KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 27 Apr 2024, 16:01

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Røykfritt Gjemselund?
PostPosted: 27 Sep 2011, 13:40 
Flott at den oppfordrer til ett røykfritt Gjemselund!!
Bare synd at folk ikke klarer å respektere det! Er det så fordømt vaskelig å gå vekk fra andre folk hvis du absolut må tenne denna røyken? Skjerpings !!!!!
Synd man ikke kan få med vanngevær inn på stadion.......


Top
  
 
PostPosted: 27 Sep 2011, 13:51 
Offline
Kaptein

Joined: 30 Apr 2006, 18:37
Posts: 766
KIL

Her diskuterer vi alt innenfor KIL Toppfotball. Det kan være seg spillere, lagoppstilling, taktikk og kamper.

_________________
Takk for deet


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Sep 2011, 13:53 
WTFimNasreen wrote:
KIL

Her diskuterer vi alt innenfor KIL Toppfotball. Det kan være seg spillere, lagoppstilling, taktikk og kamper.

Nettopp, på KIL kamper!! Kunne selvsagt lagt detta under diverse, men er vel på "KIL" folk stort sett er innom ;)


Top
  
 
PostPosted: 27 Sep 2011, 15:21 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3646
På sittetribuna kommer vaktene med en gang hvis noen prøver å røyke. Vet ikke hvordan det er på de andre tribunene.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Sep 2011, 20:07 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Jeg er helt enig med trådstarter.
Røykeforbudet må jo gjelde innenfor portene.
Kalles jo en røykfri arena via høyttalerne.
Så skal man kjøpe vaffel eller grillmat eller kioskvarer skal man være beskyttet mot dette.

MEN - når man ser KIL-representanter luske rundt røykende inne på Gjemselundområdet, så gir vel mange en god dag i det.
F.eks ved spillertunnellen...


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28 Sep 2011, 13:41 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
Arena og stadion er det samme, og betyr ifg. Wikipedia: "I moderne betydning brukes ordet stadion om idrettsarenaer som er kringsatt med tribuner, der folk kan sitte eller stå". Så når det opplyses om at Gjemselund er en røykfri arena, så betyr det etter min oppfatning at røykeforbudet kun gjelder inne på stadion, og ikke på området rundt.

Den dagen jeg får røykeforbud ute i pausen, da er jeg redd jeg ikke holder ut :? Jeg synes faktisk det er mye verre med ølstinkende publikummere som sitter i nærheten under kamper :| Det lukter ikke godt....


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28 Sep 2011, 16:27 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Den dagen det blir snuseforbud kan KIL seile sin egen sjø for min del ;-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28 Sep 2011, 17:42 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
He..he...du slipper nå i det minste og vente på pausa :wink: Nei, men ærlig talt...det er så få mennesker på Gjemselund på et stort areale at det ikke er nødvendig og stå oppå hverandre. Jeg tar aldri med meg røyken i vaffelkø, for og si det sånn :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Sep 2011, 08:12 
Janko wrote:
På sittetribuna kommer vaktene med en gang hvis noen prøver å røyke. Vet ikke hvordan det er på de andre tribunene.


Det skjer ikke på felt-J :(
Der er det jo forresten ikke noen vakter som kan komme heller...... :/


Top
  
 
PostPosted: 29 Sep 2011, 10:00 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3646
Kanskje dem ikke tørr si noe til dere . :D Men dem står i fra a feltet og til g feltet i hver oppgang.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Sep 2011, 21:43 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Libra wrote:
Arena og stadion er det samme, og betyr ifg. Wikipedia: "I moderne betydning brukes ordet stadion om idrettsarenaer som er kringsatt med tribuner, der folk kan sitte eller stå". Så når det opplyses om at Gjemselund er en røykfri arena, så betyr det etter min oppfatning at røykeforbudet kun gjelder inne på stadion, og ikke på området rundt.

Den dagen jeg får røykeforbud ute i pausen, da er jeg redd jeg ikke holder ut :? Jeg synes faktisk det er mye verre med ølstinkende publikummere som sitter i nærheten under kamper :| Det lukter ikke godt....


Men nå betaler vi jo for å komme inn på selve Gjemselundområdet, også det som er utenfor tribunene.
Når Tom N ikke har smakt alkohol siden 1998, klarer du vel dette, om det skulle knipe??? :roll: he he


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Sep 2011, 21:44 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Raggen wrote:
Den dagen det blir snuseforbud kan KIL seile sin egen sjø for min del ;-)


Nå mener man faktisk at snus skal på dopinglista :shock:
Og da blir du vel utestengt da :wink:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Sep 2011, 21:58 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
ivo wrote:
Libra wrote:
Arena og stadion er det samme, og betyr ifg. Wikipedia: "I moderne betydning brukes ordet stadion om idrettsarenaer som er kringsatt med tribuner, der folk kan sitte eller stå". Så når det opplyses om at Gjemselund er en røykfri arena, så betyr det etter min oppfatning at røykeforbudet kun gjelder inne på stadion, og ikke på området rundt.

Den dagen jeg får røykeforbud ute i pausen, da er jeg redd jeg ikke holder ut :? Jeg synes faktisk det er mye verre med ølstinkende publikummere som sitter i nærheten under kamper :| Det lukter ikke godt....


Men nå betaler vi jo for å komme inn på selve Gjemselundområdet, også det som er utenfor tribunene.
Når Tom N ikke har smakt alkohol siden 1998, klarer du vel dette, om det skulle knipe??? :roll: he he


Jeg synes det er rart hvis noen plages av røyk ute på friområdet, som står mange meter unna meg. Kan forstå det inne på tribuna, men der har jeg aldri sett noen røyke. Mitt behov for røyk er større enn vanlig når spenningen griper tak i meg :wink:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Sep 2011, 21:59 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
ivo wrote:
Raggen wrote:
Den dagen det blir snuseforbud kan KIL seile sin egen sjø for min del ;-)


Nå mener man faktisk at snus skal på dopinglista :shock:
Og da blir du vel utestengt da :wink:


Kjenner til enormt mange måter å snike meg inn på Gjemselund, så det går fint ;-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 Sep 2011, 21:39 
Offline
Kaptein

Joined: 30 Apr 2006, 18:37
Posts: 766
Skjønner meg ikke på enkelte folk i byen her. Kan man ikke klage på Per Brogeland, resultater eller ett handlingslammet styre lengre, nei da klager vi over at naboen på sittetribuna lukter sig eller øl! Skjønn det den som vil.. Rart dere orker å puste inne på fellestoalettet i pausa! :roll:

_________________
Takk for deet


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 246 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group