KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 27 Apr 2024, 15:03

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 77 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject: Kamptråd: KIL - Alta
PostPosted: 03 Apr 2008, 18:02 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Fredag allerede imorgen, og ikke mange dagene igjen nå! Skal bli veldig deilig å komme igang :twisted:

---------------------------------------

KIL - Alta

Sted: Gjemselund Stadion

Tid og Dato: 18.00 - Søndag 6.April


----------------------------------------

Glasskula:

http://www.kilsk.com/nyhet.php?id=102

----

Hva slags lag tror dere Thomas Berntsen sender utpå? Som Glasskula har vært inne på så er det veldig vanskelig å plukke ut et lag, med tanke på alle spillerne som er tilgjengelige!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2008, 19:01 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 04 May 2005, 21:36
Posts: 1030
Location: Vangen
Deilig å se en kamptråd med betydning igjen! :)

Kjenner det kribler litt nå. Jævlig spent på hvordan dette laget kan prestere denne sesongen. Skal vi ha noen mulighet til å kjempe i toppen er vi nødt til å ta 3 poeng i kamper som denne. Vi har ikke råd til å "rote bort" en halv sesong slik vi gjorde i fjor.

Jeg ville sendt disse 11 på banen:

----------------Eriksen--------------------
Guoimar---Johansen---Ryen---Makumbu
-----------Torp------Berg Hansen-------
Tuelo----------Sylling------------Moen
--------------Samuelson-----------------

Eriksen vet vi hva står for. Han har vært god på dette nivået før og sier han har blitt bedre siden sist han var her. Nå får han sjansen til å bevise det. Men har blitt positivt overrasket over van Wijk i oppkjøringen.

Blir ikke skuffa om det er Nilsen som får venstrebacken. Han var god da han fikk sjansen forrige sesong, og har stort utviklingspotensiale. Men går for Makumbu som er en kraftplugg jeg har trua på, selv om han ikke har vært bunnsolid i alle treningskampene. Resten av forsvaret er bankers.

på midtbanen er det store spørsmålet om Torp er i god nok form til å starte. I så fall har vi god dekning foran stopperne om han deler ankerjobben med Berg Hansen. Ikke bare er de gode ballvinnere, men de er også kreative, teknisk dyktige og pasningssterke. Strømnes er et meget bra alternativ som anker, men må vike for 2 av divisjonens beste midtbanespillere.

Foran disse to har jeg valgt Sylling Olsen. Litt av årsaken til at jeg vil la han få denne plassen er at jeg vil ha plass til Moen på kanten. Så målfarlig som han har vært i vinter ville det vært for dumt å sette han ut. Med Sylling fremst på midten har vi også en dyktig tilrettelegger som også er god nok til å skape ting på egenhånd, og til å score mål. Tuelo har jeg trua på at kan bli ordentlig god, selv om han neppe kan fylle skoene til Pelu.

Samuelson er bankers på topp.

Ble nesten litt overrasket over hvor godt dette laget faktisk er når jeg prøvde å gå gjennom spiller for spiller her. Nå gleder jeg meg om mulig enda litt mer til søndag allerede! :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2008, 20:59 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3646
Alexander van Wijk har spilt bra han. Så jeg ser ingen grunn til å sette han ut av laget. Eriksen kan ikke bare komme rett inn på laget uten å bevise at han er god nok. Så jeg håper Wijk spiller til helga.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2008, 21:10 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1119
Location: Vinger
Jeg mener helt klart dette laget bør jogge ut på Lunden på søndag:

----------------Van Wijk--------------------
Guoimar---Johansen---Ryen---Nilsen
-----------Torp------Strømnes-------
Moen--------Berg-Hansen------Sylling Olsen
--------------Samuelson-----------------

Van Wijk bør starte fordi han har overbevist i vinter og Eriksen mangler muligens litt på kampformen.

Nilsen har vist seg som en bedre back enn Makumbu i de treningskampene jeg har sett. Resten av plassene i forsvaret trenger vel ikke å diskuteres.

