KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 27 Apr 2024, 16:30

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 145 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 04 Aug 2005, 12:42 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Jeg vil ikke uttale meg mer om den HER vaffal, men jg er ganske fornøyd med den ja :lol:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Aug 2005, 13:27 
Offline
Spiller

Joined: 23 Jun 2005, 19:36
Posts: 474
Location: Kongsvinger
Bare nevner at Flekkefjord og Stord/Moster som g16 2 møtte i gruppespilllet har gjort det bra i A-sluttspillet:

Stord/Moster:

Nord - Stord/moster 0-8
Stord/Moster - Korsvoll 6-4 (videre)

Flekkefjord - Stokke 7-0
Elverum - Flekkefjord 2-0 (og elverum slo pequeninos) (ute)

Pluss Vestnes Varfjell som kom til B-sluttspillet:

Kjapp IL - Vestnes Varfjell 0-7
Vestnes Varfjell - Haugfoss/N.S Coop 3-1
Vestnes Varfjell - Siljan 1 1-1* (veit ikke hva * betyr, sikkert straffer eller krone eller mynt) (ute)

Så alle lagene som knuste oss i gruppespillet har gjort det bra, så vi er ikke så dårlige som dere tror :lol: :lol: :lol:

_________________
Q: You're trapped in a room with a Lion, Cobrasnake and an Arsenal Fan. You have a gun with two bullets. What should you do?
A: Shoot the Arsenal Fan. Twice!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Aug 2005, 20:29 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Nå er vel alt av lokale lag utslått....var og så Brandval/Brane's jr-lag mot Engen i dag....Engen vant 2-0!!

Så litt på en del andre kamper i denne jr-klassen også......og det var faen meg ikke mye å skryte av, men det er vel ikke lett å spille fotball på disse banene der oppe....ballen spretter i alle rettninger!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Aug 2005, 21:45 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Etter det ryktene sier er Stord Moster i 8dels-finale nå.. skla visst møte Pequeninos! Dermed må det sies at vi har møtt ett utrolig bra lag altså.
I tillegg når mange av de målene dems kunne lett ha vært unngått .... ja da begynner jeg nesten å lure :P

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Aug 2005, 21:47 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Var jo disse jeg var å så mot dere dette..... Så jo at de var bra, hadde i hvertfall en kar utpå der som var svinegod!!

Ingen tvil om at dere møtte kvalifisert motstand i år!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Aug 2005, 21:52 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Og i tillegg at de bare slo Vestnes Verfjell 3-2 og Flekkefjord "bare" 3-0(I en kamp hvor Begge var kvalifisert) da snakker vi vanskelig gruppe ! :wink:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Aug 2005, 22:26 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
I tillegg kan jeg vel også ta med at begge lagene til Brane Tigers har gått på 2 tap hver. Begge lagene spiller sin siste kamp i morgen, men har ikke sjans til å nå sluttspillet!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Aug 2005, 01:20 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Korslundinho wrote:
Etter det ryktene sier er Stord Moster i 8dels-finale nå.. skla visst møte Pequeninos! Dermed må det sies at vi har møtt ett utrolig bra lag altså.
I tillegg når mange av de målene dems kunne lett ha vært unngått .... ja da begynner jeg nesten å lure :P


Jaggu....har venta på resultatet fra kveldens kamp mellom Stord/Moster og Pequeninos 2 i lange tider........Det har tatt sin tid, og her er årsaken til det:

Klippet fra VGD.....dette er historien til en som var og så kampen:

-------------------------------------------------------------------------------------
Tema: Pequeninos 2 amok..

Helt høl i huet, flyr på dommern og Politiet måtte til for å roe det ned.

Det er fasiten etter at kampen mellom Pequeninos 2 og Stord/Moster.

På stillingen 1-1 et stykke ut i 2. omgang får Stord/Moster straffe. Om det var riktig tildelt vet jeg ikke noe om siden jeg stod et stykke lengere bort. Men 1 Pequeninos 2 spiller får ihvertfall et gult kort av dommeren for munnbruk.

Stord/Moster scorer og leder dermed 2-1.

Det er da det skjer, Stord/Moster får frispark på 16 metern til Pequeninos 2. Samme spiller som fikk gult kort istad blir nå utvist. Keepern til Pequeninos 2 får samtidig gult kort for å skyte bort ballen. Begge kortene var helt korrekt.
Frisparket ebber ut i intet og man tror det roer seg ned.

Tilhengerne til Stord/Moster feirer og heier på laget sitt.

Så får Stord/Moster corner. Dommern ber dem om å vente fordi han må fjerne tilskuere som stod for nærme banen, men cornern blir tatt og dommern stopper selvfølgelig spillet, cornern skal jo taes på nytt.
Cornern ebber ut i intet og spillet fortsetter.

