KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 27 Apr 2024, 16:53

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 59 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: 17 Jun 2011, 02:37 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
På tide å glemme tapet i Bodø og se fremover mot søndagen.. Det bør skje endringer og det kan fort være spillere som må hviles med tett kampprogram.. Som flere her inne vil jeg gjerne se en formasjonsendring. I mitt tilfelle til 4-2-3-1 som Tony brukte mye i fjor. Mener disse 11 burde starte:

-------------Tobias------------
Linnes - Førsund - Henry - Fazlagic
-------Ørjan - Dosso------------
Guven --- Krogh/Aas --- Aas/Krogh
---------- Solum ---------------

(Tuelo på topp om han hadde vært tilgjengelig)

Benk: Deinoff, Pierau, Wigum, Korbøl, Skårdal, Dixon, Sundby/Hansen


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Jun 2011, 17:14 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
Og hvor har du gjort av Kim Holmen?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Jun 2011, 17:50 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
Libra wrote:
Og hvor har du gjort av Kim Holmen?


Har vel sendt han tilbake til Lyn antar jeg.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Jun 2011, 17:54 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
David Justice wrote:
Libra wrote:
Og hvor har du gjort av Kim Holmen?


Har vel sendt han tilbake til Lyn antar jeg.


Dette er helt på grensen til det jeg vil kalle mobbing :? Håper for all del at han holder seg unna dette forumet.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jun 2011, 00:22 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Mobbing? Mener ikke han er god nok i den formen han er i nå. En 29-år gammel fotballspiller med Tippeligaerfaring tåler nok at en supporter vil ha han på tribunen. Hvis han ikke tåler det så burde han finne på noe annet..


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jun 2011, 00:46 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
Når du later som han ikke lenger er en del av laget/ ikke eksisterer, så er det mobbing. Du kan jo lese litt mer om det her, hvis du har lyst:

http://no.wikipedia.org/wiki/Mobbing

Jeg ville ha vært veldig forsiktig med slike ting, hvis jeg ønsket et lag med spillere som trives/ønsker og gjøre en innsats for laget mitt. Og ikke minst av hensyn til personen selv.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jun 2011, 09:03 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Bergkamp wrote:
(Tuelo på topp om han hadde vært tilgjengelig)


Han står da ikke med karantene på kil.no, og Glåmdalen har ham i dag på sitt sannsynlige lag...


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jun 2011, 09:03 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
dublettpost


Last edited by ivo on 18 Jun 2011, 09:05, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jun 2011, 10:34 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
ivo wrote:
Bergkamp wrote:
(Tuelo på topp om han hadde vært tilgjengelig)


Han står da ikke med karantene på kil.no, og Glåmdalen har ham i dag på sitt sannsynlige lag...


At folk mener han skal ha karantene kommer vel som et resultat av at KIL selv skrev i sitt referat fra kampen at han hadde fått gult kort, og dermed ikke fikk spille søndagens kamp. Er ikke helt sikker, men gjorde de ikke om dette for noen år siden slik at første karantene er etter 5 gule nå?

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jun 2011, 11:04 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Hm... ser vel ut til at han har karantene ja. Er vel Glåmdalen som ikke følger med i timen, ikke noe nytt, sist helg hadde de ikke fått med seg at det var pinse en gang!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jun 2011, 12:31 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Libra wrote:
Når du later som han ikke lenger er en del av laget/ ikke eksisterer, så er det mobbing. Du kan jo lese litt mer om det her, hvis du har lyst:

http://no.wikipedia.org/wiki/Mobbing

Jeg ville ha vært veldig forsiktig med slike ting, hvis jeg ønsket et lag med spillere som trives/ønsker og gjøre en innsats for laget mitt. Og ikke minst av hensyn til personen selv.


Ærlig talt. Fordi jeg mener en spiller ikke er god nok for troppen basert på den siste tidens prestasjoner, er ikke mobbing. Supportere må få lov til å kritisere spillere når de ikke leverer. Greit nok, forsvaret har vært like elendig, men når det gjelder Holmen har prestasjonene vært svake i flere år på rad.. Sier ikke dette fordi jeg har noe imot Kim som person eller at jeg vil mobbe han ut av klubben, sier det fordi han ikke presterer godt nok og det klarer alle som har litt peiling på fotball å se. Oppspillene er for dårlige, men det er fortsatt tydelig å se at det skorter på både førstetouch og spilleforståelse når det gjelder å gå på løp. Oppspillene er ikke noe bedre til Guven, og det tar ikke lang tid å se at Guven er en bedre fotballspiller. Det samme gjelder Solum.. Ingen ting hadde gledet meg mer enn at Holmen slo gjennom og ble toppscorer, men dessverre spiller han ikke godt nok for øyeblikket.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jun 2011, 13:23 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Raggen wrote:
Hm... ser vel ut til at han har karantene ja. Er vel Glåmdalen som ikke følger med i timen, ikke noe nytt, sist helg hadde de ikke fått med seg at det var pinse en gang!