Tuelo Johannesen kommer garantert til å bli en viktig spiller for oss i år, men både banen og motstanderen på søndag lover krig og ikke kjappe kontringer med slepent vingspill. Ønsker derfor tre målfarlige karer lengst frem.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2008, 22:29 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 11 May 2005, 20:35
Posts: 1387
Location: Nes/Romerike
Frk Alta wrote:


Regner med at dere lager mer liv enn forrige gang Alta spilte på Gjemselund, synd jeg ikke skal dit... :lol:


Ikke vær lei deg da laget ditt vil bli banket og sparket rett ned til bunnen av tabellen der dere hører hjemme...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2008, 20:51 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Frk Alta wrote:
Her i Alta gleder vi oss til seriestart. Vi møter de aller sterkeste laga i de første kampene, så alt vi får med oss av poeng i dem er bare bonus. Håper at motstanderne undervurderer Alta IF... :wink:


Håper Alta ender på trygg plass.
Så dem mot Løvhan i hallen her i påsken.
De viste brukbare takter.

Ha en bra sesong.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2008, 01:41 
Offline
Reserve

Joined: 31 Mar 2008, 14:29
Posts: 100
Jada-jada wrote:

Ikke vær lei deg da laget ditt vil bli banket og sparket rett ned til bunnen av tabellen der dere hører hjemme...


Vi får se vi får se... Trur flere blir overrasket over årets Alta lag...

Alta er i alle fall en av vinnerne av overgangsmarkedet dette året


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2008, 08:51 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Endelig er det seriestart. Jeg er dritnervøs. Alle snakker om at vi skal kjøre over Alta, men serieåpning er serieåpning og det er alltid spesielt. Om vi så sliter oss til en 1-0-seier vil jeg være dritfornøyd!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2008, 11:40 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 11 May 2005, 20:35
Posts: 1387
Location: Nes/Romerike
KIL4ever wrote:
Endelig er det seriestart. Jeg er dritnervøs. Alle snakker om at vi skal kjøre over Alta, men serieåpning er serieåpning og det er alltid spesielt. Om vi så sliter oss til en 1-0-seier vil jeg være dritfornøyd!


Er du nervøs så kan du jo tenke deg hva spillerne til Alta er :lol: Det gjør vodt å møte KIL i følge Jonas J og spesielt på Gjemselund. Greit det er serieåpning men jeg tror vi vinner dette greit 3-0


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2008, 11:49 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Jada-jada wrote:
KIL4ever wrote:
Endelig er det seriestart. Jeg er dritnervøs. Alle snakker om at vi skal kjøre over Alta, men serieåpning er serieåpning og det er alltid spesielt. Om vi så sliter oss til en 1-0-seier vil jeg være dritfornøyd!


Er du nervøs så kan du jo tenke deg hva spillerne til Alta er :lol: Det gjør vodt å møte KIL i følge Jonas J og spesielt på Gjemselund. Greit det er serieåpning men jeg tror vi vinner dette greit 3-0


Håper virkelig du får rett :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2008, 15:27 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Er det fare for kampen idag? Svein Olav Lund er ihvertfall optimistisk, men dommerne skal naturligvis avgjøre.

http://www.glomdalen.no/kil/article3453952.ece


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2008, 16:52 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1021
Location: Oslo
Det blir nok kamp ja ! :P

Her er laget:
Van Wijk - Guiomar - Ryen - Johansen - Nilsen
Strømnes - Torp
- Sylling - Berg Hansen - Moen
Samuelsson

Et greit valg dette vil jeg tro!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2008, 18:32 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Faen så unødvendig! Skjerpings gutter! :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2008, 19:04 
Offline
Reserve

Joined: 31 Mar 2008, 14:29
Posts: 100
Det er uheldigvis 1 omgang igjen.. Men vi har David!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2008, 19:26 
Offline
Reserve

Joined: 11 May 2005, 17:20
Posts: 192
Utrolig skuffende! Nå er det nok kjørt selv om vi har sett imponerende opphentninger før


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 77 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 248 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group