KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 25 Apr 2024, 22:35

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 14 Aug 2016, 14:50 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 27 May 2007, 01:09
Posts: 731
Location: Oslo/Sør-Odal'n
Kamptråd vøttu. Topp mot bunn ikveld. Vi må ikke se oss blinde på tabellen og tru at detta blir lett match. Er ni poeng opp til trygg plass for Bryne. Det er ikke umulig å ta igjen så de kommer til å kjempe for livet i hver eneste kamp utover høsten.

KIL før kamp : http://www.kil.no/news/article/1wmbzlqj ... for-kampen
Ellingsen før kamp : http://www.kil.no/news/article/uqg43tjz ... -toff-kamp
Otto Fredrikson før kamp : http://www.kil.no/news/article/4ip28ojp ... -fortsette
Kula : http://www.kilsk.com/Hjem.php?nyhetsID=828

Bryne har bare to trepoengere på hjemmebane iår, de må nok vente litt til på den tredje. Trådstarter er optimist og har trua på en sliteseier på Jæren.

Hva meiner folket før, under og etter kamp ?

Kjør debatt.

_________________
Audere est Facere.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Aug 2016, 15:43 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
Det blir spennende å se om Pinto spiller og hvilke rokkeringer som må gjøres i forsvaret.
Hvet vi hvem som er med i troppen som dro til Bryne?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Aug 2016, 15:52 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1119
Location: Vinger
Jeg er også spent på hvordan troppen og laget blir. Dersom Güven og Røyrane er ute, samtidig som Ovlien og Suslov hangler, tror jeg det kan bli tøft.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Aug 2016, 17:16 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Otto Fredrikson – Adrian Ovlien, Markus Skjellum, Kirill Suslov, Jørgen Richardsen – Harald Holter, Johan Wennberg, Martin Ellingsen, Ørjan Røyrane – Mats Cato Moldskred, Maikel Nieves

Benken: Daniel Rojas, Emile Dadjo, Hélio Pinto, Adem Güven, Simen Stølen

Selv om det er noen fravær er det etter hvert blitt bredde i stallen. Og snart er Niang klar også. Kan bli helt avgjørende utover høsten at vi nå har gode alternativer i alle lagdeler.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Aug 2016, 18:00 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
Det betyr at det iallefall er forsvarsspillere i backfireren. Det er bra.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Aug 2016, 18:31 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
Bryne - KIL 0-1 ved Kirill Suslov. Flott scoring.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Aug 2016, 19:35 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
1-1. Kom igjen Vinger. Vi trenger å vinne mot bånnlaga.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Aug 2016, 19:54 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
Da endte det 1-1. Helt greit med tanke på spill og sjanser, men litt skuffende at vi ikke klarer å dra i land alle poengene mot et bånnlag.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Aug 2016, 19:57 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 12 Apr 2010, 18:27
Posts: 1450
Location: Elverum
Typisk at vi ikke klarte å holde helt inn. Vi sliter ofte mot lag under oss på tabellen dessverre. Nå så jeg ikke kampen, så det kan godt hende at resultatet var greit ut fra spill og sjanser.

Likevel, vi får poeng på bortebane og holder 5. plassen på tabellen. Kunne vært verre!:)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Aug 2016, 20:08 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Jeg er strålende fornøyd med 1 poeng!
Rett og slett fordi Bryne hadde fortjent å vinne mot et ufattelig svakt KIL-lag i dag.
KIL skaper én sjanse i 2.omgang, på stillingen 1-0, og den i mål og man hadde nok vunnet.

Otto er glimrende i mål og redder laget flere ganger. Meget god kamp av keeperen!
KILs klart beste. Punktum.


Det ble en rar kamp hvor KIL knapt har noe godt kombinasjonsspill forover.
Midtbanen er borte og det klareres svakt, sleives, bommes bakover fra nær alle og enhver.
Passnings-kvaliteten er det ikke verd å nevne engang.
Dessuten det klassiske at man pådrar seg frispark, mange i dag, i farlig posisjon.
Enten å helt unødvendig dytt i ryggen eller ved at man er for seine.
Man er ikke engang nr 2 på ballen, men nr 3 og 4.

Jeg er som sagt happy for 1 poeng, tross alt, for dette var utsøkt dårlig og fælt!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Aug 2016, 20:34 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
ivo wrote:
Midtbanen er borte og det klareres svakt, sleives, bommes bakover fra nær alle og enhver.
Passnings-kvaliteten er det ikke verd å nevne engang.

Det er vel dette som er mest overraskende.
Vi skal være et ballbesittende lag, men i de to siste kampene har vi ofte bare gitt bort ballen på elendige pasninger og klareringer.

Kanskje er det nivået som er for høyt for oss, men presset mot oss blir jo stort når vi ikke tør å spille ball selv.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Aug 2016, 20:43 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Her var det mye sløve spillere. Selv om Otto sto en kjempekamp.
Så ikke ut som om gutta hadde lyst til å drøye seg til seier noe som sjelden går.
Skjerpings til neste helg.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Aug 2016, 22:36 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
1-1 mot Bryne er selvsagt et godkjent resultat. Alltid fryktet Bryne på bortebane. Men jeg er likevel veldig skuffet over det gutta viste idag...

_________________
Always red and white


Top
 Profile  
 
PostPosted: 15 Aug 2016, 00:52 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Linja på den trådløse løsningen til hotellet nede på Gran Canaria var på nivå med spillet til KIL, måtte over på mobilen og mobildata for å få fart på sakene.... da ble nå bildet til å leve med, selv om spillet var skralle greier. Men men... KIL må jeg jo se, så da får det bare stå til at det kostet meg ca 500 kr på mobilregninga :-)

Målet til KIL fikk jeg heller ikke med meg, siden jeg var langt ned i dip-skåla når frisparket ble slått.. makan til urutinert fotball-titter!!! Men men... godt at Russeren endelig fikk satt inn en ball i slike situasjoner, han har vært nære på mange ganger før i år.

Etter dette var det som mange påpeker lite å rope hurra for... bortsett fra Otto, som igjen viser at han kan være en reddende engel når andre svikter.

Brassen til Nieves hadde jo kunne avgjort kampen, men... vi skal vel være fornøyd med 1 poeng her :-)

Bare å banke Strømmen hjemme til helgen... så kan det fort bli litt avstand ned til lagene som truer nedenfor kvalifiseringsplass.

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 15 Aug 2016, 07:53 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Uavgjort på en ok dag er ok. Nå har vi etter Sandefjord møtt to lag i nedrykksstriden. Vi var ikke noe særlig bedre enn Hødd selv om vi vant. Og vi er jevngode med det nederste laget på bortebane. Igjen fikk vi mål på dødball. Flott, DET har vært savnet. Men hva skjer med mål i åpent spill?

Strømmen hjemme neste gang, et lag vi har sliti med to ganger så langt denne sesongen. En "dårlig dag" til så har man poengtap her også. På ok dager er vi sånn ca ¨på høyde med de dårligste lagene. På de beste dager slår vi alle! Vi må ha flere kamper der laget presterer på sitt beste nivå.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 89 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group