KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Apr 2024, 09:59

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 22:57 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Energi wrote:
Hva med de andre som ikke har hørt noe om ny kontrakt?? Kula, wibe, Jensen?
Nå er det plutselig wibe som skal ha beck plassen?? HÆ?? Er det han som skal få kontrakt videre? Det er jeg ikke enig i isåfall. Jensen har spilt nesten alle kampene, og han har stort sett spilt utmerket. Wibe er vel ikke like stødig??

Håper Eriksen, Kula, jensen og jakko blir!! Eller?


OI :shock:
Nok en kjakaladd å krangle med :twisted:
Hehe neida... ;)
Vil ikke akkurat si at Jensen har spilt så jæææævla mange fler kamper ennn Wibe i år (?).
Sånn jeg ser det er de to veldig forsjellige i spillestilen. Jensen er tryggere defensivt, hvor Wibe kanskje innimellom kan bli litt tynn, eller hva jeg skal kalle det. Offensivt derimot har Jensen skjerpet passninger og liknende betydelig, men Wibe er nok hakket foran fortsatt. Wibe spiller med større innsatsvilje og aggressivitet enn Jensen. Jensen er mere "The Cold Guy" som til tider kan gi oss supportere frysninger med sine dragninger bakpå backplass. Men det går seg da alltids til ;)

Jensen bør få kontrakt.
Kula bør få kontrakt.
Wibe bør få kontrakt.
Eriksen bør få kontrakt.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 23:30 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Eriksen wrote:
Ser at en gammel tråd er blitt tatt opp på forumet. En tråd dere supportere sitter med mangelfull informasjon med som på så mye annet.
Syns derfor det er på tide at en del ting blir delt med supporterne.

1. Jeg gikk ikke ut i avisa, de kontaktet meg.
2. Dette ble klarert med kil ledelsen før et eneste ord ble sagt til pressen. Og når saken en gang kom ut kan det likevel prates om, men de fikk langt i fra hele storyen.
3. Hvordan avisa fikk snusen i det er for meg fortsatt et mysterium!
4. Dette handlet i HOVEDSAK IKKE om å få spille eller ikke, selv om jeg selvfølgelig ønsket det, som alle fotballspillere. Det gikk på en del andre ting som var hovedsaker!!! Det kalles prinsipp, noe jeg regner med dere også har i forskjellige saker.
5. At jeg blir kalt sutrekopp når jeg tar et standpunkt på et prinsipp er for meg uforstående. Så kan dere diskutere virkemidlene så mye dere vil.
6. Fra min side og klubbens er denne sak lagt død, vi har renset lufta og sagt oss ferdig. Kanskje det hadde vært en idè her inne og.
7. Noe helt annet, håper dere møter opp og lager liv på søndag sjøl om årets sesong ikke har levd opp til fjorårets. Så skal de elleve som enhver tid er på banen gjøre sitt beste for å glede dere.

Ha en fin helg så ses vi på søndag

Eriksen.


Kan ikke se at noen her har påstått at du gikk til avisen med din sak. Uansett blir det helt feil for meg når du vil bryte en kontrakt rett etter seriestart. Jeg har også prinsipper og ett av dem er å oppfylle avtaler jeg har. Det er enkelt å si at jeg ikke kjenner hele storyen, men for meg virket det som om du satte deg selv foran laget. Det setter ikke jeg spesielt pris på!
Uansett får du ha lykke til videre i karrieren din.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2005, 00:04 
Offline
Spiller

Joined: 23 Jun 2005, 19:36
Posts: 474
Location: Kongsvinger
Korslundinho wrote:



Vil ikke akkurat si at Jensen har spilt så jæææævla mange fler kamper ennn Wibe i år (?).


Jensen 23 (fra start 21, som innbytter 2)
Wibe: 18 (fra start 13, som innbytter 5)

Ikke så mye forskjell :wink:

_________________
Q: You're trapped in a room with a Lion, Cobrasnake and an Arsenal Fan. You have a gun with two bullets. What should you do?
A: Shoot the Arsenal Fan. Twice!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2005, 00:34 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Nei nemlig ;)

Og back skrives BACK ikke BECK :lol:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 240 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group