KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2024, 19:42

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 186 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Next
Author Message
PostPosted: 07 Dec 2016, 21:47 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Raggen wrote:
ivo wrote:
Har funnet at følgende treningskamper skal foregå:
10.2 borte mot Sarpsborg
18.2 borte mot Strømmen
25.2 hjemme mot Vålerenga


Sikker på at den siste der ikke var 25. mars, mot VIF? Er det jeg har fått høre før... men kan være jeg har fått feil info :-)

Ellers fikk jeg i dag høre av en LSK-fan at de skal møte LSK borte, i LSK hallen, torsdag 19. januar kl 13.00


DU HAR RETT. 25.MARS mot Vålerenga.
Det var et brudd mellom hode og tastaturet :mrgreen: :roll:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Dec 2016, 22:09 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
sesongkortene er lagt ut: http://www.kil.no/news/article/1xhrov3i ... -i-salg-na


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Dec 2016, 10:24 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Raggen wrote:
ivo wrote:
Har funnet at følgende treningskamper skal foregå:
10.2 borte mot Sarpsborg
18.2 borte mot Strømmen
25.2 hjemme mot Vålerenga


Sikker på at den siste der ikke var 25. mars, mot VIF? Er det jeg har fått høre før... men kan være jeg har fått feil info :-)

Ellers fikk jeg i dag høre av en LSK-fan at de skal møte LSK borte, i LSK hallen, torsdag 19. januar kl 13.00


Regner med at det er Østfoldhallen og LSK hallen som gjelder for de to andre? Må vel spille inne på den tiden av året.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Dec 2016, 22:38 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1121
Location: Vinger
Johan Wenberg har skrevet under på en toårsavtale, jeg spår at han fortsetter utviklingen og blir en nøkkelspiller i løpet av disse årene. Lokal er han også.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 09 Dec 2016, 15:30 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
Noen som vet hva som skjer med Pimenta nå. Regner med at det pågår forhandlinger siden vi ikke hører noe, men de bør vel avsluttes denne uka.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Dec 2016, 16:03 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1121
Location: Vinger
Da må vi ut på trenerjakt, veldig synd og vanskelig å si hva vi ender opp med. Mulig det er et spill i forhold til forhandlinger, men virker som endelig siden Pimenta har lagt ut "takk for nå" på Facebook. Det kan hende Pimenta ser at potensialet er nådd, og/eller han har konkrete tilbud fra andre.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Dec 2016, 16:14 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 774
Location: Tråstad
Faen.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Dec 2016, 17:28 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Dett var dett.
Det viktigste er nå at man ikke mister noen nøkkelspiller.

Glåmdalen spekulerer i Morten Tandberg, Vålerenga og eks Bærum.
Han rok jo Bærum fra 2.div til kval til TL i 2014, 5.plass.

Men nå blir det spennende.
Det defensive må styrkes, så kan det gå skikkelig bra.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Dec 2016, 20:04 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
Synd at Pimenta ikke fortsetter, men det er mye bedre å få den beskjeden nå enn i midten av Januar.
Det blir spennende å se om Pimenta har fått et bedre tilbud fra en annen klubb, og i såfall på hvilket nivå (og land)?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Dec 2016, 15:40 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Ifølge Glåmdalen og Romerikes Blad har KIL forespurt seg om Strømmen-treneren Espen Olsen.
Det ble blankt nei fra Strømmen.

Synd med Pimenta, men hans utsagn når han sier farvel viser vel også kanskje at han selv stanget i taket, kapasitetsmessig?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Dec 2016, 19:45 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Tror det er mye fjas nå..... og vi utenfor får som vanlig vite svært lite om hva som egentlig foregår.

Pimenta sine "krav" til å bli værende blir litt for dumt. Han vet da hva KIL har å tilby, og denne profesjonaliseringen han er ute etter, i KIL, kommer aldri til å skje så lenge vi driver på det nivået vi gjør. Og har den økonimien vi har.

