KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Apr 2024, 18:12

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: 16 Sep 2005, 01:46 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
http://www.ostlendingen.no/apps/pbcs.dl ... /0/FISKRES

Noe er i hvert fall feil......må være mulig å informere sine "ansatte" om situasjonen før det legges ut i lokalavisen.....er helt enig med Kula i at dette er for dårlig!!

Skulle noen av gutta de nå først prøver å få med seg videre (Stormoen, Ryen, Kalsæg, Olausson og Nystuen) takke nei....så er det liksom greit om resten av gutta ikke føler seg dårlig behandlet før det så er deres tur til å forhandle.

Jeg mener nå bestemt at både Jensen, Kula, Wibe og Holtet er spillere som er gode nok for en "bra stall" i 1.divisjon. Er ikke mer enn 1 år siden vi tok kvalifiseringsplassen med flere av disse som faste i laget.... Kula og Jensen har da jaggu vært ganske så "faste" også i år!!!

Hva hvis disse stikker? Hvem skal erstatte dem? Hvor skal vi finne spillere av samme kvalitet som er villige til å spille for KIL med elendig betaling?....jaggu bra at vinger er slik en fantastisk by, ellers hadde vel ingen giddi og spilt hos oss ;-)

Nå får gutta bak spakene på KIL-kontoret ta ansvar.....disse gutta er "helter"....ikke minst på bakgrunn av hva de gjorde i 2004.....gi dem den respekten de fortjener.....jeg er veldig intr. i å høre om forhandlingsrundene når det gjelder nye kontrakter, men jeg kan helt fint klare å vente til gutta selv har fått hørt om planene, før de står svart på hvit i Glåmdalen!!!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005, 07:38 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 22 Apr 2005, 13:20
Posts: 1370
Location: Auli, Nes
Må si meg enig her Raggen. Spillerene SKAL ha beskjeden før pressen.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005, 08:52 
Offline
Materialforvalter

Joined: 09 Jun 2005, 09:09
Posts: 90
Enig i det som skrives her. Synes det generelt er grunn til noe bekymring i forhold til stallen neste år.
Persson forsvinner, det er vel det eneste som er sikkert. Spørsmålet er om Ulla kommer tilbake på fjorårsnivå. Synes også vi skal regne med at Jaako blir borte, alt annet blir en bonus. Molde viser interesse for Ryen, og hvis de beholder plassen er det rart om han ikke synes dette er interessant(Men han er jo fra Eidskogen, og dem har det jo ikke med å flytte langt :? )

Kalsæg vurderer Godset pga pendling, Olausson har trent med Gais, Bryne vil ha Nystuen.

Hva med Stormoen? Kanskje det blir "redningen" at han har vært skadet så lenge at interessen rundt han ikke er så stor?

Skal ikke male fanden på veggen her, men hvis spillerene som foreløpig ikke har fått kontrakt "surner" og finner seg en annen klubb kan dette bli vanskelig.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005, 10:43 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Carrick wrote:
Enig i det som skrives her. Synes det generelt er grunn til noe bekymring i forhold til stallen neste år.
Persson forsvinner, det er vel det eneste som er sikkert. Spørsmålet er om Ulla kommer tilbake på fjorårsnivå. Synes også vi skal regne med at Jaako blir borte, alt annet blir en bonus. Molde viser interesse for Ryen, og hvis de beholder plassen er det rart om han ikke synes dette er interessant(Men han er jo fra Eidskogen, og dem har det jo ikke med å flytte langt :? )

Kalsæg vurderer Godset pga pendling, Olausson har trent med Gais, Bryne vil ha Nystuen.

Hva med Stormoen? Kanskje det blir "redningen" at han har vært skadet så lenge at interessen rundt han ikke er så stor?

Skal ikke male fanden på veggen her, men hvis spillerene som foreløpig ikke har fått kontrakt "surner" og finner seg en annen klubb kan dette bli vanskelig.

Kontrakten til Stormoen går vel ikke ut før etter neste sesong. Ellers synes jeg debatten er storm i et vannglass. Spillerne bør vel ha såpass omløp i topplokket at de skjønner at klubben er usikre på å tilby dem ny kontrakt når de ennå ikke er blitt tilbudt det. At det står i pressen bør de tåle. Faktisk er jeg langt på vei enig med klubbledelsen. Men Kula vil jeg beholde, han er viktig i en bred stall. Men for at vi skal komme videre, må vi ha ambisjoner om å styrke laget. Wibe, Jensen, Eriksen er spillere jeg er usikker på om er gode nok hvis vi skal ta et steg videre. Det må være lov å være kynisk når vi lever av resultater.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005, 11:48 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Utrolig klønete håndtert både det første utspillet og forsøket på å glatte over lengre ned i artikkelen. En fotballklubb bør opereres om en vanlig bedrift, med "medarbeidersamtaler" hvor både spiller og klubb evaluerer sine presetasjoner og ser på videre samarbeid/utvikling utifra dette.

