KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 18:36

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 199 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Next
Author Message
 Post subject: Re: Opprykksåret 2015
PostPosted: 11 Sep 2015, 13:02 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Morten Kruger Hæstad vil kanskje til Kil igjen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2015
PostPosted: 11 Sep 2015, 13:42 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Når det gjelder Moldskred håper jeg han blir. Jeg klarer ikke å se for meg hvilken bergensklubb han skal spille for. Han er ikke god nok for Brann, og strengt tatt så tror jeg KIL neste år blir bedre enn de andre bergensklubbene.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2015
PostPosted: 12 Sep 2015, 13:47 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Herlig med Güven! Han skal kunne gå utenpå de fleste lagene i Obos-ligaen når han kommer i form. Binder tydeligvis opp en del midler men det tror jeg det er verdt.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2015
PostPosted: 13 Sep 2015, 10:32 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Glåmdalen skriver at han blir en av de best betalte. Det kan bety at en av de andre med god lønn har takket nei til å fortsette. Evt at det er sign on feen til Guven som er høy, og dertil noe lavere lønn. Utgiften til sign on fee kan man da føre på årets regnskap


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2015
PostPosted: 14 Sep 2015, 19:51 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 12 Apr 2010, 18:27
Posts: 1450
Location: Elverum
Håper virkelig at Maikel blir med neste år. Der kan klubben strekke seg langt mener nå jeg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2015
PostPosted: 15 Sep 2015, 08:47 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Vil jo tro at andre klubber har bitt seg merke i noen av årets KIL spillere, blir overrasket om vi får beholde alle neste sesong.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2015
PostPosted: 15 Sep 2015, 12:34 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 12 Apr 2010, 18:27
Posts: 1450
Location: Elverum
mikeb wrote:
Vil jo tro at andre klubber har bitt seg merke i noen av årets KIL spillere, blir overrasket om vi får beholde alle neste sesong.


Frykter du har rett, men samtidig: Hvor er det morsommere å spille enn nettopp vinger for tida? Må i så fall være Tippeligalag da.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2015
PostPosted: 15 Sep 2015, 14:11 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Roll wrote:
mikeb wrote:
Vil jo tro at andre klubber har bitt seg merke i noen av årets KIL spillere, blir overrasket om vi får beholde alle neste sesong.


Frykter du har rett, men samtidig: Hvor er det morsommere å spille enn nettopp vinger for tida? Må i så fall være Tippeligalag da.


Enig med deg der, om du er ambisiøs fotball spiller med ønske om å utvikle deg så tror jeg Pimenta er den som kan tilføre deg mest på norske treningsfelt om dagen.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2015
PostPosted: 16 Sep 2015, 12:22 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Nå blir det jo OBOS (1.div) neste år.
Da er det vel liten vits å gå til andre klubber i OBOS, og tippeliganivå er det vel ikke på noen, i alle fall ikke til å styrke noe lag per i dag.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2015
PostPosted: 16 Sep 2015, 15:48 
Offline
Spiller

Joined: 30 Mar 2010, 12:27
Posts: 459
ivo wrote:
Nå blir det jo OBOS (1.div) neste år.
Da er det vel liten vits å gå til andre klubber i OBOS, og tippeliganivå er det vel ikke på noen, i alle fall ikke til å styrke noe lag per i dag.

Når det gjelder KIL så er alt mulig, når det gjelder spille flukt! Dessverre :roll: Det er penga som rår. Moldskred, Pålerud og Fredrikson er mine favoritter....tiden får vise. Jeg unner alle kil spillere høyest mulig nivå. Slik skal det være.

_________________
ALDRI KIL I 2 DIV.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2015
PostPosted: 19 Sep 2015, 20:06 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Teorien som kan frarøve oss opprykk kan vel knapt kalles syltynn. Passer egentlig helt greit at vi "må" vente til neste helg før det er 100%. Klaffer greit med lørdagskamp neste helg :D.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2015
PostPosted: 23 Sep 2015, 11:03 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Her er spillerne som ikke har kontrakt etter denne sesongen. Reiser alle de blir det virkelig ille. Er jo bærekraften i stallen. Espen Nystuen-Yabre-P Hansen-M. Solum- Ø. Røyrane- M.Nieves. Moldeskred-Wennberg og Edvardsen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2015
PostPosted: 23 Sep 2015, 15:46 
Offline
Spiller

Joined: 30 Mar 2010, 12:27
Posts: 459
Det er ingen som reiser. Det er opp til KIL! hvem som blir værende ? Alt ligger til rette for KIL nå, og det flere uker før serieslutt;-)

_________________
ALDRI KIL I 2 DIV.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2015
PostPosted: 23 Sep 2015, 16:40 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Nystuen blir nok med videre, så sant helsa holder.
Yabre vil jeg også tro blir værende. Er vel neppe så mange andre klubber som er ute etter han, og får vel neppe så mye bedre tilbud andre steder.
P. Hansen er vel inne på siste år av en 3 års kontrakt hvor han har fått godt betalt i år. Får neppe samme tilbud, og jeg tviler på om han selv fortsetter med dårligere vilkår.
Solum er i samme lønns-kategori som P. Hansen... Er nok av de bedre betalt i år, så da spørs det hva KIL vil tilby nå, og om de tror han kan blomstre i 1. divisjon.
Wennberg har kommet seg nærmere Arvika, aner ikke hva han får i betaling, men er vel neppe noen bedre enn oss som er ute etter han. Så her har KIL all makt.
Edvardsen har vært styggod i år, men usikker på om så mange andre er ute etter han... eller kan tilby bedre betingelser enn det han har i KIL, håper han blir.
Røyrane, Nieves og Moldskred er superviktig å få med videre, men de er kanskje også de vi ikke har kontrakt med som er mest ettertraktet. Vil tro Røyrane har greit betalt hos oss, så da spørs det om andre kan matche dette. Aner ikke noe om hva Moldskred og Nieves får i lønnsposen... men det er klart, slik de har levert i år så må vi vel nesten forvente at de ønsker litt mer. Sikkert klubber i Bergensområdet som følger Moldskred. Går Brann opp i TL så er han kanskje ikke intr. for dem... men blir de i 1. div. kan fort de også komme på banen. Åsane er sikkert intr. i han, men de har vel neppe bedre råd enn oss. Men her må vi prøve å bidra med å skaffe han det han måtte ønske av jobb på brannstasjonen. Nieves kan nok også fort være intr. for andre klubber.... en offensiv tekniker av rang... og noe så sjeldent som et arbeidsjern i tillegg... håper KIL strekker seg langt for å få med han videre.

Det er i hvert fall helt sikkert at om både Solum, Nieves, Moldskred, Røyrane og Edvardsen forsvinner.... da må vi så og si bygge nytt lag, og mye av flyten vi har nå forsvinner totalt. Så.... håper vi får med de fleste videre. Laget vi har nå er allerede gode nok til hanskes med de fleste i 1. divisjon.

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2015
PostPosted: 23 Sep 2015, 17:31 
Offline
Spiller

Joined: 30 Mar 2010, 12:27
Posts: 459
Kil per i dag er garantert bedre en Jerv. Kom igjen Moldskred og co..gleder meg til neste år med tette harde kamper med mye glede. det er KIL som er i flytsona, med opprykk.

_________________
ALDRI KIL I 2 DIV.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 199 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 77 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group