KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 23 Apr 2024, 16:04

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 27 Jun 2005, 09:25 
Offline
Saftblander
User avatar

Joined: 18 May 2005, 08:50
Posts: 30
Hvor mange gule har Liasvarten?

Nå er jeg "spennt" på hvilket lag KIL stiller mot Godset, hva tror "ekspertene"?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2005, 10:04 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Ja......Nystuen er ute, i tillegg til Byfuglien som fikk "solstikk" på tampen og dro til med dagens andre gule for kvelden......lurt!!!

Han hadde uansett måttet stå over for 3 gule hvis han ikke hadde fiksa seg rødt......så da blir det spennende å se hva de stiller opp med i forsvar mot Godset. Landro forsvinner vel i løpet av uka? og Molnberg er vel på "turne" for å vise seg frem i andre klubber om dagen. Får håpe en av disse kan ta seg venstre-backen til søndag, men ser egentlig ingen grunn til at de skal "gidde" det hvis de er klare for nye klubber!! Skulle begge være borte til helga så tipper jeg dette blir laget:

--------------------Fritz------------------
--Fremming--Jaakko--Jensen--Wibe--
-----Lindau-----Kula-----Birkeland-----
---Olausson---Gundersen---Kalsæg---

Fremming har jo tidligere holdt til på denne plassen, så det fikser han nok greit. Dette er laget jeg tipper at Skogheim vil bruke, nødvendigvis ikke det samme jeg "håper" han vil benytte.....jeg hadde satt på følgende gutter mot Godset.....i 4-4-2:

--------------------Fritz------------------
--Fremming--Jaakko--Jensen--Wibe--
---Kula---Lindau---Kalsæg---Holtet---
---------Olausson----Gundersen-------

Men.......er ikke meg som trenre dette laget ;-)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2005, 10:10 
Offline
Materialforvalter

Joined: 09 Jun 2005, 09:09
Posts: 90
Han har 3 gule og må derfor stå over.. I tillegg må Byfuglien stå over, så dette kan bli interessant. Hva med spillerne som er fristilt? Er de helt uaktuelle for laget? Hvis så er tilfellet har vi problemer. Hvem spiller ventre back da...? Mitt forslag til lag blir da:
Person-Wibe, Jaako, Jensen, Lindau?-Fremming, Hansen, Birkeland-Kalsæg, Gundersen, Olausson.

Lindau er i hvert fall venstrebeint, men om han egner seg på backen gjenstår å se. Holtet har vel også spilt back tidligere.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2005, 11:51 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Tror at David spiller om han ikke eventuelt har skrivet under for en annen klubb... Han er vel spiller i KIL til han finner seg en ny klubb så...
så mitt lag blir:

-------------------Fritz-------------------
--Håkon--Jaakko--Jensen--David------
-------Fremming--Kula--Birken---------
---Paul------Gundersen------Kalsæg---

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Jun 2005, 12:18 
Offline
www.kilsk.com

Joined: 23 Jun 2005, 16:26
Posts: 402
Location: På nålspissen av Vangen
Skjønner ikke tankegangen til skogen jeg ass.. Sparker David og Foday?? Da ville jeg heller bytta ut Foday med Birken... og david.. han gjør jo stadige solide kamper! Husker dere mot Bryne i fjor blant annet, i tillegg til flere gode kamper i år?

_________________
Smile, and the world smiles at you
Laugh alone, and the world thinks you are an idiot


Last edited by keepern on 28 Jun 2005, 13:08, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Jun 2005, 12:44 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Selv om kanskje David var kjempegod mot Bryne i fjor, betyr ikke det at han er god nok for fast førstelagsspill på KIL. Han har ikke vært no spesielt god i år, og dermed blir det for KIL å betale lønninger til enn spiller som innimellom ikke engang sitter på benken!!! :(

Når du baserer David på Bryne i fjor (regner med at du mener hjemmekampen) skjønner jeg ike at du vil at Birken skal bytte "plass" med Foday.. Vår beste mot Bryne i fjor,heter nemlig Frode! :wink:

landro har ikke fått det til i KIL heller, og skjønner at han har blitt sparket... samme med Thanh som blir nødt til å bli bedre enn Kula og Kong Harald for å få spille :?

David og Foday er rett og slett ikke gode nok... Ønsker dem og de andre lykke til i jakten på ny klubb :wink:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2005, 12:45 
Offline
Saftblander
User avatar

Joined: 18 May 2005, 08:50
Posts: 30
Raggen, send den 4-4-2 opstillinga rekomandert til Skogen...
- med den stå tar vi Godset.