Styrets målsettning for klubben var også ekstremt overdrevet før sessongen, men Njøsens utspill om at vi skulle prestere like bra som i fjor da vi presterte eksepsjonelt bra i fjor. Det viktigste for klubben er å sette seg realistiske mål i forhold til de ressursenen vi råder over. OG da må vi ta vare på de spillerne som faktisk ofrer ganske mye for klubben uten å få all verden tilbake.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005, 12:17 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3647
Vi må ikke ta sorgene på forskudd. Hvis disse klubbene hadde hvert så interesert i Kil spillere hadde de kjøpt dem når overgangsmarkede var åpen. Men da kjøpte de andre og bedre spillere. De sitter vel og venter på att de skal få dem gratis.Det var samme interessen i fjor, men ingen ble solgt da heller. Det er vel bare et par av Kil spillerne som er gode nok i eliteserien i dag.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005, 14:19 
Offline
Saftblander

Joined: 19 Jul 2005, 22:47
Posts: 30
Her er det kun en ting som gjelder:

BYTT UT DEN SPORTSLIGE LEDELSEN I KIL!!!!!!!!!!!!

Den bedriftskulturen de bedriver var vanlig like etter krigen!

Klart gutta skal informeres i en samtale internt før de leser en mulig oppsigelse i lokalavisen.

En oppfordring til de spillerne det gjelder: Kom dere over til en seriøs klubb. Da vil dere få den lønna som andre 1.divisjonspillere får. Det fortjener dere.

At dette til syvende og sist går utover de gjenværende kampene skal vi ikke se bort i fra.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005, 15:00 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
KIL4ever wrote:
Carrick wrote:
Enig i det som skrives her. Synes det generelt er grunn til noe bekymring i forhold til stallen neste år.
Persson forsvinner, det er vel det eneste som er sikkert. Spørsmålet er om Ulla kommer tilbake på fjorårsnivå. Synes også vi skal regne med at Jaako blir borte, alt annet blir en bonus. Molde viser interesse for Ryen, og hvis de beholder plassen er det rart om han ikke synes dette er interessant(Men han er jo fra Eidskogen, og dem har det jo ikke med å flytte langt :? )

Kalsæg vurderer Godset pga pendling, Olausson har trent med Gais, Bryne vil ha Nystuen.

Hva med Stormoen? Kanskje det blir "redningen" at han har vært skadet så lenge at interessen rundt han ikke er så stor?

Skal ikke male fanden på veggen her, men hvis spillerene som foreløpig ikke har fått kontrakt "surner" og finner seg en annen klubb kan dette bli vanskelig.

Kontrakten til Stormoen går vel ikke ut før etter neste sesong. Ellers synes jeg debatten er storm i et vannglass. Spillerne bør vel ha såpass omløp i topplokket at de skjønner at klubben er usikre på å tilby dem ny kontrakt når de ennå ikke er blitt tilbudt det. At det står i pressen bør de tåle. Faktisk er jeg langt på vei enig med klubbledelsen. Men Kula vil jeg beholde, han er viktig i en bred stall. Men for at vi skal komme videre, må vi ha ambisjoner om å styrke laget. Wibe, Jensen, Eriksen er spillere jeg er usikker på om er gode nok hvis vi skal ta et steg videre. Det må være lov å være kynisk når vi lever av resultater.

Okei, så du mener at alle spillerne vi har på høyre back, bare kan få slippe gratis, så kan vi skaffe bedre erstattere for like mye penger? :?

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005, 15:02 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Det ryktes at Olausson i dag har signert kontrakt for 2 nye år :D

Da er det bare for resten av gutta og følge etter!!

HERLIG PAUL!!!! :-) :-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005, 15:04 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 27 Mar 2005, 19:29
Posts: 144
Location: Skarnes
Endelig en god nyhet :D :D

_________________
Skogheim = Legend


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005, 15:08 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Raggen wrote:
Det ryktes at Olausson i dag har signert kontrakt for 2 nye år :D

Da er det bare for resten av gutta og følge etter!!

HERLIG PAUL!!!! :-) :-)

Nei seriøst? :D
KONGE PAUL :mrgreen:
Snakker om mann med hjertet på rette stedet ass ;)
I tillegg leser jeg at han er aktuell for Bryne kampen og ! :D

http://www.kil.no/nyheter/vis.php4?id=1602

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005, 16:43 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Korslundinho wrote:
Okei, så du mener at alle spillerne vi har på høyre back, bare kan få slippe gratis, så kan vi skaffe bedre erstattere for like mye penger? :?