Men når ballen er rundt midtbanen kommer plutselig en tilskuer/lagleder fra Pequeninos 2 løpene inn og hopper på dommern. Han som tidligere fikk rødt kort prøver også å hoppe på dommern, men blir holdt igjen av 4(!) lagkamerater som må legge han i bakken.
Dommern, som hadde dømt en bra kamp, ender opp krabbende langs bakken helt fortumlet.

Selvfølgelig blir kampen blåst av og banen stormes av Pequeninos 2 spillere, lagledere og tilhengere.

Tilslutt kommer også sykkelpolitiet til og får stilt seg mellom dommerene og de fra Pequeninos 2. De fortsetter å skrike ting etter dommerne og alt er helt sirkus før man tilslutt får roa ned noen og Pequeninos 2 trekker seg tilbake.

Tilbake på banen står dommertrioen, med en gråtende og sjokkert hoveddommer som tilslutt blir henta av en bil.

Spørsmålet mitt blir da, er dette virkelig sånn vi vil ha det på Norway Cup?? Det er jo fra før av kjent at man HELE tiden skal dømme sånn at man hjelper de utenlandske lagene videre.

Burde ikke Pequeninos utestenges fra Norway Cup etter dette?
Det hadde skjedd med et norsk lag.
Hvorfor er det ikke lagt ut et offisielt resultat på Norway Cup sidene?
Det burde jo ikke være klagemuligheter på dette.
Er det virkelig så stas med disse utenlandske lagene, når de altfor ofte går videre på feil dommeravgjørelser?
NEI, DET ER DET IKKE!
-------------------------------------------------------------------------------------

Mer om dette her:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=285893

http://www.dagbladet.no/sport/2005/08/04/439321.html


....faen at jeg ikke fikk med meg dette da!!! Nå har jaggu Casuals gutta kommet seg opp på sletta også ;-)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Aug 2005, 01:28 
Offline
Spiller

Joined: 23 Jun 2005, 19:36
Posts: 474
Location: Kongsvinger
OI! det var da voldsomt da :?
Selvfølglig bør Pequeninos bli utestengt på grunn av dette, ingen tvil!
Det er det værste jeg har hørt!

Kult at vi møtte det laget, og de er skikkelig gode å. De vant vel 2-1?

_________________
Q: You're trapped in a room with a Lion, Cobrasnake and an Arsenal Fan. You have a gun with two bullets. What should you do?
A: Shoot the Arsenal Fan. Twice!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Aug 2005, 01:42 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Jupp...de fikk seieren selv om det skulle vært spillt 5-6 minutter lenger!!

Faen til oppførsel..... hadde også vært en del tilskuere der oppe, med utenlandsk opprinnelse, som hadde ropt ut om at dommeren var rasistisk. Full forvirring og masse baluba!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Aug 2005, 08:10 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Raggen wrote:
Jupp...de fikk seieren selv om det skulle vært spillt 5-6 minutter lenger!!

Faen til oppførsel..... hadde også vært en del tilskuere der oppe, med utenlandsk opprinnelse, som hadde ropt ut om at dommeren var rasistisk. Full forvirring og masse baluba!!


Håpløst tilfelle! Skulle hatt juling :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Aug 2005, 10:17 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Et lag som saboterer fotballen på den måten bør selvfølgelig utestenges fra Norway cup! Men nordmenn er såpass "politisk korrekte" støtt og stadig så det spørs om noen med makt tør det.

Ellers ser jeg at vi G 16 2 møtte et meget godt lag i Stord/Moster ja. Samtidig som vi den kampen ser at vårt lag hadde MYE å gå på. KIL g 16 2 hadde meget kvalifisert motstand. Så vi lar oss ikke knekke av noen stygge tap i NC.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Aug 2005, 11:52 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Nei nå synes jeg nesten at kampene våre vart bedre og bedre jeg KArlsen :D Stord Moster, vi heier på dere! :lol:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Aug 2005, 12:05 
Offline
Spiller

Joined: 23 Jun 2005, 19:36
Posts: 474
Location: Kongsvinger
Korslundinho wrote:
Nei nå synes jeg nesten at kampene våre vart bedre og bedre jeg KArlsen :D Stord Moster, vi heier på dere! :lol:


Jaja.... Da er Stord/Moster ute Korslundinho.
Tapte 2-0 mot Årvoll/HL/LIL
Blei nesten lei meg jeg :roll:

_________________
Q: You're trapped in a room with a Lion, Cobrasnake and an Arsenal Fan. You have a gun with two bullets. What should you do?
A: Shoot the Arsenal Fan. Twice!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Aug 2005, 12:07 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
*hanssen* wrote:
Korslundinho wrote:
Nei nå synes jeg nesten at kampene våre vart bedre og bedre jeg KArlsen :D Stord Moster, vi heier på dere! :lol:


Jaja.... Da er Stord/Moster ute Korslundinho.
Tapte 2-0 mot Årvoll/HL/LIL
Blei nesten lei meg jeg :roll:


Men... da får vi ikke sett han høye bæsan på TV da :cry:
jaja... ingen tvil om at vi møtte ett godt lag i vaffal!

_________________
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 145 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 257 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group