Og ja jeg skal jo dit...var bare så jævlig sur i går, men det har gått over nå.

Fikser du transport...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2005, 13:36 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Skogheim leser vel debattsida til klubben skulle jeg tro......så denne 4-4-2 oppstillingen er vel bankers til helga hvis Landro og Molnberg har forlatt bygda!

Jeg kjører på søndag.....plass er reservert!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2005, 13:54 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Tror også Raggen har fått solstikk. Fremming på backen og 4-4-2? Nei, aldri i verden!
Dette blir laget: Fritz - Håkon - Jaakko - Jensen - David __ Fremming-Kula-Lindau__Olausson-Gundersen-Kalsæg


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2005, 14:06 
Offline
Spiller

Joined: 02 May 2005, 14:58
Posts: 419
Location: Under Isen :D
Tror nok at kanskje david er igjen ennå i vinger ¨på søndag..


Frtiz
Håkon - jaakko - john Reidar - David Molnberg
Kula - Lindau - Fremming
Olausson - Birkeland - Kalsæg


jeg er helt sikker på at de starter sånn men skulle ikke forundre meg om de starta med Birken på midten og Gundersen på topp.. ;)

_________________
R.I.p Jokke


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2005, 14:09 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Jo du.....jeg har vært litt plaget av sola de siste dagene. Spesielt sjanglende rundt i kongsvinger's gater kl. 06.30 på søndag morgen, men det går ganske greit nå :-)

Ellers så er dette forslaget satt opp på bakgrunn av at Landro og Molnberg forlatter klubben i løpet av uka. Hvis noen av dem fortsatt er i klubben til helga så mener jeg selvfølgelig at en av dem skal ta plassen til Byfuglien.

Fremming har spilt høyre-back på KIL mange ganger tidligere....selv om det er noen år siden. Hvem foreslår du selv at vi skal sette på back-plassen hvis Landro og Molnberg er uaktuelle? Jeg ser i hvertfall ingen bedre alternativer!

Ellers syns jeg faktisk ikke det er noe poeng i å på død og liv spille 4-3-3, og i hvert fall ikke i slike kamper som den vi skal ha til helga. Borte mot Godset bør forsvarsspillet prioriteres.....dette blir ingen enkel batalje.

Egentlig er det samme faen hvilken formasjon de stiller opp med så lenge gutta veit hva de skal gjøre hvis det blir mye arbeid på egen banehalvdel.

4-3-3 blir jo uansett fort til 4-5-1 hvis vi blir pressa bakover ved at Olausson og Kalsæg må trekkes ned og i større grad fungere som "førsteforsvarer"......Men...jeg ser egentlig ikke på Olausson som noen utprega forsvarsspiller, så da er det vel like greit å la han ligge på topp og luske rundt sammen med Gundersen.

......uansett er jeg rimelig sikker på at "mitt forslag" ikke blir "godtatt" av Skogheim ;-)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2005, 14:41 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
For det første tror jeg ikke de slipper David før helga, slik som situasjonen er i dag. For det andre må Turbo inn på midten igjen. Han er for tiden vår beste midtbanespiller, og da kan vi ikke gjemme han bort på midtbanen. Nå begynner du sikkert å le, men hvis David er uaktuell vil jeg ha Pat på backen. Han var back/stopper på u-landslaget, og derfor ikke ukjent med rollen. Tror Pat kan blomstre som spiller igjen hvis han plasseres på backen!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2005, 14:45 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Ikke noe å le av.....selv om det var en ny tanke for meg, å plassere Holtet i forsvar. Uansett får vi bare håpe at Landro eller Molnberg er med til helga slik at det ikke blir noen problemstilling.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2005, 15:24 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Fristillingen skulle etter planen skje 1. juli og da blir dette mitt tips:

Fritz

Pat-Jensen-Jaakko-Wibe

Fremming-Kula-Lindau

Olausson-Birken-Kalsæg


Hva har vi egentlig igjen til benken???

Eriksen
Gundersen
Strand


Ikke den sterkeste benken.. Mulig noen juniorer får sjansen..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2005, 15:45 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Bergkamp wrote:
Fristillingen skulle etter planen skje 1. juli og da blir dette mitt tips:

Fritz

Pat-Jensen-Jaakko-Wibe

Fremming-Kula-Lindau

Olausson-Birken-Kalsæg


Hva har vi egentlig igjen til benken???

Eriksen
Gundersen
Strand


Ikke den sterkeste benken.. Mulig noen juniorer får sjansen..


Pat som høyreback? Det er nok veldig lite sansynlig :shock:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 31 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group