Lær deg å lese! Jeg er usikker på om Jensen og Wibe har det som kreves for at KIL skal ta et steg videre. men jeg tror ikke det er riktig å slippe både Jensen og Wibe, men jeg ser heller ingen grunn til å beholde begge. Jeg vet at du er stor fan av Wibe, og det er jeg også, men det er ikke alltid mest fornuftig å tenke med hjertet. Etter min mening bør KIL beholde bare en av dem, og forsøke å hente inn en høyreback som styrker laget.

Når det gjelder de som roper at den sportslige ledelsen er amatører som går til pressen med denne saken, så vil jeg nok tro at det er slik at det er Glåmdalen som har tatt kontakt etter å ha lest på http://www.kil.no
Der står det akkurat det samme, derfor skjønner jeg ikke at Ystenes kan si at Glåmdalen har spissformulert! Den eneste forskjellen er at Glåmdalen har skrevet navnet på spillerne det gjelder.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005, 17:38 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
KIL4ever wrote:
Korslundinho wrote:
Okei, så du mener at alle spillerne vi har på høyre back, bare kan få slippe gratis, så kan vi skaffe bedre erstattere for like mye penger? :?


Lær deg å lese! Jeg er usikker på om Jensen og Wibe har det som kreves for at KIL skal ta et steg videre. men jeg tror ikke det er riktig å slippe både Jensen og Wibe, men jeg ser heller ingen grunn til å beholde begge. Jeg vet at du er stor fan av Wibe, og det er jeg også, men det er ikke alltid mest fornuftig å tenke med hjertet. Etter min mening bør KIL beholde bare en av dem, og forsøke å hente inn en høyreback som styrker laget.

Når det gjelder de som roper at den sportslige ledelsen er amatører som går til pressen med denne saken, så vil jeg nok tro at det er slik at det er Glåmdalen som har tatt kontakt etter å ha lest på http://www.kil.no
Der står det akkurat det samme, derfor skjønner jeg ikke at Ystenes kan si at Glåmdalen har spissformulert! Den eneste forskjellen er at Glåmdalen har skrevet navnet på spillerne det gjelder.

Okei!
1. KIL kommer ikke til å ligge i Tippeligaen neste år. Derfor har vi ikke tatt ett steg videre etter denne sesongen.
2. Åssen forventer du at laget skal få inn en bedre HB enn Jensen eller Wibe, UTEN PENGER?
3. Jensen og Wibe har bevist at de holder stabilt 1divisjons nivå.
4. Dette sier jeg ikke bare pga at jeg er stor fan av Wibe.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005, 18:44 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3647
http://www.kil.no/nyheter/vis.php4?id=1603


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005, 19:15 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Korslundinho wrote:
KIL4ever wrote:
Korslundinho wrote:
Okei, så du mener at alle spillerne vi har på høyre back, bare kan få slippe gratis, så kan vi skaffe bedre erstattere for like mye penger? :?


Lær deg å lese! Jeg er usikker på om Jensen og Wibe har det som kreves for at KIL skal ta et steg videre. men jeg tror ikke det er riktig å slippe både Jensen og Wibe, men jeg ser heller ingen grunn til å beholde begge. Jeg vet at du er stor fan av Wibe, og det er jeg også, men det er ikke alltid mest fornuftig å tenke med hjertet. Etter min mening bør KIL beholde bare en av dem, og forsøke å hente inn en høyreback som styrker laget.

Når det gjelder de som roper at den sportslige ledelsen er amatører som går til pressen med denne saken, så vil jeg nok tro at det er slik at det er Glåmdalen som har tatt kontakt etter å ha lest på http://www.kil.no
Der står det akkurat det samme, derfor skjønner jeg ikke at Ystenes kan si at Glåmdalen har spissformulert! Den eneste forskjellen er at Glåmdalen har skrevet navnet på spillerne det gjelder.

Okei!
1. KIL kommer ikke til å ligge i Tippeligaen neste år. Derfor har vi ikke tatt ett steg videre etter denne sesongen.
2. Åssen forventer du at laget skal få inn en bedre HB enn Jensen eller Wibe, UTEN PENGER?
3. Jensen og Wibe har bevist at de holder stabilt 1divisjons nivå.
4. Dette sier jeg ikke bare pga at jeg er stor fan av Wibe.


1) Igjen: Lær deg å lese! Jeg har ikke sagt at vi har tatt et steg videre, men for at vi skal klare det, må vi forsterke laget og blant annet ha en bedre høyreback.
2) Jeg tror det finnes bedre backer ledig på markedet, og både Wibe og Jensen kom også gratis til KIL. Dessuten vil en ny TV-avtale, samt mindre spillerstall, gi bedre rammebetingelser for KIL.
3) Ja, enig i at de holder et greit 1. divisjonsnivå. Men heller ikke mer, og jeg vil at KIL skal videre. Da holder det ikke med et greit 1. divisjonsnivå
4) Da får du ha meg unnskyldt!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 279 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group