Da vi morgenfugler sjekket kil.no i dag så var ikke kort nr 3 eller karanteneflagget satt på ham.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jun 2011, 13:40 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Raggen wrote:
[

men gjorde de ikke om dette for noen år siden slik at første karantene er etter 5 gule nå?


etter 3, og så neste gang når 5 er oppnådd.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jun 2011, 13:43 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3646
Bergkamp wrote:
Libra wrote:
Når du later som han ikke lenger er en del av laget/ ikke eksisterer, så er det mobbing. Du kan jo lese litt mer om det her, hvis du har lyst:

http://no.wikipedia.org/wiki/Mobbing

Jeg ville ha vært veldig forsiktig med slike ting, hvis jeg ønsket et lag med spillere som trives/ønsker og gjøre en innsats for laget mitt. Og ikke minst av hensyn til personen selv.


Ærlig talt. Fordi jeg mener en spiller ikke er god nok for troppen basert på den siste tidens prestasjoner, er ikke mobbing. Supportere må få lov til å kritisere spillere når de ikke leverer. Greit nok, forsvaret har vært like elendig, men når det gjelder Holmen har prestasjonene vært svake i flere år på rad.. Sier ikke dette fordi jeg har noe imot Kim som person eller at jeg vil mobbe han ut av klubben, sier det fordi han ikke presterer godt nok og det klarer alle som har litt peiling på fotball å se. Oppspillene er for dårlige, men det er fortsatt tydelig å se at det skorter på både førstetouch og spilleforståelse når det gjelder å gå på løp. Oppspillene er ikke noe bedre til Guven, og det tar ikke lang tid å se at Guven er en bedre fotballspiller. Det samme gjelder Solum.. Ingen ting hadde gledet meg mer enn at Holmen slo gjennom og ble toppscorer, men dessverre spiller han ikke godt nok for øyeblikket.



Det er noen til på laget også som ikke trenger å være i troppen også. Som ikke har prestert i det hele tatt i år. Men det virker på meg som om det er Holmen som for skylda for at Kil ligger der de gjør i dag. Enig at han kanskje bør sitte på benken i et par kamper, men det er det også mange andre som burde å. Er ingen som har kritisert Gerson og Linnes enda. De har hvert skyld i del baklengs mål i år. Men de er jo lokale så da kan man vel ikke rope for gøyt.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jun 2011, 14:10 
Offline
Materialforvalter

Joined: 18 Jun 2007, 10:59
Posts: 59
Location: Kongsvinger
Det må være lov å hevde at Holmen ikke har prestert i hele år på tross av utallige sjanser. Han har vært i startoppstillingen i alle kamper i år, og fått stor tillit. En gang bør det være nok. Som det blir sagt, ikke noe ville glede en KIL supporter mer enn om Kim Holmen hadde prestert. Dessverre har ikke det skjedd. Da er det i beste fall benken.
Nå bør de unge få muligheten.
Ellers er også jeg skeptisk til det Brogeland driver med. Er slett ikke sikker på at han er mann for å ta laget opp på et akseptabelt nivå. Kampen mot Bodø Glimt var en skam, og måten han har ledet laget på hjemme i de kampene der KIL har gitt fra seg poeng i sluttminuttene gir ikke tilit. Andre trenere foretar bytter når det er minutter igjen og laget leder, men er presset. Brogeland satt på rompa.
Det er flaut at KIL som spilte i toppserien sist år nå er nede på nedrykksplass. Jeg tror ikke våre spillere er dårligere enn spillerne til våre motstandere. Det sitter i hodet. Da er det trenerens oppgave å motivere og få gutta til å prestere.
Så enkelt -og så vanskelig. Jeg håper Brogeland kan klare oppgaven, men er slett ikke sikker.

_________________
sveino


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 59 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 287 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group