KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Apr 2024, 10:13

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 23 Sep 2005, 10:12 
Offline
Trener

Joined: 04 May 2005, 19:25
Posts: 957
Location: Oslo
Hva skjer hvis Eriksen og Fritz forsvinner etter sesongen? Da mener jeg vi bør ha en ny keeper, siden de på jr. laget er litt for ferske. Ser at Eskeland ikke vil skrive under ny kontrakt for Bryne.. Han hadde jo passet bra i KIL, men tviler vel på om han kommer.. En annen vi bør få kloa i er Jan-Kjell Larsen..Om ikke Haugesund rykker opp, må han opp et par nivåer for å utvikle seg videre! Men tviler på om vi har råd til å kjøpe han.. Må i såfall få'n på free transfer..


Top
 Profile  
 
PostPosted: 23 Sep 2005, 10:47 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Sigurd wrote:
Hva skjer hvis Eriksen og Fritz forsvinner etter sesongen? Da mener jeg vi bør ha en ny keeper, siden de på jr. laget er litt for ferske. Ser at Eskeland ikke vil skrive under ny kontrakt for Bryne.. Han hadde jo passet bra i KIL, men tviler vel på om han kommer.. En annen vi bør få kloa i er Jan-Kjell Larsen..Om ikke Haugesund rykker opp, må han opp et par nivåer for å utvikle seg videre! Men tviler på om vi har råd til å kjøpe han.. Må i såfall få'n på free transfer..

Eskeland er helt uaktuell. Han har nådd lønstaket til Bryne, men er ikke fornøyd med det og vil ha mer. Det får han ikke i KIL. Det vi trenger nå er en ung, fremmadstormende keeper som om et par år kan danke ut Ulla. For Ulla er tilbake neste år, og blir 1. divisjons beste keeper som han var i fjor!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 10:50 
Offline
Trener

Joined: 04 May 2005, 19:25
Posts: 957
Location: Oslo
Har du et eksempel på en ung og fremadstormende keeper som vil være reserve bak Ulla? Hvorfor ikke hente en som kan gi Ulla konkurranse med en gang? Ulla blir ikke yngre og vi har ingen garantier for at han kommer tilbake på samme, høye nivå, selv om vi selvsagt kan håpe på det!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 10:58 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Sigurd wrote:
Har du et eksempel på en ung og fremadstormende keeper som vil være reserve bak Ulla? Hvorfor ikke hente en som kan gi Ulla konkurranse med en gang? Ulla blir ikke yngre og vi har ingen garantier for at han kommer tilbake på samme, høye nivå, selv om vi selvsagt kan håpe på det!!

Nei, kan ikke på strak arm hoste opp en ung, lovende keeper. Men så er ikke det min jobb heller. Er sikker på at det finnes keepere i den kategorien.
I mine øyne blir det helt feil å bruke masse penger (i form av lønn) på en keeper bare for at Ulla skal få konkurranse. Ulla har aldri vært skadet før, og er sugen på å komme tilbake etter den gode sesongen i fjor. Når utespillere blir helt restituert etter en korsbåndsskade (eks. Jaakko) føler jeg meg trygg på at Ulla blir det også.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 13:01 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3646
Lillestrøm har 2 kepere og Follo har 1. Uten kontrakt alle 3.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 15:55 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Kenneth Vlden eller hva han heter er jo en veldig bra keeper, og han er ung. Har jo vært 3valg denne sesongen. Men helt klart om Eriksen og Fritz går må man hente inn en erstatter for dem til å presse Ulla og lage kamp om keeperplassen! Jeg tror at Ulla er såpass profesjonell til å prestere hver kamp (om han kommer tilbake til sin gode gamle form) uten konkurranse, men etterhvert kan det også gå litt innpå mentalt. Det at det ikke er noen konkurranse om plassen, kan gjøre at han tror at han står hver kamp uansett, noe som kanskje igjen vil føre til noen hakk lavere prestasjoner.

