KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Apr 2024, 10:07

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2005, 10:39 
Offline
Saftblander

Joined: 24 Sep 2005, 10:10
Posts: 11
Se også forrige innlegg (siste på første side). NB! Viktig, viktig!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2005, 11:34 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Raggen, ser ut som om du blir nødt til å by opp til Næva-Dans ;)
Makan til idiot...

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2005, 14:12 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 11 May 2005, 20:35
Posts: 1387
Location: Nes/Romerike
DaddyO wrote:
Jaja Raggen! Her er jeg igjen! Lenge siden sist din jubelgjøk... Ser at du igjen prøver deg på en karriere som forumtroll på HamKam.no? Så her er jeg igjen for å svare med samme mynt, akkurat som jeg lovet at jeg ville gjøre! Til dere uskyldige KIL-supportere som ikke vil at jeg skal søple ned forumet deres: Snakk med Raggen, ikke med meg. Jeg driter i forumet deres, derfor ofrer jeg det vanligvis ikke ett sekund av min tid en gang. Nå har jeg derimot lagt dere på favoritter, og kommer til å være tastetøff i trynet ganske flittig, helt til jeg er sikker på at Raggen er borte fra HamKam-forumet igjen. Takk for at jeg fikk lov til å kaste bort tiden deres.


Jøss har Hamkam et forum der jeg kan lage kvalm :shock:
He-he vel da er det vel bare å sette i gang da folkens :wink:
Fra pistol til håndgranat!! Du vet tydligvis ikke hva saklighet er... Og få deg fjenet fra forumet er jo en smal sak.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2005, 16:45 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
DaddyO wrote:
Jaja Raggen! Her er jeg igjen! Lenge siden sist din jubelgjøk... Ser at du igjen prøver deg på en karriere som forumtroll på HamKam.no? Så her er jeg igjen for å svare med samme mynt, akkurat som jeg lovet at jeg ville gjøre! Til dere uskyldige KIL-supportere som ikke vil at jeg skal søple ned forumet deres: Snakk med Raggen, ikke med meg. Jeg driter i forumet deres, derfor ofrer jeg det vanligvis ikke ett sekund av min tid en gang. Nå har jeg derimot lagt dere på favoritter, og kommer til å være tastetøff i trynet ganske flittig, helt til jeg er sikker på at Raggen er borte fra HamKam-forumet igjen. Takk for at jeg fikk lov til å kaste bort tiden deres.


Det er tydelig visse forskjeller på det jeg bedriver inne på deres forum og det du driver med her.......personangrep er satans barnslig, har du ikke egnge meninger om det som diskuteres så vil det du skriver bli fjernet, i hvert fall så lenge du er mer opptatt av å kalle meg idiot, tosk, dust osv....

Bare så det er helt klart....det plager meg minimalt at en liten hottentott fra flatbygda går i flint og gir meg noen hyggelige kallenavn inne på dette forumet.....enkelte vil helt sikkert mene at jeg er en idiot på bakgrunn av de meningene jeg har om ditt og datt, på samme måte soim jeg mener at andre med andre meninger også kan være litt "idioter"....forskjellen er bare at jeg velger å holde kjeft om min personlige mening om enkeltpersoner inne på et forum.....prøver heller å "omvende" folk jeg er uenig med gjennom saklig diskusjon.

Når det gjelder min "aktivitet" inne på Ham-Kam's forum så kan vel noe av det jeg har skrevet være litt "provoserende" for folk som er i overkant hårsåre. Jeg har også deltat i en del diskusjoner der inne hvor jeg har vært dønn seriøs og saklig. Så lang har ikke moderatorene på deres sider funnet noe grunnlag for å slette noe av det jeg har skrevet.....så da er det vel bare du som sliter!!

Nå er det opp til deg å velge....... Du er velkommen til å delta i diskusjonen hvis du klarer å holde deg til tema og være saklig....om jeg er en "idiot" er sjelden et tema her inne, selv om jeg ser at du har prøvd å lage en egen tråd med meg som "Tema"!!

Fortsetter du i samme spor som du har gjort så langt så vil dinne innlegg bli slettet..... din brukler-ID vil bli slettet. Og bare så det er nevnt, det registreres IP-adresser her inne!!!

You'r choice......

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2005, 16:50 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 11 May 2005, 20:35
Posts: 1387
Location: Nes/Romerike
Så det så Daddy :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2005, 17:33 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
...feil tråd for faen ;-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2005, 21:35 
Offline
Saftblander

Joined: 24 Sep 2005, 10:10
Posts: 11
Den er grei! Fra nå av skal jeg ikke gå til personangrep på deg, Raggen. Det var skikkelig, skikkelig dumt av meg, og jeg angrer fryktelig. Jeg skal heller spre møkka jevnt utover på alle fra Kongsvinger, selv om de er uskyldige, og det er DU som er forumtrollet på HamKam-forumet. Godt tenkt! ...og til dere som har kalt meg barnslig, tulling, etc. har jeg bare en ting å si: Quid pro quo! Det er totalt unødvendig å utestenge meg fra forumet her, jeg blir nemlig automatisk borte når Raggen blir borte fra forumet mitt... Takk for oppmerksomheten!

:cry:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 14:52 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
DaddyO wrote:
Den er grei! Fra nå av skal jeg ikke gå til personangrep på deg, Raggen. Det var skikkelig, skikkelig dumt av meg, og jeg angrer fryktelig. Jeg skal heller spre møkka jevnt utover på alle fra Kongsvinger, selv om de er uskyldige, og det er DU som er forumtrollet på HamKam-forumet. Godt tenkt! ...og til dere som har kalt meg barnslig, tulling, etc. har jeg bare en ting å si: Quid pro quo! Det er totalt unødvendig å utestenge meg fra forumet her, jeg blir nemlig automatisk borte når Raggen blir borte fra forumet mitt... Takk for oppmerksomheten!

:cry:


Dette er siste svar du får fra meg her inne, har du tenkt å "overleve" her inne så bør innleggene dine være saklige, handle om "trådens tema".....og jeg bør ikke være en del av "temaet"....i hvertfall ikke under forumet "KIL".....du får i såfall diskutere meg under "Diverse"!!

Hvis Ham-Kam's forum er "ditt" forum.....så er det jaggu rart at jeg ikke har blitt utestengt? eller at de trådene jeg har skrevet i ikke har blitt fjernet?

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 268 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group