KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 23 Apr 2024, 21:11

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 61 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject: Re: Semifinale
PostPosted: 27 Sep 2016, 15:11 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1018
Location: Oslo
Hentet fra Godset sine sider:

Mandag åpnet billettsalget for sesongkortinnehavere. Alle med fast plass på Marienlyst kan nå sikre seg sitt sete til 50 prosent av prisen. Fristen for gjenkjøp går ut søndag 16. oktober.

Mandag 17. oktober blir de resterende billettene til semifinalen lagt ut for salg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Semifinale
PostPosted: 27 Sep 2016, 15:36 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6460
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Freddien wrote:
Hentet fra Godset sine sider:

Mandag åpnet billettsalget for sesongkortinnehavere. Alle med fast plass på Marienlyst kan nå sikre seg sitt sete til 50 prosent av prisen. Fristen for gjenkjøp går ut søndag 16. oktober.

Mandag 17. oktober blir de resterende billettene til semifinalen lagt ut for salg.


Regner med at det gjelder for de som har sesongkort på Gjemselund også ;)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Semifinale
PostPosted: 27 Sep 2016, 16:49 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Regner med at salget til borte-feltet kommer ut ganske snart. KIL må bare finne ut av litt "ting og tang" :-)

Ståfeltet, som nå også har tak, på kortsiden, rommer i hvert fall plass til litt over 700 personer, skal vel holde greit for de av oss som har tenkt å være litt utagerende på tribunen :-)

Busser blir det... så mange som må til, så får vi tro folk virkelig vil med på dette :-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Semifinale
PostPosted: 05 Oct 2016, 21:17 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 09:45
Posts: 1223
Location: Oslo
Noen som vet hvilket klokkeslett på lørdag billettene blir lagt ut?

_________________
KJÆRLIGHET I RØDT & HVITT
http://www.youtube.com/watch?v=mxUWbiPtVRM
http://www.youtube.com/watch?v=ZVlipIPLxLs


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Semifinale
PostPosted: 05 Oct 2016, 23:57 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Nei, KIL vet ikke enda....

Og til de som vurderer å kjøpe sitteplasser når Godset går ut med dette.... det er varslet at folk som jubler på sittetribunen når KIL scorer... kastes ut :-) Så.... kom dere på ståtribunen vår ;-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Semifinale
PostPosted: 08 Oct 2016, 12:05 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6460
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Da var billetten i boks, lurer på om jeg skal feire med å dra å se Skedsmo mot KIL 2 i dag?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Semifinale
PostPosted: 08 Oct 2016, 12:50 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 12 Apr 2010, 18:27
Posts: 1450
Location: Elverum
mikeb wrote:
Da var billetten i boks, lurer på om jeg skal feire med å dra å se Skedsmo mot KIL 2 i dag?


Det syns jeg du skal gjøre...

Gratulerer med billett!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Semifinale
PostPosted: 08 Oct 2016, 22:33 
Offline
Saftblander

Joined: 08 Jun 2010, 18:57
Posts: 19
Er det utsolgt nå på bortesupporterfeltet? Da jeg forsøkte å kjøpe nå fikk jeg ikke kjøpt billett, men fikk denne beskjeden her:

Søger efter de bedste 2 pladser til Billetpris (200 kr.) i Inngang 4 - Kiwi tribunen - K-Felt 3 staaplasser

Kunne ikke finde 2 ledige pladser ved siden af hinanden
Prøv et mindre antal eller en anden sektion


Får samme beskjed når jeg også forsøker å kjøpe én billett :(


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Semifinale
PostPosted: 08 Oct 2016, 22:49 
Offline
Saftblander

Joined: 08 Jun 2010, 18:57
Posts: 19
Kjøpte billetter på felt K1, som er på samme kortside. Med mindre det er fysiske sperringer så kommer vi nok bort til bortesupporterfeltet :)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Semifinale
PostPosted: 09 Oct 2016, 12:52 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 09:45
Posts: 1223
Location: Oslo
7 billetter i boks her også :)

Men det er ett eller annet som skurrer litt, og som jeg ikke helt forstår meg på når det gjelder bortetribunen (Kiwi-tribunen-gamle klokkesvingen) på Marienlyst og de tre "modulene" som tilhører tribunen (K3, K2 og K1).

Område K1 tar 700 tilskuere i følge denne nettsiden: http://www.godset.no/news/article/1fobr6lltoxlv1sr69bawnw0gw/title/bilettsalg-mif-sif
Den er like stor som K2 og K3, og det skulle i så fall bety at hele tribuna bak mål tar 2100 plasser.

