KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 01 May 2024, 18:21

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 27 Sep 2005, 13:16 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Tenkte jeg skulle ta opp tråden og se om vi supportere klarer å hoste opp noen kreative forslag på hvordan KIL kan bli en av toppklubbene i Norge igjen.

Med tanke på Trenerns hjørne og kommentaren i Glåmdalen
(http://www.glomdalen.no/kil/article1758630.ece), så virker det som om det er litt for turbelent om dagen.

Oppfordrer derfor alle til å sette seg i rollen som ledelsen (sportslig / økonomisk) i KIL for en dag og forhåpentligvis komme frem til ett eller annet brukbart tiltak den sittende ledelsen kan ta tak i.

Kommer sikkert frem mest etterpåklokskap og synsing, men om det bare blir ett par gode forslag så kan det jo hjelpe klubben.

--------------------------------------------------------------------------------------

Mine forslag:

Fredet trenerteamet og stammen i laget i forhold til alle trusler om å måtte gå.

Sette igang ett utviklingsprogram for unge målvakttalenter som skal få utvikles i klubben da vi har tradisjon for ha ett bra opplegg rundt keeperutvikling og forhåpentligvis bringe inn noen kroner i klubbkassa om vi får solgt de videre.

Gå igjennom alle kontrakter som utløper og vurdere innsatsen de siste 3 sessongene med tanke på fornyelse. Flere av spillerne som har hatt en liten nedtur i år har vist at de duger tidligere, så man kan ikke stirre blindt på årets prestasjoner. Alle er nok ikke gode nok for å få fornyet kontrakt, men da ville jeg jobbet sammen med spilleren for å finne ny klubb og forsøkt få inn klausuler om kompansasjon til KIL ved vidresalg, eller dersom spilleren presterer bra i sin nye klubb.

Finne samarbeidsklubber i distriktet (på begge sider av grensa) hvor de unge spillerne som ikke får nok spilletid på KIL kan lånes/leies ut til og utvikle seg for så å komme tilbake til KIL og heve nivået.

Vinne 50 mill i V75 gjennom tippelags andeler, er mer penger i hestespill enn fotballspill desverre. Og det er jo lov å håpe. :)

Jobbe hardt for å finne investorer til ett skikkelig annlegg på Gjemslund eller annen tomt så vi kan ha en stadion som tilfredstiller alle krav, og muligens bidrar til inntekter i klubbkassa.

Mye som ikke er helt realistisk her kanskje, men ikke kritiser mine forslag, men se om du kan hoste opp noen som er bedre.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 14:03 
Offline
Saftblander

Joined: 19 Jul 2005, 22:47
Posts: 30
Og IKKE å kjøpe inn spillere som til stadighet har vært skadet de siste tre årene. De blir neppe mindre på skadelisten i KIL.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27 Sep 2005, 14:27 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
mikeb wrote:
Hvis du var ledelsen i KIL for en dag?


.....så skulle jeg "satt" meg på Kalsæg og Nystuen, med kontrakter og en kulepenn i hendene....og der skulle jeg ha "sitti" til de hadde sigenert ;-)

Resten av dagen skulle jeg sitti med hendene bak nakken og beina på bordet og kost meg etter "dagens" prestasjon!!

+ levert inn en lottobong som hadde gitt KIL 20 mill rett på konto....selvfølgelig!!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 14:54 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Da skulle jeg signert Nystuen, Einar og Jaakko.
Så skulle jeg tilbudt langtidskontrakt til Wibe, og garantert førstelagsspill.


:wink:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 21:10 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
ett forslag til,

få til en avtale med supportergruppa som gir litt ekstra motivasjon for å stille opp for laget:

- billigere sessongbiletter
- medarrangør på turer
- spillere som stiller opp på supporterarrangementer
- årlig kamp supportere mot a-laget (ikke lov å skade spillera da)
- andre fordeler?


Top
 Profile  
 
 Post subject: RIKE ONKLER?
PostPosted: 27 Sep 2005, 22:39 
Offline
Reserve

Joined: 24 Jun 2005, 18:15
Posts: 297
Location: Oslo
Gjort alt for å finne noen nye rike onkler. Når Start klarte å finne Erik Soler, hvorfor skulle ikke KIL klare å finne noen? Starts eksempel beviser jo at lokal tilhørighet ikke er nødvendig. Imidlertid vil nok dette arbeidet kreve langt mer enn en dag.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 22:45 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
I bladet Kapital finnes oversikten over norges 400 rikeste personer.. begynner å bli noen fra distriktet!!

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 22:46 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Soler kom til Kristiansand for å tjene penger..... I Kristiansand, og med Start, så er det potensial for å tjene penger...... er nok dessverre ikke samme mulighet ved glåmma's kne, men det hadde selvfølgelig vart hyggelig om noen med ræva full av cash hadde fått for seg at KIL var et fint investerigs objekt!!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group