KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Mar 2024, 01:34

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 24 Jun 2005, 19:19 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Tror dere Ham/Kam kommer til å jakte på Skogen da?

Og er følelsene for Ham/Kam sterke nok til å lokke ham vekk fra KIL kontrakten?

Han har jo avfeid de fleste overgangsspekulasjoner tidligere og håper han gjør det igjen.

Skogen ta KIL til Champions Leage ;)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Jun 2005, 23:45 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
Jeg tror nok Skogheim nå står øverst på ønskelista til Ham-Kam, men jeg håper vi får beholde ham.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Jun 2005, 23:57 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
På TV2 sporten hørte jeg noe om en dansk Sørensen, er ikke det en Ham-Kam spiller? Peter Sørensen om jeg ikke tar helt feil.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Jun 2005, 23:00 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Jupp....det er vel prat om at denne Sørensen....som allerede spiller på flatbygda, skal ta over etter Skogheim!!

Skulle de prøve å hente Skogheim før hans kontrakt går ut med KIL så får de i hvertfall hoste opp noen kroner for ham.....Fylkeskommunen kan sikkert bidra ;-)

.....syns vi bør få like mye som Frank Arnesen kosta Chelski :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2005, 23:22 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 28 Mar 2005, 15:04
Posts: 731
Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Ikke bare noen kroner Raggen! Millioner av kroner :wink: Denne grønska fra Hamar får jaggu betale for seg. de har vel råd tell det nå. Når han dere vågale moen er solgt :wink: Uansett håper jeg dette aldri blir no tema.

_________________
EN SKOG! ETT LAG!
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2005, 00:46 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Det som er dritt dersom den hårsåre tullingen fra Grue går til Danmark er at Glåmdalen kommer til å skrive enda mer om han. Irriterer meg grønn (?!) hver gang jeg ser bilde av han i Glåmdalen. Fyren ser jo faen meg ut som en viss liten raring fra Ringenes Herre, med kjetting rundt halsen.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2005, 01:25 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
HEEEEEY!!!

Ikke kødd med avataren min......jaggu er Gollum en særs mye mer trivelig kar en sotbakken!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2005, 15:18 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Det gjør meg ingenting om Skogen forlater KIL nå. For all del - han har gjort en kjempejobb så langt, men jeg tror ikke han er rette mannen til å få KIL videre. I år han har foretatt mye rart, og jeg tror hvis KIL skal komme videre må de ha en trener som er faglig sterkere enn Skogen.
Av rare ting mener jeg:
* Gjorde ikke nok for å beholde Are i KIL. Hentet i stedet en aldrende Lindau som kostet mer enn Are.
* Valget av Fredrik som keeper mot Sogndal, for så å sette Fritz rett inn på laget i neste kamp.
* Hans utrolige tro på Birken (og det er ikke Birkens feil). Skogen forsvarte at Birken fikk spille spiss med at det var viktig å få sjansen over tid. Hva da med Kim? Han kan da umulig vrake Kim til helga hvis han følger samme prinsipp for alle i stallen.
* Vraket Fremming og brukte Birken som indreløper mot Moss.
* Protesten etter kampen mot Oslo Øst (alle visste at det ikke ville føre fram, og skapte unødvendig støy i den situasjonen KIL befant seg i)
Dette er bare noe av det jeg kommer på i farta.

Men jeg vil nok en gang understreke at Skogen har gjort en knalljobb i KIL fram til nå, men jeg tror dessverre han har gjort sitt. Vi trenger en ny kapasitet i trenerjobben for å komme videre. Håper jeg tar feil, og bare tiden vil vise om jeg har rett.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Dummeste jeg har hørt!
PostPosted: 29 Jun 2005, 16:15 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Sånn tenker mange på vinger nå... nei nå går det dårlig, så nå må vi glemme det skogen har gjort før og det han kan gjøre...!
BARE TULL!
Å kvitte seg med en trener kun pga at laget stanger i motgang, er betydningsløst! Greit han har gjort noen feil denne sesongen hittil... kanskje i allefall som vi supportere har sett på som feil, men det bare beviser at han er mennesklig han også! Alle kan gjøre feil... :wink:
Og ettersom du mener at Skogen skal gå av, kanskje du også kan komme med ett realistisk forslag som kan gjøre KIL til et bedre lag og hente oss opp av denne gjørma?
NEI... det er ikke mange andre enn Skogen og hans kompanjong Sønsterudbråten som kan gjøre det i dette øyeblikket!

Så slutt å henge med gjeipen og se lyst på det! Vi hadde ufllaks som tapte mot moss, vi banka Alta og vi rundspilte Stabæk på gjemselund!
Jeg tror ikke det er så veldig mye ferdigheter det har gått på hitil!?
Heller uflaks! Kaptein Stormoen har jo snart ikke spilt i 1divisjon på ett år!

