liste over alle kampene han har spilr Ikke mange de siste 3-4 årene http://www.kil.no/lag/par-ericsson-4508744315839197519


5 sesonger siden han var i form. Det ser jo veldig vanskelig ut da. Castro var frisk synes jeg. Jeg er mye mer bekymret for forsvar og midtbane. Stølen og Rydje må bare bort.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 16 Mar 2017, 10:38 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Vi ligger nesten nederst på denne formtabellen, får håpe det ikke ser like ille ut når sesongen starter og den ekte tabellen tar form.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 16 Mar 2017, 18:11 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Så den tabellen der jeg også..........den sier vel egentlig ikke mer enn at Kongsvinger har hatt en dårlig vinter, og at andre lag har vært bedre i sine kamper.
Og at et skadeskutt KIL tapte mot Stabæk og Lillestrøm tidligere i vinter (eller vant mot et lokalt 2 divisjonslag for den saks skyld) betyr vel egentlig null akkurat nå.

Den tabellen betyr i verste fall at folk kommer til og tippe KIL litt nedover på tabellen i år, og det får så være.

Det er fra nå og utover at det virkelig gjelder....og selv om alt ikke helt på stell enda så synes jeg ting ser bedre ut :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Mar 2017, 18:04 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
Nok et tap for Strømmen, har KIL noengang tatt poeng på Strømmen, stedet "gud glemte"?

Det blir jo menn mot gutter, nå må Nystuen våkne opp litt bråfort. Kan bli nedrykk dette her. Elendig kamp av Guven og de fleste andre. Keepern eneste virkelig gode.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Mar 2017, 18:18 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Jeg så ikke kampen.
Vi får håpe at laget er så godt at man ikke har brydd seg om treningskampene, og at man slår til når serien starter.
Hvis ikke så virker det ikke bra.
Det kan se ut som om man ikke har kommet i gang i det hele tatt.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Mar 2017, 18:19 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Så lenge ut til å bli en grei kamp mot Strømmen. Vi hadde mye ball, spilte med presisjon og ok balltempo, men sleit med å skape noe fremover. Strømmen skapte også veldig lite.

Tydelig at Eriksen har jobbet med det defensive, for forskjellen fra kampen mot LSK tidligere i år var merkbar. Man satser veldig på å gjenvinne balanse når vi mister ball, men i fjor var vi mye dyktigere til å gjenvinne ball og skape brudd. Det hadde vi ingenting av i dag, dermed får vi også færre overgangsmuligheter og kan ikke utnytte at motstanderen er i ubalanse.

Vi har ferdigheter i laget, og kan heller ikke si noe på innsatsen, jeg tror mye av grunnen til at vi virker tafatte fremover ligger i taktikken. Virker ikke som vi klarer å omstille raskt nok fra defensive til offensive posisjoner. Særlig Vindjord og også Dylan jobbet bra på midten, synd at Dylan hadde en tabbe i forkant av 1-0 målet, men han virker mye tryggere enn han har gjort tidligere.

Bra strafferedning, men det måtte en tidligere KIL spiller for å score i dag, men keeperen hadde hånda på den.

Luis var og så kampen, gøy å se. Tydelig at han har følelser for laget.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 25 Mar 2017, 16:51 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Så bare de siste 30 på Facebook, men dette var jo bra takter. Noe helt annet enn tidligere treningskamper, mye mer aggressivitet og fine kombinasjoner når de vinner ball. Her satset de mer på gjenvinninger og et mestrer de bedre enn taktikken de la opp til mot Strømmen.

Så ikke måla, men vi ble tatt på ett par overganger fra Vålerenga og de må hjem å trene avslutninger.

Nå får vi bare håpe at en god generalprøve ikke betyr en dårlig premiere.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 25 Mar 2017, 16:56 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Bra prestasjon dette her selv om Vålerenga manglet endel av sine beste. De stilte uansett med et mannskap som burde hamlet opp med de aller fleste 1 divisjonslag........sånn bortsett fra KIL da selvfølgelig :lol:

Viktig med seier og litt selvtillit nå før det hele starter.........og Castro kan jo glatt bli en liten hit i denne divisjonen!!!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 25 Mar 2017, 21:35 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
Deilig seier mot Søppelenga. Alltid godt å sette skapet på plass mot den gjengen.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 25 Mar 2017, 21:46 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
Etter i dag er jeg veldig mye mer positiv til 2017. Meget bra, alle var "på".


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 Mar 2017, 06:55 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
God kamp. Offensivt og defensivt. God lagmoral i år igjen ser det ut til. Lovende og spennende før sesongstart.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 Mar 2017, 12:40 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Mine mistanker er korrekt tror jeg...
At når det blir alvor så er det et helt annet KIL enn i vinter.
Og dette var siste testen.
Konklusjon: Jeg er enig med Karlsen her!

Men man bedriver også litt risikosport med måten man prøver å spille seg ut på.
Pådrog seg frispark etter 30 sekunder like utenfor egen 16-meter pga dette gikk i tullball.
Her må det strammes opp.

Nykomlingene er rett og slett gode, både Castro og Kolstad fikke vi se.
Måten Castro skårer på likte jeg...

Og laget fikk den selvtilit-boosten man skulle ha før det braker løs.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Mar 2017, 16:08 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Moldskred usikker til seriestart sier ryktene.... ikkje bra!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 71 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group