KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 17:29

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 28 Jun 2005, 23:04 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Jupp.......spes moro i fjor når godset-fansen ropte "hvem er'u - hvem er'u" når Foday kom inn på bana!!

....noen minutter senere så fikk de jaggu se med egne øyne hvam han "var" ;-)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2005, 04:08 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Jaggu, og ikke minst "brykke meg" så feil kan man ta :D

Håper det blir en del syngende supportere på gamle gress... GodsetUnionen er absolutt ikke dårlig...

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2005, 09:39 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Raggen wrote:
En annen ting........har Foday forlatt byen? Han skulle vel vært på benken mot Moss i helga? Så ikke noe til han!! Noen som har oversikt?

Jeg så Foday på kampen, men han satt tydeligvis på tribuna. Spørs nok om ikke dette var hans siste dag på Gjemselund, for han forlot stadion med en gedigen blomsterbukett...
Når vi vet hvor mye KIL får for TV-avtalen neste år (om de berger plassen vel og merke) er det merkelig at de kvitter seg med spillere når de ligger i sumpa. Spesielt fjorårets toppscorer!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2005, 11:27 
Offline
Reserve

Joined: 27 Jun 2005, 14:23
Posts: 101
Problemet til KIL i år har ikke vært hvem som spiller på topp. Hverken Birken, Strand, Foday eller Gundersen har klart å score i viktige situasjoner.
Heller ikke Olausson har putta på flere av hans store sjanser, Espen har bommet på noen headinger som kunne gått i mål, og bekkene har vært for lite med i angrep. Kjetil herja venstresida i fjor, men har ikke vært like mye med offensivt i år.

Det blir alt for enkelt å skjelle ut enkelte spisser, som noen på forumet har fått for vane.
Det gjør dem ikke bedre, det gir bare dårligere selvtillitt. Og det er trist hvis det blir det største bidraget fra supporterne i år.

Problemet er at laget ikke scorer lenger (med et herlig unntak i Alta-kampen). Vi har hatt flere sjanser enn motstanderen i de fleste av årets kamper, uten å få betalt for det.

Men jeg er sikker på at det snur. KIL har vist godt banespill og skapt nok til egentlig å ligge i toppen. Hvis det løsner foran mål kan vi få en utrolig sommer- og høstsesong. :D


Top
 Profile  
 
 Post subject: legge om taktikk
PostPosted: 29 Jun 2005, 17:57 
Offline
www.kilsk.com

Joined: 23 Jun 2005, 16:26
Posts: 402
Location: På nålspissen av Vangen
kanskje kil burde legge om taktikken sin litt.. vi er gode på død baller, så hvorfor ikke spille langs bakken, fra back, indreløper, og opp mot kant.. så kan kanten slå inn.. den taktikken bør funke.. både gundersen og birken er huesterke! I steden for å slå lange baller i hytt å pine som vi gjør heile tia.. Synd Leikvin gikk.. han har en fin innleggsfot.. og med gundersen eller birken i midten, har vi innkassert mange mål.. det er nå hvertfall min mening

_________________
Smile, and the world smiles at you
Laugh alone, and the world thinks you are an idiot


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: legge om taktikk
PostPosted: 29 Jun 2005, 22:20 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 04 May 2005, 21:36
Posts: 1030
Location: Vangen
keepern wrote:
kanskje kil burde legge om taktikken sin litt.. vi er gode på død baller, så hvorfor ikke spille langs bakken, fra back, indreløper, og opp mot kant.. så kan kanten slå inn.. den taktikken bør funke.. både gundersen og birken er huesterke! I steden for å slå lange baller i hytt å pine som vi gjør heile tia.. Synd Leikvin gikk.. han har en fin innleggsfot.. og med gundersen eller birken i midten, har vi innkassert mange mål.. det er nå hvertfall min mening


Hvorfor er ikke du trener i kil sier nå bare jeg! :P


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2005, 22:53 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Tviler på at Skogen bruker noen av de sparkede spillerne. Det vil virke rart, og jeg er litt i tvil på hvor motiverte de er. Men for all del, ikke noe hadde gledet meg mer dersom vi fikk se Foday og Leikvin i KIL-trøya for siste gang.... snufs...

Men når det gjelder valget av hvem spillere man skulle sparke. Kan jeg ikke skjønne at det må ligge noe annet bak dette. Særlig når det gjelder Foday og David.

Håper å se Gundersen fra start til helgen. Ikke det at Strand er dårlig, men Gundersen, som jeg tidligere har vært kritisk til, gjorde en enorm jobb mot Moss, og det var vel flere enn meg som ble imponert over gutten!!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: legge om taktikk
PostPosted: 30 Jun 2005, 08:11 
Offline
Saftblander
User avatar

Joined: 18 May 2005, 08:50
Posts: 30
keepern wrote:
kanskje kil burde legge om taktikken sin litt.. vi er gode på død baller, så hvorfor ikke spille langs bakken, fra back, indreløper, og opp mot kant.. så kan kanten slå inn.. den taktikken bør funke.. både gundersen og birken er huesterke! I steden for å slå lange baller i hytt å pine som vi gjør heile tia.. Synd Leikvin gikk.. han har en fin innleggsfot.. og med gundersen eller birken i midten, har vi innkassert mange mål.. det er nå hvertfall min mening



Har du sett kil da de spiller "bra"?
Og når ble KIL gode på død baller?

Det er en mannsalder siden Noppi'n var her...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: legge om taktikk
PostPosted: 30 Jun 2005, 08:26 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Rød Jævel wrote:
keepern wrote:
kanskje kil burde legge om taktikken sin litt.. vi er gode på død baller, så hvorfor ikke spille langs bakken, fra back, indreløper, og opp mot kant.. så kan kanten slå inn.. den taktikken bør funke.. både gundersen og birken er huesterke! I steden for å slå lange baller i hytt å pine som vi gjør heile tia.. Synd Leikvin gikk.. han har en fin innleggsfot.. og med gundersen eller birken i midten, har vi innkassert mange mål.. det er nå hvertfall min mening


Hvorfor er ikke du trener i kil sier nå bare jeg! :P


Tåpelig å si, Rød Jævel!!! Er det bare du som har kvalifiserte synspunkter?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 43 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group