KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Apr 2024, 10:46

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005, 20:12 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Paul er like viktig for langet som Kalsæg mener jeg og derfor er nyheten om at han har undertegnet ny kontrakt en STOR nyhet.. måtte alle gutta gjøre som han.. Det som jeg synes er litt "spennende" er hvem som er arbeidsgiveren til nystuen, ryen, eriksen og kula. Men hvem skal KIL tuppe ut?.. Dette kommer til å bli jævelig vanskelig.. Og som Raggen nevnte, dette er gutter som har ført KIL tilbake til toppfotball. Vis dem respekt.


Det begynner å stinke av den sportslige ledelsen.. At Skogheim blir overrasket selv sier vell det meste..

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005, 20:25 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3647
Jeg for min del tror ikke Ryen ER god\ rask nok i eliteserien. Mangler hurtighet der, Nystuen drar på seg for mange gule kort. Slik som Runar Berg gjør, og det ødelegger for hele laget. Rart han ikke for bot for disse gule han for. Så jeg tror dem kommer til å spille i Kil eller en annen første div.lag


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005, 20:49 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Jensen og Wibe er nok ikke så vanskelige å erstatte.. Kanskje høyrebacken som er vårt svakeste ledd, selv om Wibe og Jensen ikke har gjort det dårlig i år. Men noen bedre 2. keeper enn Eriksen trenger vi ikke og Kula er en god backup på midten. Jeg mener at høyreback, begge kantene og spissplassen bør forsterkes.. Med backup spillere!!

Jensen - God backup på stopper og back, bør få ny kontrakt.

Wibe - God backup han og, men Jensen er mest fleksibel i forsvaret og han er nok ikke god nok på kant/indreløper. Kan lett erstattes.

Kula - God backup på indreløper og sentral midt. Tror ikke vi kan forvente å ha noen bedre som backup. Bør beholdes.

Eriksen - God nok til 2. keeper og kan gjøre en god jobb når det trengs. Bør beholdes, hvis han gidder benkeslitingen.

Pat - Også god og ha som backup, men kan lett erstattes. Holder 2. div, men sliter mer i 1. Tvilsom.¨

Jaakko og Einar er bankers. De MÅ beholdes.

Nå har jo Paul sikra ny kontrakt så da er det bare å håper på resten.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005, 21:26 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1119
Location: Vinger
Det finnes ganske sikkert bedre backer enn Wibe og Jensen på markedet ja.

Jensen har nå tre sesonger bak seg i 1.div. og jeg vil gjerne se en stabil og erfaren back som drar ræ... si til Vinger for å spille for en 50-lapp om dagen.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005, 22:37 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
KIL4ever wrote:
Korslundinho wrote:
KIL4ever wrote:
Korslundinho wrote:
Okei, så du mener at alle spillerne vi har på høyre back, bare kan få slippe gratis, så kan vi skaffe bedre erstattere for like mye penger? :?


Lær deg å lese! Jeg er usikker på om Jensen og Wibe har det som kreves for at KIL skal ta et steg videre. men jeg tror ikke det er riktig å slippe både Jensen og Wibe, men jeg ser heller ingen grunn til å beholde begge. Jeg vet at du er stor fan av Wibe, og det er jeg også, men det er ikke alltid mest fornuftig å tenke med hjertet. Etter min mening bør KIL beholde bare en av dem, og forsøke å hente inn en høyreback som styrker laget.

Når det gjelder de som roper at den sportslige ledelsen er amatører som går til pressen med denne saken, så vil jeg nok tro at det er slik at det er Glåmdalen som har tatt kontakt etter å ha lest på http://www.kil.no
Der står det akkurat det samme, derfor skjønner jeg ikke at Ystenes kan si at Glåmdalen har spissformulert! Den eneste forskjellen er at Glåmdalen har skrevet navnet på spillerne det gjelder.