Men ikke vet jeg ;)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 16:29 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Jeg vet at det er veldig lite sannsynlig.. Men jeg skulle ønske at Fredrik Person ble på Kongsvinger..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 17:14 
Offline
Spiller

Joined: 23 Jun 2005, 19:36
Posts: 474
Location: Kongsvinger
Det ønker vel de fleste :wink:

_________________
Q: You're trapped in a room with a Lion, Cobrasnake and an Arsenal Fan. You have a gun with two bullets. What should you do?
A: Shoot the Arsenal Fan. Twice!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 17:20 
Offline
Materialforvalter
User avatar

Joined: 19 Jul 2005, 00:56
Posts: 99
Jeg tror ikke det er et veldig stort problem å erstatte eriksen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 17:53 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Mathisen wrote:
Jeg tror ikke det er et veldig stort problem å erstatte eriksen

Må si meg enig i det, gitt! Fredrik har vært en sutrekopp. Mistet all respekt for han da han ville si opp kontrakten i sommer bare fordi han ikke var 1. keeper


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 18:51 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Der vil jeg ikke si meg enig. At Fredrik gikk ut i avisa, har jeg forskjellige meninger om.. men hvor stor er sjansen for å få en like god 2.keeper som Eriksen.. ?

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 21:01 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Korslundinho wrote:
Kenneth Vlden eller hva han heter er jo en veldig bra keeper, og han er ung. Har jo vært 3valg denne sesongen. Men helt klart om Eriksen og Fritz går må man hente inn en erstatter for dem til å presse Ulla og lage kamp om keeperplassen! Jeg tror at Ulla er såpass profesjonell til å prestere hver kamp (om han kommer tilbake til sin gode gamle form) uten konkurranse, men etterhvert kan det også gå litt innpå mentalt. Det at det ikke er noen konkurranse om plassen, kan gjøre at han tror at han står hver kamp uansett, noe som kanskje igjen vil føre til noen hakk lavere prestasjoner.

Men ikke vet jeg ;)


Kenneth Volden er ingen bra keeper. Gjør stortsett tabber hver kamp, nye Christofer Nystrøm(?) fra Sverige er vel i ferd med å bli ny 1. keeper på JR nå, og han er 89.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 21:38 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Mååårn Eriksen.
Snart flere spillere her inne enn det er supportere :D

Det er mye vi ikke supportere veit om saker og ting og sånn er det bare..
Som Raggen har nevnt tidligere så har supportere mange forskjellige meninger, meninger som man må akseptere uansett om man er enig eller ikke...

Men at historier, som f.eks din, blåses opp kraftig i media er det ingen tvil om.. for media gjelder det ikke bare å ha en sak, de vil ha en "bra" sak som vekker oppmerksomheten til KILs tilhengere og supportere i distriktet. I avisa står det på svart hvitt hvordan saken er, utenom at man tenker om hva som er hele storyen. Sånt skjer hele tiden og er selvsagt beklagelig, men media er uberegnlige og det er trist hvis de ikke har lagt vekt på flere poenger i saken. Men som sagt, engasjement skaper meninger på både godt og vondt og forøvrig trur jeg at fleste parten har lagt, på lik linje som deg og styret, denne saken død.

Håper du velger å bli i Kongsvinger. Det er MIN mening ;) :D

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 21:42 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Håper også du velger å bli Fredrik. Jeg mener absolutt du er god nok. Men med alle innsparingene i KIL så veit man jo aldri hva stryret gjør...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 22:50 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Aaahh.. fint at nok en spiller skriver her inne. Bare beviser at dere følger med her inne, dere og ;)

Men så absolutt Fredrik, du er på langt nær noen dårlig keeper, men i de 2 siste årene har du møtt det jeg vil kalle bedre motstand i Ulla og Persson.
Men jeg har vært å sett på mange treninger av dere og kvaliteten du har vist der noen ganger holder prima Adeccoliga-nivå. Nå har Ulla fått et set-back en hel sesong og du har hatt sjansen til å ta innpå. Hvem vet. Kanskje Ulla kommer tilbake og ikke er like god som han var i jubelsesongen '04? Så fortsett i KIL Fredrik, om du får ett tilbud. Det er min mening. Ellers synes jeg innlegget ditt var svært bra også. Kanskje vi supportere bør passe kjeften vår litt før vi vet eksakt hva som foregår...
Se på Kil4evers innlegg( jeg vil ikke krangle med deg igjen nå asså :P ).
Det viser bare det han har hørt. Han referer vel til det som nogenlunde sto i glåmdalen... MEN.. vet ikke hva jeg skal si videre da så ;) hehe

Ses på Gjemselund på søndag Fredrik, og dere andre ;)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 270 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group