Ellers blir jeg også forundret over at vi nå er ute etter Espen Olsen. Vil tro Nystuen har hatt folk på blokka i hele høst, og at vi skulle brukt penger på å kjøpe ut en trener ser jeg som lite trolig. Da får jeg heller håpe det er noe i ryktene om Morten Tandberg.

Men er det virkelig slik at vi er på desperat jakt etter folk som allerede er under kontrakt, som med Espen Olsen... så blir jeg litt bekymret... Da tror jeg det kan ta sin tid før ny trener er på plass.

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 15 Dec 2016, 00:28 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
Selv om 2016 har vært et fantastisk år må vi ikke glemme at det ikke er lenge siden Espen kom tilbake KIL for å rydde opp økonomisk (og sportslig).
Vi må ikke falle for fristelsen å bruke mer penger enn vi har, da er vi tilbake i 2.d divisjon (eller verre) på et blunk.

Jeg ser positivt på neste sesong selv om Pimenta ikke fortsetter.
De fleste i stallen har bevist at de holder godt 1.divisjonsnivå.
Noen fikk ikke all verdens spilletid i år, men jeg tror flere av dem kommer til å slå igjennom neste år.
Se bare på hvordan Holter utviklet seg i løpet av årets sesong.

Jeg har på følelsen av at Pimenta også gir seg fordi han vet det blir vanskelig å gjenta årets sesong.
Han ønsker seg derfor "storsatsning" som sikrer suksess også i året som kommer.
Pussig nok tror jeg han hadde fortsatt hvis vi hadde blitt nummer 7 i serien og blitt slått ut av Sandefjord i cupen.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 15 Dec 2016, 02:35 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 845
Jeg hadde aldri hørt om Pimenta da han ble ansatt som trener........av en eller annen grunn tror jeg det blir litt slik nå også.
En relativt ny trener og et litt ubeskrevet blad........kanskje en fra det store utland.
Blir uansett spennende :D .

Også får man bare se positivt på at Espen snører igjen pekkesekken. KIL er en liten klubb med relativt små resurser.
Slik er det bare.......og om vi blir en middelhavsfarer neste sesong så er det bedre enn å gamble med økonomien.

Takk for alt Pimenta men vi kan ikke gjøre oss større enn vi er kun for å få deg til å bli.
Da får vi heller ønske deg lykke til videre på reisen og kose oss med minnene etter to fantastiske sesonger.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 15 Dec 2016, 10:13 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
2016 er en sesong som vil gå inn i historiebøkene som en sesong som ga oss masse positive opplevelser med KIL. Selv om det ikke holdt helt inn så er semifinalen og cupfinalehelga pluss en del av seriekampene minner som vil være lengst frem i pannelappen når jeg sitter på gamlehjemmet om mimrer om tiden som KIL supporter. Takk til Pimenta for det. Jeg tror han gir seg på topp i KIL, det ville vært veldig vanskelig å gjenta en slik suksess uten å fleske til pengemessig.

Men Luis har ikke vært alene om å løfte KIL til nye høyder, vi har hatt en fantastisk bra tropp. Noe av det beste kollektivet jeg har sett i KIL drakt. Og med Espen som styrer på brakka er det mye fornuftige tanker der.

Neste sesong må vi starte litt på nytt, men heldigvis er det en del spillere som har signalisert at de blir med videre og dermed har vi potensiale til å bite oss fast i toppen av 1. divisjon og kanskje også kjempe om opprykk neste sesong. Vi skal jo også revansjere tapet mot RBK i cup'n ;)

Tror en Nystuen klarer å trylle frem en ny trener som kan bygge videre på det vi har fått til i år, om det blir umiddelbar suksess er nok usikkert, men vi får se. Gleder meg til treningskampene starter rett over nyttår.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 15 Dec 2016, 22:16 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Fyren fra Elverum, Svindland, som trente med KIL i høst er nå og trener med Lillestrøm.
Gutten sier ifølge G-dalen at Kongsvinger ikke er kommer lenger enn Elverum, så derfor...er det nok uaktuelt her.
Like greit virker det som.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 186 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 39 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group