Så mitt tips, Ikke selg Skogen :wink:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Jun 2005, 17:32 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
[quote="Korslundinho"]Og ettersom du mener at Skogen skal gå av, kanskje du også kan komme med ett realistisk forslag som kan gjøre KIL til et bedre lag og hente oss opp av denne gjørma?
NEI... det er ikke mange andre enn Skogen og hans kompanjong Sønsterudbråten som kan gjøre det i dette øyeblikket!

Så slutt å henge med gjeipen og se lyst på det! Vi hadde ufllaks som tapte mot moss, vi banka Alta og vi rundspilte Stabæk på gjemselund!
Jeg tror ikke det er så veldig mye ferdigheter det har gått på hitil!?
Heller uflaks! [quote]



Selvsagt er det ikke Skogens skyld alene at vi ligger i bunnstriden, men han har som trener en stor del av ansvaret. Det blir håpløst for meg her og nå å hoste opp en person som kan gjøre jobben bedre og som kan få KIL på rett spor. Jeg har heller ikke sagt at Skogen skal sparkes, men sagt at det ikke er noen krise om han forsvinner. Det står jeg ved. Og jeg står også ved at jeg tror det er andre mer fotballfaglig sterkere personer enn han som kan løfte laget videre.
Men jeg blir litt oppgitt av at du mener det er uflaks som skyldes at vi er i nedrykksstriden. Tabellen ljuger ikke, og jeg blir litt skremt av de som tar så lett på det og sier at det er uflaks som er årsaken til at vi har hatt en elendig sesongstart. Så enkelt er det ikke. Vi har fire seire i år og det er mot de fire lagene som ligger sist på tabellen. Stikk fingeren i jorda, så skjønner du at det neppe er tilfeldig.
Men som sagt, ingenting hadde gledet meg mer enn om jeg tar feil ang. Skogen! Det viktigste er at KIL starter klatringen på tabellen.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Jun 2005, 22:44 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Du har ett poeng der, KIL har selvfølgelig prestert langt under pari i år!
Det jeg mener med uflaks er i kamper som mot Bryne(0-2) og Stabæk (1-1), hvor vi nesten rundspilte begge, men ikke greide å putte nok til å vinne!
I tillegg har det også vært mye rot med spillerstallen!

- Ji Ho Cha dro fra KIL etter noen kamper...
- Eriksen ville jo fristilles fra sin kontrakt...
- Nystuen slengte med munnen til supporterne..
- Hetsinga av Birken...
- Skader på sentrale spillere som Jaakko, Harald og Ulla(Thank God, we have Persson)...
- Flere sentrale spillere som Nystuen og Olausson fikk nesten ikke noe med seg av "pre-season"...
- En av våre beste i pre-season har blitt lånt ut, uten en gang å få spilletid!

Ja det er mye rart som skjer i KIL i år, men vi skal huske at uten Skogen, hadde vi aldri vært her vi er i dag! Og når han er god nok til å få KIL dit, så er han god nok til å løfte dem opp fra gjørma igjen!

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2005, 08:30 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Korslundinho wrote:
- En av våre beste i pre-season har blitt lånt ut, uten en gang å få spilletid!

Ja det er mye rart som skjer i KIL i år, men vi skal huske at uten Skogen, hadde vi aldri vært her vi er i dag! Og når han er god nok til å få KIL dit, så er han god nok til å løfte dem opp fra gjørma igjen!


1) Jeg kan ikke skjønne hvilken spiller du sikter til! Hvis det er Leikvin, så tar du helt feil, han spilte nesten ikke i vinter!

2) Jeg er helt enig i at vi ikke hadde vært der vi er i dag uten Skogen. Han har all ære og er 90 % av årsaken til at vi igjen er på fotballkartet. MEN: Det betyr ikke at han er rett mann der vi er i dag...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2005, 09:07 
Offline
Reserve

Joined: 27 Jun 2005, 14:23
Posts: 101
Kan ikke fatte og begripe hvilken trener som skulle vært så mye bedre for KIL nå.
Skogen har en definert spillestil og en helt klar tankegang på hvordan holde gutta motiverte og humøret oppe.
Jo tryggere laget er på hvordan det skal spille, jo bedre er det. At KIL har gått på en smell etter to fantastiske sesonger får vi bare tåle. Det skjer alle lag før eller seinere. Og de lagene som jevnt og trutt har bytta trener har tjent lite på det.
Jeg vil heller ha en langtidskontrakt med Skogen.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2005, 14:04 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
KIL4ever wrote:
Korslundinho wrote:
- En av våre beste i pre-season har blitt lånt ut, uten en gang å få spilletid!

Ja det er mye rart som skjer i KIL i år, men vi skal huske at uten Skogen, hadde vi aldri vært her vi er i dag! Og når han er god nok til å få KIL dit, så er han god nok til å løfte dem opp fra gjørma igjen!


1) Jeg kan ikke skjønne hvilken spiller du sikter til! Hvis det er Leikvin, så tar du helt feil, han spilte nesten ikke i vinter!


Var du KILsupporter i vinter?

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2005, 16:19 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Korslundinho wrote:
Var du KILsupporter i vinter?


Ja! Var du?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 53 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group