Leser samtidig på enkelte steder på face at K2 og K3 er utsolgt, men at man også har begynt å selge på K1.
Jeg har også forstått det sånn at billetter som er lagt ut så langt, kun er lagt ut via kils egen link (altså KIL-supportere)

Hvis dette stemmer, sitter jeg igjen med noen spørsmål:
- Det ble sagt at KIL ville få rundt 8-900 billetter, men hele Kiwi-tribuna tar 2100 plasser. Har KIL da fått alle disse?
- Hvis det stemmer at det kun er KIL-supportere som har tilgang til denne, og det stemmer at K2 og K3 er utsolgt, så vil det alså si at 1400 KIL-supportere allerede har kjøpt seg billett bak mål?

Som sagt synes jeg det er ett eller annet som skurrer, men hører gjerne fra noen som vet mer.
Ikke noe er bedre enn om dette stemmer og vi faktisk når rundt 2000 KIL-supportere på Marienlyst, men jeg har mine tvil ;)

_________________
KJÆRLIGHET I RØDT & HVITT
http://www.youtube.com/watch?v=mxUWbiPtVRM
http://www.youtube.com/watch?v=ZVlipIPLxLs


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Semifinale
PostPosted: 09 Oct 2016, 17:21 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 843
A4Tech wrote:
7 billetter i boks her også :)

Men det er ett eller annet som skurrer litt, og som jeg ikke helt forstår meg på når det gjelder bortetribunen (Kiwi-tribunen-gamle klokkesvingen) på Marienlyst og de tre "modulene" som tilhører tribunen (K3, K2 og K1).

Område K1 tar 700 tilskuere i følge denne nettsiden: http://www.godset.no/news/article/1fobr6lltoxlv1sr69bawnw0gw/title/bilettsalg-mif-sif
Den er like stor som K2 og K3, og det skulle i så fall bety at hele tribuna bak mål tar 2100 plasser.

Leser samtidig på enkelte steder på face at K2 og K3 er utsolgt, men at man også har begynt å selge på K1.
Jeg har også forstått det sånn at billetter som er lagt ut så langt, kun er lagt ut via kils egen link (altså KIL-supportere)

Hvis dette stemmer, sitter jeg igjen med noen spørsmål:
- Det ble sagt at KIL ville få rundt 8-900 billetter, men hele Kiwi-tribuna tar 2100 plasser. Har KIL da fått alle disse?
- Hvis det stemmer at det kun er KIL-supportere som har tilgang til denne, og det stemmer at K2 og K3 er utsolgt, så vil det alså si at 1400 KIL-supportere allerede har kjøpt seg billett bak mål?

Som sagt synes jeg det er ett eller annet som skurrer, men hører gjerne fra noen som vet mer.
Ikke noe er bedre enn om dette stemmer og vi faktisk når rundt 2000 KIL-supportere på Marienlyst, men jeg har mine tvil ;)



Vi modulene K1, K2 og K3 bli brukt som sitteplasser eller ståplasser i denne kampen da mon tro?
Også vet jeg at det er noe med slike rail-seats hvor det egentlig er ståplasser men at det kan brukes som sitteplasser når det er påkrevd. Slike rail-seats er vel en av grunnene til kapasitetsøkningen på Marienlyst de siste årene.

I linken du referer til så dreier det seg om lokaloppgjør mellom Godset og Mjøndalen.
Det står at Mjøndalen får en modul (K3 = 700 plasser) mens godset får to (K1 og K2 = 600 plasser).
Mjøndalen-feltet ble altså brukt som ståplasser mens de to andre ble brukt som sitteplasser i den kampen.

Kanskje alle tre modulene fungerer som sitteplasser i semifinalen......isåfall så stemmer vel tallene litt bedre (underkant av 1000 plasser). Men jeg vet ikke.......bare tenker høyt :)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Semifinale
PostPosted: 09 Oct 2016, 18:21 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Det kan nok fort være årsaken ja :-) Uansett... folk får bare handle på, på felt K-1, så lenge det er billetter igjen der også :-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Semifinale
PostPosted: 09 Oct 2016, 20:45 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 09:45
Posts: 1223
Location: Oslo
Ja, det høres for så vidt logisk ut.

Vi får vente å se til i morgen da. Raggen, du får vel noen svar fra KIL og godset da :)

_________________
KJÆRLIGHET I RØDT & HVITT
http://www.youtube.com/watch?v=mxUWbiPtVRM
http://www.youtube.com/watch?v=ZVlipIPLxLs


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Semifinale
PostPosted: 10 Oct 2016, 12:02 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Det er utsolgt, men KIL skal prøve å få sneket til seg noen ekstra, så får vi se hva Godset sier om saken....

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Semifinale
PostPosted: 10 Oct 2016, 16:50 
Offline
Materialforvalter

Joined: 15 Aug 2006, 11:09
Posts: 84
I alle dager, tenkte jeg hadde god tid til å bestille billetter så er det allerede fullt.., men artig at vingersfolk endelig får ut fingern... mange her inne som ikke har fått tak i billetter? Selv håper jeg på 4 stk..enten via det som tildeles kil eller så får vi ta på andre steder på tribuna.

_________________
To dare is to do!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 61 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 42 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group