KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 08 May 2024, 06:26

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 18:52 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 11 May 2005, 20:35
Posts: 1387
Location: Nes/Romerike
Stå på videre Skogen, og Klapp Klapp fra oss Nes :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 20:03 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
KIL4ever wrote:
. Jeg synes den har vært skuffende - og det må jeg få lov til uten å bli beskyldt for å komme med gulp!

Klart den var skufffende i forhold til i fjor, men hva om vi ikke hadde hatt en stang-inn sesong i fjor og endt på denne plassen i stedet, da må du innrømme at du hadde vært fornøyd ettersom vi hadde unngått nedrykk?
Tror at enkelte har litt for høye forhåpninger innimellom. KIL har ikke budsjett som mange andre. Og da må man leve etter det.

Så til tema:
Til Skogen og hans "Disipler":

Klapp! Klapp! Klapp!

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 21:03 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 22:44
Posts: 125
Location: Røyken
Selvfølgelig er det godt å få anerkjennelse for den jobben en gjør, enten man kjører lastebil eller er trener for Kil.

Klappe Klappe Klappe


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 21:36 
Offline
Saftblander

Joined: 30 May 2005, 22:06
Posts: 42
Jeg klapper'n på skuldra, gir'n en god klem og kanskje klyper jeg han i litt i baken også :wink:. Sabla god, utrolig entusiastisk og til og med veldig kjekk! :oops:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 21:55 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Korslundinho wrote:
KIL4ever wrote:
. Jeg synes den har vært skuffende - og det må jeg få lov til uten å bli beskyldt for å komme med gulp!

Klart den var skufffende i forhold til i fjor, men hva om vi ikke hadde hatt en stang-inn sesong i fjor og endt på denne plassen i stedet, da må du innrømme at du hadde vært fornøyd ettersom vi hadde unngått nedrykk?
Tror at enkelte har litt for høye forhåpninger innimellom. KIL har ikke budsjett som mange andre. Og da må man leve etter det.

Så til tema:
Til Skogen og hans "Disipler":

Klapp! Klapp! Klapp!


Stang inn eller stang ut, det spiller ingen rolle. Ja, KIL hadde marginene på sin side som klarte kvalik i fjor. Samtidig var vi vanvittig gode i flere kamper. Vi banka Fredrikstad, Rosenborg og Lillestrøm (og dette var kamper som ikke kan kalles stang inn). I år synes jeg ikke vi har prestert skikkelig godt i en eneste kamp (i hvert fall ikke som jeg har sett), og at vi såvidt berget plassen skyldes ikke stang ut. Vi har ikke vært gode nok. Det er en kjensgjerning, og det er det lov å være skuffet over.
Egentlig blir jeg utrolig oppgitt over alle som sier at vi presterte over evne i fjor. Faan i helvete altså, hvis alle går rundt og sier det, så begynner spillerne å tro det de også. Greit nok at KIL ikke har allverdens med penger, men det er likevel ingenting som skulle tilsi at vi skulle bli så mye dårligere enn i fjor. Jeg forventet ikke at vi skulle være med å kjempe om opprykk selv om jeg håpet det. Men jeg forventet faktisk at KIL skulle kjempe på øvre halvdel og være langt nærmere opprykk enn nedrykk. Det skjedde ikke.
Hvorfor skal det være så jævlig vanskelig å si: Sorry, årets sesong har ikke vært bra nok. Nå får vi krumme nakken, trene godt og komme sterkere tilbake neste år.
Hvis alle går rundt og sier at vi i fjor fikk ufortjent godt betalt, spilte over evne, alt var stang inn og vi har ikke penger til å kjempe om opprykk. Nei, da kan vi glemme hele greia. Da er vi snart tilbake i 2. divisjon.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 22:56 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Det kan hende at når du er nyopprykket, så ser ikke alle på deg som noen Opprykkskandidat og tar det kanskje litt mer "easy" mentalt. KIL fikk en pangstart og hang jo med i toppen. Plutselig kom det ett tap og vi fikk en down-periode. Husker godt kampen mot Godset hjemme. KIL hadde ikke scoret hjemme på flere kamper, ikke hadde vi seiret på flere kamper heller, og lå i enn ingenmannsland-posisjon. KIL vant den kampen 2-1, og snudde den dårlige trenden. Deretter var det fullt kjør mot det andre motstanderne!
Sesongen var ferdig, alle fra Kongsvinger var stolte, for KIL hadde skrevet historie for klubben. Vegard Skogheim hadde skrevet historie, for klubben.
Så var det jo duket for forventninger og alle trodde at; ettersom vi gjorde det så bra i år MÅ det jo gå bedre i år.
Tror at det faktisk kan ta en hel sesong før du tar ett nyopprykket lag på fullt alvor. Det så man i år. I fjor spilte KIL underholdende fotball på høyt nivå i sin 4-3-3 formasjon, motstanderne sleit med å henge med i svingene innimellom. I år var de fleste lagene bevisst på det, og har ved en eller annen måte greid å demme opp den formasjonen og angrepsspillet til KIL.

