KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 27 Apr 2024, 19:12

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2005, 22:43 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Karlsen wrote:
Enig med Lennon. Jeg føler meg ikke truffet av det han skrev.

Det er ikke snakk om å føle seg truffet. Jeg går ut fra at alle her inne er ekte supportere som stiller opp i motgang også. Mitt poeng er at jeg mener Skogen har feil fokus når han henger seg opp i dette. Og som Raggen sier, så har han kommet med lignende utspill før. Synes ikke akkurat at trenerens hjørne er så selvransakende. Det bør være helt andre ting en "uvenner" som bekymrer Skogen når vi plutselig er i nedrykkingsstriden igjen!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 08:01 
Offline
Spiller

Joined: 30 Aug 2005, 12:31
Posts: 339
Poenget til skogen er vel like mye at det er svært viktig med venner, eller folk som drar i riktig retning i en klubb som KIL. Mye av arbeidet gjøres jo som frivillig jobb elller dugnad. Da merkes det vel at folk ikke stiller opp like villig når det går litt i motbakke.

Rimelig sterk påstand i tråden her om at gutta er uten stolthet og ære. Tror kanskje man med forrdel ikke skal være så bastant selv om det ikke går på skinner om dagen. Vi kan være kritiske og stille spm ved ting, men som Eriksen sa her inne: ikke uttale oss skråsikkert om ting vi ikke veit.

Tviler på at Skogen har feil fokus selv om han setter seg ned et kvarter og skriver en liten trivelig sak om venner. En skriver at Skogen har feil fokus og så plutselig er det opplest og vedtatt at han har det. Så enkelt kan det ikke være.

Ellers en ros til mikeb som har skrevet mye fornuftig i det siste.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 10:40 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Takk for rosen, vet ikke om alle er enig med dge der men ;)

Slik jeg leser Skogens hjørne så er det ros til de trofaste supporterne som stiller opp i tykt og tynt og ikke vender ryggen til selv om vi ikke snur 0-3 til 4-3 slik som i medgangssessongen i fjor.

Kritikken går til de som nekter å stille på kamp av ulike årsaker hvis ikke det blir seier med tosiffer i målprotokollen.

Men enig i det at Skogen og kil.no i stor grad også kan gå litt i seg selv og gjerne informere litt om tanker om fremtiden. Regner nok med at de t kommer rundt sessongslutt. En del av de tidligere trenerns hjørne har jo vært selvkritiske da. F.eks denne:
http://www.kil.no/trener/vis.php4?id=69

Skal slutte å messe om dette nå, men blir litt lei det at man alltid maler fanden på veggen etter ett nederlag og roser laget opp i skyene når det blir seier slik enkelte gjør. Det er hvordan man takler motgangen som gjør oss bedre.

Jeg har tro på at trenern og spillergruppa drar i land nok poeng til å sikre fornyet kontrakt i første, helst over 8. plass da dette gir mer midler i kassa.

Men nå er jeg en evig optimist når det gjelder fotball ;)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 11:26 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
mikeb wrote:
Takk for rosen, vet ikke om alle er enig med dge der men ;)


Jo da gitt......kan ikke være uenig i det du skriver....kommer stort sett fornuftige meninger fra den kanten.....er nå min mening :D

Ellers så er selvfølgelig allt Skogheim skriver i siste innlegg riktig. Du har også rett i at det i tidligere innlegg har vært fokusert mer på konkrete ting de har valgt å jobbe med. Men jeg er ikke sikker på om tidspunktet for å komme ut med dette "venner og uvenner" innlegget passet helt inn etter kampen i helga. Kunne egentlig blit lagt ut når som helst.......det er jo bare slik det er, i medgang skal alle "sole seg i glansen", mens i motgang skal mange helst flå deg levende!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 12:22 
Offline
Trener

Joined: 04 May 2005, 19:25
Posts: 957
Location: Oslo
Tror vel Skogens innlegg mest var ment som et svar til den utrolig teite kommentaren i Glåmdalen.. Kan vel ikke si at de har blitt så veldig "vennlige" i det siste. men for all del, de må jo skrive hva de vil, men typisk at de skal kritisere og svartmale situasjonen hver gang KIL taper..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 12:30 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 10:22
Posts: 593
Location: Oslo/Kongsvinger
Skjønner i og for seg alle parter i denne saken. Det kan oppfattes som en viss ugjennomtenkt kritikk fra Skogen sin side, samtidig som det er all mulig grunn til å kritisere oppbackingen i nedgang, såvel som fremgang!

Fokuset bør kanskje heller legges på spillerne som åpenbart sliter med å oppnå full tenning og motivasjon. Visse spillervalg for min del også fortonet seg som merkelig, men tilliten til trenerne på den fronten forandres ikke med det første..

Ingen tvil om at det blir Nadderud til helgen! Som mikeb sier; Vi kunne sårt trengt de ekstra kronene som tilfaller lagene over 8. plass!

Måtte sesonginnspurten bli bedre, og håper at gutta får selvtillitten på plass igjen. Stå på!

_________________
Forza!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 13:10 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Sigurd wrote:
Tror vel Skogens innlegg mest var ment som et svar til den utrolig teite kommentaren i Glåmdalen.. Kan vel ikke si at de har blitt så veldig "vennlige" i det siste. men for all del, de må jo skrive hva de vil, men typisk at de skal kritisere og svartmale situasjonen hver gang KIL taper..

Hva slags kommentar i Glåmdalen tenker du på?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 264 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group