KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2024, 23:52

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 09 Nov 2005, 18:58 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Da bekreftes det altså at verken David Molnberg eller Tor Vidar Leikvin blir med KIL neste sesong. Synes dette er litt rart. Men da har kanskje KIL noen andre i bakhånd? :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2005, 19:16 
Offline
www.kilsk.com
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 16:04
Posts: 2211
Location: Oslo
Jaja, tenke meg at dette ville skje ja...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2005, 19:20 
Offline
www.kilsk.com

Joined: 23 Jun 2005, 16:26
Posts: 402
Location: På nålspissen av Vangen
det der syns ejg er svakt av skogheim å ikke la dem være med videre.. huff.... de kunne vært noen jokrer...

_________________
Smile, and the world smiles at you
Laugh alone, and the world thinks you are an idiot


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2005, 19:48 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Svein Ystenes bestemmer hvem som blir med videre, så det er ikke Vegard som har bestemt dette..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2005, 19:54 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Lurer på hvilke rettigheter som egentlig følger med stillingen til Skogheim.....virker merkelig at han har så jævla lite å si når det gjelder hvilke spiller som skal inn og ut!!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2005, 20:10 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Bergkamp wrote:
Svein Ystenes bestemmer hvem som blir med videre, så det er ikke Vegard som har bestemt dette..


Muligens S.Y som tar den endelige avgjørelsen, MEN jeg vil vel tro at Vegard har LITT og si.. :roll:

Uansett mener jeg at vi ihvertfall kunne hatt brukt for David, som backup på backen(e).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2005, 20:12 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Ikke like mye som vi har i Football Manager hvertfall.
Skal jeg sparke Ystnes som trener tro?

Synd gutta ikke får være med videre, jeg synes David har vist meget god innsats og Leikvin var en spennende tekniker som jeg ikke har sett nok til å vite om han har noe på laget å gjøre.

Uansett lykke til videre gutter og takk for innsatsen i KIL trøya. Får se hvilke kaniner sportslig leder drar opp av hatten for å fylle de trøyene?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2005, 20:39 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Ønsker dem begge lykke til videre, og takk for innsatsen. Jeg synes Leikvin burde fått muligheten til å bli med videre. Han var bra de kampene han fikk spille i fjor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2005, 20:47 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
ManUtd wrote:
Bergkamp wrote:
Svein Ystenes bestemmer hvem som blir med videre, så det er ikke Vegard som har bestemt dette..


Muligens S.Y som tar den endelige avgjørelsen, MEN jeg vil vel tro at Vegard har LITT og si.. :roll:

Uansett mener jeg at vi ihvertfall kunne hatt brukt for David, som backup på backen(e).


Det er jo klart han har litt å si.. Men det er Ystenes som tar den endelig avgjørelsen ja.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2005, 21:20 
Offline
Saftblander

Joined: 07 Nov 2005, 19:36
Posts: 28
Raggen wrote:
Lurer på hvilke rettigheter som egentlig følger med stillingen til Skogheim.....virker merkelig at han har så jævla lite å si når det gjelder hvilke spiller som skal inn og ut!!


Helt enig!!! Utrolig rart at ikke Skogheim kan trumfe gjennom noe noengang............

_________________
"hjerte i rødt og hvitt"


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2005, 21:24 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Det kommer jo også klart frem i avisa hvem som styrer spilleroverganger. Hører aldri Skogen uttale seg om nye spillere, det er detalltid Ystenes som gjør. Men det er jo Skogheim som bestemmer hvem som får spille.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2005, 22:12 
Offline
Spiller

Joined: 30 Aug 2005, 12:31
Posts: 339
Dette er vel noe de blir enige om sammen vil jeg tro. Dave og Tov Vidar er fine fyrer det, men laget blir jo ikke særlig mye bedre hvis alle skal få være med videre. Det ser ut som om enkelte her inne vil det, men da blir det ikke plass til noen nye.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 05:27 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 28 Mar 2005, 15:04
Posts: 731
Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Nå må KIL snart ta seg selv i nakken her. Skal vi spare oss til fant. Vegard Skogheim: Nå må du vel snart sette ned foten å si STOPP til dette KIL-Styret, syns virkelig det begynner å røyne på nå. Fristiller spillere i hytt å vær. Mister både den ene å den andre spilleren jo. Gi meg en god grunn for at ikke Jon-Reidar skal få ny kontrakt. Nei vær så snill Dere Investorer rundt omkring i landet. Få øynene opp for KIL. Kom til oss å invester. Å Vegard: Begynn å forlang litt av KIL. De må jo selv se at de sparer seg til fant her. Her sier de det skal satses for at vi skal være et av de beste lagene i 1.div å så holder de på slik. Våkne da Njøsen å Ystenes. Å markedsansvarlig hos KIL bør å ta seg selv i nakken. Blir ikke Toppfotball av å levere en tippekupong hos Norsk Tipping. HER TRENGS DET INVESTORER!

HUFF! Blir bare så frustrert over alt det negative som kommer om dagen :evil:

_________________
EN SKOG! ETT LAG!
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 10:07 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
Leikvin har vel ikke imponert i Lillehammer, og da spørs det om han er god nok for KIL. David er en anvendelig type som vi sikkert kunne ha bruk for.

Men styret har bestemt at vi skal ha en liten stall supplert med de beste juniorene. Hvis vi i tillegg skal ha inn et par forsterkninger kan jo ikke alle fortsette. Basert på dette kan jeg forstå hvorfor Leikvin og Molnberg ikke får ny kontrakt.

Det avgjørende for neste sesong er hva Espen og Jaakko velger samt hvilke nykommere vi får tak i. Vinnerne i det nye systemet tror jeg faktisk vil bli juniorene som vil komme mye nærmere A-laget.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 10:46 
Offline
Materialforvalter

Joined: 28 Oct 2005, 12:29
Posts: 75
mikeb wrote:
Ikke like mye som vi har i Football Manager hvertfall.
Skal jeg sparke Ystnes som trener tro?


Du trenger jo ikke sparke'n ... men du kan jo gi han tilbud om å være en del av det frivillige støtteapparatet .. fra 1.mars! :wink:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 32 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group