KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Apr 2024, 11:01

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 09:33 
Offline
Trener

Joined: 04 May 2005, 19:25
Posts: 957
Location: Oslo
En annen som kan være aktuell for oss neste år, kan være John Anders Riise, fra Ham-Skam. I så fall på lån, men Skamma er flinke til å sende unge spillere på lån. Perfekt for han, å utvikle seg i en god 1.div klubb!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 10:05 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 22 Apr 2005, 13:20
Posts: 1370
Location: Auli, Nes
Det har vært stille fra "kloakk-gjedda" nå. Har'n satt deler av utslippet i halsen ?

Venter i spenning på at Raggen kommer med ny gjedde-rapport.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 10:50 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Sigurd wrote:
En annen som kan være aktuell for oss neste år, kan være John Anders Riise, fra Ham-Skam. I så fall på lån, men Skamma er flinke til å sende unge spillere på lån. Perfekt for han, å utvikle seg i en god 1.div klubb!!

Det er jeg totalt uenig i av to grunner:
1) Vi skal IKKE utvikle spillere til Skamma!
2) Han er lovende, men ikke god nok for 1. divisjon ennå. Har jo ikke spilt stor annet enn 3. divisjon


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 10:51 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Tror gjedda har blitt lurt ut på en liten gyte-runde av ei 8 kilos verpeklar gjeddetøs fra svartfossen....

Som andre har nevnt så er vel Espen stort sett i boks, etter hva jeg har hørt så skal det økonomiske være spikret, men han ville vel muligens vente litt å se hvordan det ble seende ut med tanke på det sportslige. Nå har jo både Olausson, Ryen og Stormoen signert.... og det er jo et tegn på at laget blir bra også neste år. Tipper vi har Espen i boks rimelig snart.

Ellers så er de vel også igang med å prøve å få Jaakko til å signere.....Han har vel gitt beskjed om å avvente til etter sesongen....men jeg tror de er i ferd med å tilby han en forlengelse allerede nå....og da blir det vel med litt høyere lønn enn det han har hatt så langt......dette gjelder vel egentlig alle som signerer om dagen.......den nye tv-avtalen gir oss vel 2-3 mill ekstra neste år, så da blir det nok litt mer "mjøl i påsan" også til gutta.....velfortjent vil jeg si :-)

Så får vi vel også håpe at de får lurt inn noen nye "storheter" utover høsten og vinter'n......2-3 mill ekstra skulle jo være nok til å lønne en del gode gutter i 1.divisjon.....men det blir vel hardere kamp om alle spillere fremover......alle "konkurrentene" får jo også gleden av mere "tv-penger".....det ender vel egentlig bare opp med en pris og lønnsøkning generelt i alle klubber, så da er vi vel egentlig like langt!!

For dagens spillere i KIL så håper jeg det kan føre til at de får muligheten til å ta seg mer fri fra sine "bi-jobber"....slik at de får hvilt ut skikkelig mellom slagene, og har mer overskudd til kamper!!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 10:53 
Offline
Trener

Joined: 04 May 2005, 19:25
Posts: 957
Location: Oslo
Men han( Riise) er fast på g-17 og g-18 landslagene og kan komme med positiv internasjonal erfaring.. Og han kan spille både høyre og venstre back, så da er det vel ikke umulig å hente han inn som en back-up? Og selv om han kommer fra Skamma, så kan vi ikke unnlate å hente han for det. KIL trenger alle de gode spillerne de kan få


Last edited by Sigurd on 23 Sep 2005, 10:55, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 10:55 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Hørte det var en som skjøt ei gjedde med hagle i Glåmma her om dagen. Får ikke håpe de var Raggens gjedde. Men nå har det vært mistenkelig stille fra denne gjedda noen dager. Kan ikke tenke meg at det bare skyldes at den har funnet ei gyteklar gjeddetøs. For hvis gjedda er som Raggen, så er det vel bare tøm og røm tenker jeg!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 10:58 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 22 Apr 2005, 13:20
Posts: 1370
Location: Auli, Nes
Takker Raggen. Visste ikke at vi fikk så mye som 2-3 mill fra TV avtalen, men det er jo kjempebra for en såpass liten klubb som KIL. Flott hvis det bidrar til at nøkkel-spillerene vår blir i klubben og kan konsentrere seg mer om fotballen enn tidligere.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 11:26 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
gonzo99 wrote:
Takker Raggen. Visste ikke at vi fikk så mye som 2-3 mill fra TV avtalen, men det er jo kjempebra for en såpass liten klubb som KIL. Flott hvis det bidrar til at nøkkel-spillerene vår blir i klubben og kan konsentrere seg mer om fotballen enn tidligere.

Så spørs det hvor mye av dette som må dekke årets underskudd....


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2005, 11:37 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
KIL4ever wrote:
Hørte det var en som skjøt ei gjedde med hagle i Glåmma her om dagen. Får ikke håpe de var Raggens gjedde. Men nå har det vært mistenkelig stille fra denne gjedda noen dager. Kan ikke tenke meg at det bare skyldes at den har funnet ei gyteklar gjeddetøs. For hvis gjedda er som Raggen, så er det vel bare tøm og røm tenker jeg!


:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

GJEDDA SKUTT!!???

Da dæven salte blir det full oppvask i Vinger..... Hiver meg på tråden til Kongsvinger politikammer med en gang!!!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 259 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group