Okei!
1. KIL kommer ikke til å ligge i Tippeligaen neste år. Derfor har vi ikke tatt ett steg videre etter denne sesongen.
2. Åssen forventer du at laget skal få inn en bedre HB enn Jensen eller Wibe, UTEN PENGER?
3. Jensen og Wibe har bevist at de holder stabilt 1divisjons nivå.
4. Dette sier jeg ikke bare pga at jeg er stor fan av Wibe.


1) Igjen: Lær deg å lese! Jeg har ikke sagt at vi har tatt et steg videre, men for at vi skal klare det, må vi forsterke laget og blant annet ha en bedre høyreback.
2) Jeg tror det finnes bedre backer ledig på markedet, og både Wibe og Jensen kom også gratis til KIL. Dessuten vil en ny TV-avtale, samt mindre spillerstall, gi bedre rammebetingelser for KIL.
3) Ja, enig i at de holder et greit 1. divisjonsnivå. Men heller ikke mer, og jeg vil at KIL skal videre. Da holder det ikke med et greit 1. divisjonsnivå
4) Da får du ha meg unnskyldt!

1) Jeg KAN lese... Du skriver: "Jeg er usikker på om Jensen og Wibe har det som kreves for at KIL skal ta et steg videre."
da tolker jeg det med at du regner med at KIL skal rykke opp neste år uten problemer. Bedre høyre backer finnes nok, men det er bedre å hente noen bedre om vi skulle rykke opp. For om man tupper ut Wibe Og Jensen nå, da står man igjen med NULL høyre backer. Og om Jaakko og Kalsæg skulle finne på å dra, tror jeg erstattere til de førsteprioriteres. Derfor, signer en 2årskontrakt med begge, og når vi skulle eventuelt rykke opp, kan man selge dem OM de ikke er gode nok da, og få penger for dem. Husk også på at dette er Wibes første sesong i Adeccoliggaen og han har jo greid seg absolutt brukbart til tider! Vil ikke si at Kalsæg var konge i fjor, i sin debutsesong, men se åssen han er i år...Om Wibe fortsetter dette neste år, tror jeg han kan overraske mange i 2006. Dette er jo faktisk Jensens 3dje sesong i 1divisjon også.
2) Finnes det bedre og ledige høyre backer på markedet for en realistisk overgangssum for KIL? Hadde vært fint om du kunne kommet med noen eksempler.. ;)
3) Du vil at KIL skal rykke opp ja, det tror jeg neppe du er alene om! Og hva vet du om at de ikke holder mer enn 1divisjonsnivå? Kan ta ett eksempel da.. Fremming var en Gud, eller Jesus, som folk kalte ham i 2divisjon ;) Men mange av kameratene mine og andre sa at han neppe var god nok for 1divisjon. Det er han så absolutt. Er fullt klar over at jeg har tatt 2 forskjellige "liga-overganger" her nå, men samtidig, det er en divisjon opp på begge. Om jeg ikke husker helt feil, så var jo ikke Doffen en av de som gjorde grovarbeidet mved å sende Start til tippeligaen... Han var sikkert god, men han var vel ikke blant de "kjente". Men i tippeligaen slo han ut i full blomstring ;) Noen måneder senere, storspilte han for landslaget mot Italia...
4) Det gjør ingenting ;)
-------------------------------------------------------------------------------------
Richardinho.
Det jeg mener vi trenger mest (om de fleste signerer kontrakt) er en ny venstre back. Ikke at Kjetil B er dårlig, nei tvert imot, han er ett klart 1valg! Men bak ham synes jeg det er tynt, så dermed mener jeg at venstre back faktisk er viktigere enn å sparke en av HBene. Greit, Wibe kan spille VB, men får vi inn en god VB som virkelig kan presse Byfuglien, har vi dobbel konkurranse med jevngode spillere på begge backplasser.
Dette er på ingen som helst måte kritikk mot Gerhardsen, bare så det er sagt!

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005, 22:53 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Er da ingen Richardinho som har skrivd her??


Men tror ikk vi trenger noen back eller midstopper backup når David er tilbake fra lån......


