KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Apr 2024, 08:33

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 20 Jul 2009, 14:27 
Offline
Sjef

Joined: 08 Mar 2005, 23:23
Posts: 52
Halvparten av årets Adeccoliga-kamper er nå unnagjort, og sport- og spill-magasinet TIPS har satt opp det de mener er «vårens lag» i 1. divisjon.
Roger Risholt har styrt Kongsvingers midtbane med bravur og innehar en av plassene på vårens lag i Adeccoligaen. Også Edier Frejd har gjort sine saker bra, og får plass på "vårens lag".

Slik ser TIPS-laget ut (4-3-3):

Piotr Leciejewski (Sogndal) - Edier Frejd (Kongsvinger), Lars Grorud (Sogndal), Frode Lafton (Hønefoss), Joakim Våge Nilsen (FKH) - Martin Norbye (Alta), Rune Bolseth (Sogndal), Roger Risholt (Kongsvinger) - Lars Lafton (Hønefoss), Tore Andreas Gundersen (Nybergsund Trysil), Vegard Braaten (Alta).

http://www.tipsgaming.com/default.asp?menu=124&id=5556


Last edited by admin on 20 Jul 2009, 14:31, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 20 Jul 2009, 15:41 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Det er vel som det bør være, KIL skulle hentet Vegard Braaten i vinter når han var uten kontrakt, da hadde vi ledet serien nå!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20 Jul 2009, 19:04 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 01 Mar 2009, 20:32
Posts: 249
Location: Kongsvinger
Vel fortjent men syntes tiger Ørjan burde vært med også :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Jul 2009, 14:22 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 00:28
Posts: 1116
Location: Meymaneh, Afghanistan
Calle burde også vært der..

_________________
eer du fra vinger du æl?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Jul 2009, 14:56 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 04 May 2005, 21:36
Posts: 1030
Location: Vangen
Calle? Håper da virkelig at nivået i førstedivisjon er høyere enn at han har vært blandt de beste i vårsesongen.

Edier Frejd og Roger Risholt har prestert på et jevnt høyt nivå hele sesongen og er fullt fortjent med på laget. Noen andre spillere har glimtet til i perioder, men ikke nok til at de fortjener en plass på et slikt lag.

Tipper vi har en mann med navn Henry Joseph på "all-star-laget" når sesongen skal oppsummeres...


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Jul 2009, 21:17 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 00:28
Posts: 1116
Location: Meymaneh, Afghanistan
Calle har vært gjevnt over god hele sesongen spørr du meg.

_________________
eer du fra vinger du æl?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Jul 2009, 21:26 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Laget er vel satt opp temmelig strikt etter snittpoeng på børser og antall mål på spissene.
Noe annet er vel stort sett vanskelig...
Stort sett litt tidtrøyte og interessante morsomheter...

***
Calle har vært bra, enig i det.
Så får vi håpe at han til høsten finner høstformen fra 2007...
Da blir han veldig god.
Dessuten er han en av de få, veldig få i KIL nå, som har vist evne til å utfordre med fart og teknikk og med ballen da inn mot boksen.
Det kunne flere med fordel gjøre!!!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 Jul 2009, 01:19 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 00:28
Posts: 1116
Location: Meymaneh, Afghanistan
Heldigvis har vi også randall som på sine gode dager har både farta og teknikken som trengs. Det skapes mye når disse to er i slag. Bare noen ser til helve**e og setter de gode assistene i kassa!

