KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 19 Apr 2024, 23:29

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 14 Jun 2005, 12:50 
Offline
Saftblander
User avatar

Joined: 25 Apr 2005, 12:37
Posts: 38
Location: Oslo / Kongsvinger
Synes Fritz har gjort sine saker bra jeg - mer enn godkjent! Er igrunn ganske overrasket over at KIL klarte å hente inn en keeper av hans kaliber på så kort tid!

Ellers finner du sikkert endel synspunkter om Fritz ved å søke gjennom Kil-supporternes hoved-forum: http://www.kil.no/debatt/viewforum.php?forum=1


Top
 Profile  
 
 Post subject: Hei Grumpy
PostPosted: 21 Jun 2005, 00:17 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 04 May 2005, 21:36
Posts: 1030
Location: Vangen
Hvilken klubb representerer du? Regner med Trelleborg, men spør alikevel.

Fritz har absolutt levd opp til forventningene etter at han kom til kil. Han er enda litt rusten i feltet, men helt sjef på streken. KIL sin form har ikke vært alt for bra denne sesongen, men er nå på vei oppover igjen. På tross av at ikke KIL har vært i sin beste form, har Fritz etter egne utsagn hatt veldig lite å gjøre i de kampene han har spilt. Mange av målene KIL har sluppet inn i år har kommet etter grove forsvarsfeil, og Fritz har rett og slett vært sjanseløs på mange av scoringene kil har fått i mot seg til nå.

Forøvrig har KIL en av norges beste keeper-trenere, og jeg er sikker på at Fritz kommer tilbake til Sverige neste sesong som en enda bedre keeper. Treningen han har hatt i KIL har vært ganske anderledes enn den han har vært vant til i Sverige, og det er jeg sikker på at han tjener på.

Jeg tør å påstå at KIL har en av 1. divisjons beste keepere i Fredrik Pärsson og han kommer helt sikkert til å spille i en større klubb enn både KIL og Trelleborg en eller annen gang i fremtiden.

Håper du er like god i norsk som jeg er i svensk! ;) Forøvrig kan du gjerne stikke innom forumet til kil-supporterne når du vil. Dette forumet har forløpig ikke så alt for stor aktivitet. Prøv kil.no/debatt dersom du vil ha flere synspunkter på alt som skjer rundt Fritz og kil også senere i sesongen.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Enig
PostPosted: 23 Jun 2005, 14:09 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 11 May 2005, 20:35
Posts: 1387
Location: Nes/Romerike
Han er helt klart en av 1 Div beste keepere, og vi skulle gjerne beholdt han..


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Enig
PostPosted: 24 Jun 2005, 10:39 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Jada-jada wrote:
Han er helt klart en av 1 Div beste keepere, og vi skulle gjerne beholdt han..


Kan vel hende at han blir i KIL neste år også. Han har vel vært inne på dette tidligere i år, selvom det mest sansynlige er at han drar til Sverie igjen.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 63 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group