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005, 23:00 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3647
Jeg vet om 2 kjempe bra backer Korslund. Ronny Døhli fra Strømsgodset. Knall hard og rask. Uten kontrakt. Mounir EL-Masrouri fra Skeid. Rask og teknisk spiller. Hadde forsterket Kil en god del disse her.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005, 23:01 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Bergkamp wrote:
Er da ingen Richardinho som har skrivd her??


Men tror ikk vi trenger noen back eller midstopper backup når David er tilbake fra lån......

Oi faen.. :oops: blanda med gunners.no forumet :lol:

Glemte forresten også at David kun var på lån, dårlig tenking av meg !
Sorry :oops:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2005, 23:02 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Hehe :wink: No problem..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 17 Sep 2005, 00:27 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Må innrømme at jeg synes Jensen har spilt seg opp i løpet av sessongen, og helt klart fortjener å være med videre. Gutten viser også at han har klubbfølelse.

Takk Paul for at du satt standarden og skrev under!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 17 Sep 2005, 01:37 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Korslundinho wrote:
.....Det jeg mener vi trenger mest (om de fleste signerer kontrakt) er en ny venstre back...........


Det vi trenger mesta alt er en SPISS.....det kan det vel for faen ikke være tvil om!!

Har faen meg ikke vært en utprega spisstype mel målteft på dette laget siden Frigård's tid.....gi meg en kar som denger inn 15-20 mål i året!!!

TAKK!!!

.....og schåååål!!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 17 Sep 2005, 01:44 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Janko wrote:
Jeg vet om 2 kjempe bra backer Korslund. Ronny Døhli fra Strømsgodset. Knall hard og rask. Uten kontrakt. Mounir EL-Masrouri fra Skeid. Rask og teknisk spiller. Hadde forsterket Kil en god del disse her.

Da er det opp til Skogen å røkla å avgjøre 8)


Skål Raggen ;) Ha en fin kveld, og ta det med ro :lol:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 17 Sep 2005, 12:12 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Er jo interessant lesning i Glåmdalen i dag. Skogen har tro på at stallen blir styrket. På at man faktisk skal klar å få tak i de man trenger for å ha et slagkraftig lag neste år. Er optimist jeg nå.

Og St. Paul har signert :D

St. Paul - lojalitet <---------Noen som gidder å lage et slikt banner?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 17 Sep 2005, 12:31 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Karlsen wrote:
Er jo interessant lesning i Glåmdalen i dag. Skogen har tro på at stallen blir styrket. På at man faktisk skal klar å få tak i de man trenger for å ha et slagkraftig lag neste år. Er optimist jeg nå.

Og St. Paul har signert :D

St. Paul - lojalitet <---------Noen som gidder å lage et slikt banner?

Synes vi burde lage ett slikt banner til alle som skriver under med KIL etter sesongen uansett jeg!
Men bra forslag ;)

Gleder meg også ganske til å se hvilke nye fjes som kommer. Men da håper jeg det blir noen som glir rett inn og styrker laget umiddelbart!

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 17 Sep 2005, 13:24 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Korslundinho wrote:
Karlsen wrote:
Er jo interessant lesning i Glåmdalen i dag. Skogen har tro på at stallen blir styrket. På at man faktisk skal klar å få tak i de man trenger for å ha et slagkraftig lag neste år. Er optimist jeg nå.

Og St. Paul har signert :D

St. Paul - lojalitet <---------Noen som gidder å lage et slikt banner?

Synes vi burde lage ett slikt banner til alle som skriver under med KIL etter sesongen uansett jeg!
Men bra forslag ;)

Gleder meg også ganske til å se hvilke nye fjes som kommer. Men da håper jeg det blir noen som glir rett inn og styrker laget umiddelbart!

For en gangs skyld er jeg enig med Korslund :wink:
Og jeg forventer at de KIL henter går inn og forsterker første elleveren. Hvis ikke kan vi like godt forlenge kontrakten med de vi har.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 259 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group