Dette kan jo også kalles en slags "andre-års-sesong", hvor du blir tatt litt mer på alvor av motstanderen.
Neste år derimot, tror jeg blir en jubelsesong.

For alle gode ting er jo 3 ;)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 23:08 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
kil4ever har noen poenger i sitt innlegg, man skal ikke undervurdere det gutta presterete i fjor og jeg er enig at i forhold til det og også i forhold til mine forventninger så har ikke spillera prestert.

Men KIL som klubb presterete langt over mine forventninger i fjort og omtrent som jeg trodde i år, kan vel si at det var mer likehet mellom prestasjoner og ressurser i år. mye skyldes nok at det ble en del surmuling og tull i klubben når de møtte motgang istedet for at alle tok tak for å komme seg ut av uføret

men jeg er fornøyd med at vi fortsatt spiller i 1.div for det så lenge stygt ut og veien fra 2.div og opp er ganske mye tyngre enn det er å kjempe om to opprykksplasser i 1. div. Så lykke til neste år gutter, min støtte kommer dere til å ha uansett prestasjoner


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 23:39 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Korslundinho wrote:
Dette kan jo også kalles en slags "andre-års-sesong", hvor du blir tatt litt mer på alvor av motstanderen.
Neste år derimot, tror jeg blir en jubelsesong.


Ikke for å være vanskelig, men jeg skjønner ikke helt resonnementet ditt. Hvorfor skal neste år bli lettere enn i år? Fordi folk tar lett på oss igjen etter en dårlig sesong?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 23:46 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Nå har vi hatt en jubelsesong, og en nedtur. Kanskje har vi lært av de to sesongene, vi har også spillere som etterhvert blir mer og mer etablert på nivået. Muligens får vi inn noen gode spillere med erfaring på dette nivået, og som en bonus kanskje høyere.

Men det at jeg tror neste sesong blir en jubelsesong, det er jo ikke noe jeg vet. Jeg er da for guds skyld ingen spåmann ;)
Jeg tippet jo hvordan årets Adeccoliga ville gå og da tippet jeg KIL på 1plass, med 80 poeng!!! :lol:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Oct 2005, 00:07 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Korslundinho wrote:
Jeg tippet jo hvordan årets Adeccoliga ville gå og da tippet jeg KIL på 1plass, med 80 poeng!!! :lol:

Da må du være rimelig skuffet over sesongen!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Oct 2005, 04:51 
Offline
Reserve

Joined: 11 May 2005, 17:20
Posts: 192
Gir mer enn gjerne et klapp eller to på skuldra til skogen. han har gjort manns jobb i kil. håper du fortsetter i mange år vegard. vi trenger en mann som deg


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Oct 2005, 10:49 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
KIL4ever wrote:
Korslundinho wrote:
Jeg tippet jo hvordan årets Adeccoliga ville gå og da tippet jeg KIL på 1plass, med 80 poeng!!! :lol:

Da må du være rimelig skuffet over sesongen!

Kan jo ikke si at jeg er kjempefornøyd, men den tippinga der var jo egentlig ganske så "useriøs" så ...

Uansett, viktig er det å ikke gå imot sitt eget lag i motgang...

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Oct 2005, 10:49 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
KIL4ever wrote:
Korslundinho wrote:
Jeg tippet jo hvordan årets Adeccoliga ville gå og da tippet jeg KIL på 1plass, med 80 poeng!!! :lol:

Da må du være rimelig skuffet over sesongen!

Kan jo ikke si at jeg er kjempefornøyd, men den tippinga der var jo egentlig ganske så "useriøs" så ...

Uansett, viktig er det å ikke gå imot sitt eget lag i motgang...

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Oct 2005, 12:05 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1122
Location: Vinger
Stor klapp på skuldra til Skogen. Måtte du bli i KIL i mange år fremover!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Oct 2005, 12:12 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Korslundinho wrote:
Uansett, viktig er det å ikke gå imot sitt eget lag i motgang...


Det har jeg da heller ikke gjort, selv om jeg er skuffet. Jeg backer opp gutta og ønsker dem lykke til neste sesong!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 39 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group