_________________
eer du fra vinger du æl?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 Jul 2009, 09:05 
Offline
Reserve

Joined: 01 Nov 2006, 14:57
Posts: 189
Jeg er selv en fan av Calle. Men jeg må si at han ikke har prestert etter min forventning. Særlig i tv-kampene har han vært svak


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 Jul 2009, 12:02 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
donald wrote:
Jeg er selv en fan av Calle. Men jeg må si at han ikke har prestert etter min forventning. Særlig i tv-kampene har han vært svak


Enig i at Calle har svingt veldig i prestasjonene i år, syns vi ofte spiller med litt for like spillere på midten når Calle, Roger og Ørjan spiller, håper Henry Joseph tilfører midtbanen litt mer kreativitet. Men for all del Carl Erik Torp er en bra spiller.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 Jul 2009, 12:23 
Offline
Trener

Joined: 28 Aug 2005, 19:27
Posts: 787
mikeb wrote:
donald wrote:
Jeg er selv en fan av Calle. Men jeg må si at han ikke har prestert etter min forventning. Særlig i tv-kampene har han vært svak


Enig i at Calle har svingt veldig i prestasjonene i år, syns vi ofte spiller med litt for like spillere på midten når Calle, Roger og Ørjan spiller, håper Henry Joseph tilfører midtbanen litt mer kreativitet. Men for all del Carl Erik Torp er en bra spiller.


Tilbake fra ferie, så med nettilgang igjen så kommer innleggene ;-) Nettcafè er visst like utdatert som meg. Er visst bare trådløse hotspots som gjelder nå, og det hjelper jo lite når man ikke har bærbar pc.....

Uansett er jeg ikke helt enig med deg mikeb. Mener dette er et større problem når vi stiller med Jonas, Calle og Roger, da Jonas i mine øyne hadde vært bedre i den defensive plassen og minner mer om Roger enn om Ørjan.

Ørjan og Calle er forsåvidt ganske like, men i posisjonen de spiller så er det veldig bra. Litt som å ha Arvesen og J. Voigt som indreløpere for å gjøre grovjobben som ballvinnere og løpsmaskiner. Så ligger Roger og styrer som kaptein A. Schleck, mens Edier kommer på noen lange, flate løp som en temposterk Cancellara innimellom.

Ehhh... På tide å skru av Pcn og få på Tv2 eller Eurosport før jeg begynner å sammenligne Kai med broder Schleck og at han er litt ute av slag og ikke har fått tilbake punchen etter skade. :oops:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 Jul 2009, 13:07 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Øhhh....det er i hvert fall helt klart at vi i så fall mangler en Cavendish som dukker opp på rett sted til rett tid når sjansene byr seg!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 Jul 2009, 13:35 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Njaa, Cavendish fikk annullert poeng.
Mål er blitt annullert.
Ellers kan vel spissene (spurterne) si at pasningene (opptrekkene) ikke har vært gode nok.

Ellers kan man vel si at laget den siste halvdelen av vårsesongen både trynet og fikk "flat-tires" (punkteringer).
De får passe seg slik at de ikke havner i "bussen" , men ligger i teten framover.
Det er vel knapt noen fare for "lanterne rouge" for laget om de ikke kollapser 100% (altså sist på tabellen).

For å nå opp sammenlagt må nok laget virkelig klatre godt de neste ukene.
Kanksje treneren derfor skulle ikles en klatretrøye under kampene - altså en slik Polkadot-trøye...


Last edited by ivo on 22 Jul 2009, 13:35, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 Jul 2009, 18:04 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 00:28
Posts: 1116
Location: Meymaneh, Afghanistan
Mye sykkel nå..hehe

Har undres litt denne sesongen over at når vi spiller "hemmat" altså mot ishallen. Så genereres ca 90 fra høyre kanten. Altså på supporter siden. Mens når vi skifter side og spiller mot Plata i Oslo så genereres alt spillet fra venstre side. flere som har lagt merke til dette?

_________________
eer du fra vinger du æl?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 Jul 2009, 19:53 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
ThMini_0 wrote:

Har undres litt denne sesongen over at når vi spiller "hemmat" altså mot ishallen. Så genereres ca 90 fra høyre kanten. Altså på supporter siden. Mens når vi skifter side og spiller mot Plata i Oslo så genereres alt spillet fra venstre side. flere som har lagt merke til dette?


ja


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 279 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group