KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Apr 2024, 00:06

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 09 Sep 2005, 16:48 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Raggen wrote:
Ja......og han stakk vel fra KIL til Sander for å få større sjanser til å "vise seg frem" for fotballnorge!!

Forstå det den som kan!!


Vel...

Quote:
Hallo..? Husker du Kristian sjøl eller?... Det gjør jeg.. og mange andre.. tydeligvis bedre enn det du gjør... end of bullshit!



Quote:
Ja, Vassdal i KIL, hvorfor ikke? Han scorer bra med mål for Mo i 2. divisjon. Jeg mistenker at du ikke husker Kristian Berg som fotballspiller, og da blir det også for dumt at du skal ha så sterke meninger om han. Som sagt synes jeg ikke noe om måten han forlot KIL på, men alle unge gutter kan si/gjøre dumme ting - noe du er et godt bevis på!
Jeg registrerer at de fleste her inne på forumet ikke er avvisende til å hente han tilbake til KIL. Men du som antakelig ikke var mer enn 11 år da han forlot klubben, er negativ.
For øvrig tror jeg ikke, slik jeg husker en skadefri Kristian Berg, at han står noe tilbake for Ryen og Gundersen. Tvert i mot mener jeg Kristian Berg var et minst like stort talent som Gundersen.


Punkt EN! dette har jeg sagt om Berg: "så skal man komme med klager og at man skal hente tilbake folk som har vært flopper i KIL, men gjør det bra i en annen klubb?" OG : "Når han går til Sander fra KIL for å "få opp karrieren" sier det nok litt om hvor stor IQ gutenn har."


Det siste er belaget på Raggen's innlegg øverst her... det første sier seg selv...63 kamper og 14 mål... Meget bbra må jeg si... NOT..!

Punkt 2! NEI, jeg kunne kanskje ikke all verden om KIL elelr Kristian Berg den tida han var her... men hva så? det må ha vært en grunn til at han gikk til Sander :?

Punkt 3! DET ER FORSKJELL PÅ Å SCORE MYE I 2divisjon, enn å score mye i Adecco ligaen...!!!! Se på Kim Roger.. putta jo endel i 2divisjon han... men mindre i 1div.. Nå putter han jo også flust for B-laget, riktignok i 3 divisjon, også.

Punkt 4! Det virker som om du har noe sterkt imot meg KIL4ever.. :evil: men det du ikke har skjønt er at jeg liker å si min mening ;) Det er faktisk lov her i Norge, vi lever ikke under Saddam eller no sånt...!!! :evil: :!:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Sep 2005, 18:02 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Men kjære deg, jeg har da ikke noe i mot deg i det hele tatt. Kjenner deg ikke, vet ikke en gang hvem du er selv om jeg vet hva du heter. Men jeg liker ikke at du er så eplekjekk.

Jeg synes det er ganske drøyt å kalle Kristian Berg en flopp når du innrømmer at du ikke husker han som spiller. Å påstå at han er en flopp fordi han har scoret 14 mål på 63 kamper (scoring hver 0,22. kamp), blir helt latterlig. Da må Gundersen være en flopp også da, som har scoret 2 mål på 12 kamper (scoring hver 0,16. kamp) - hvis vi skal følge tankegangen din.

En helt annen ting. Jeg liker at du har egne meninger, det er kjempe bra. Diskusjonssidene ville vært utrolig kjedelige hvis alle hadde sagt ja og amen og vært enige. Men du behøver ikke være så jævlig eplekjekk. Da blir jeg arrogant tilbake.

Mitt siste ord i denne saken. Gidder ikke diskutere med en fjortis som knapt nok vet hvem Kristian Berg er!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Sep 2005, 19:00 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
KIL4ever wrote:
Men kjære deg, jeg har da ikke noe i mot deg i det hele tatt. Kjenner deg ikke, vet ikke en gang hvem du er selv om jeg vet hva du heter. Men jeg liker ikke at du er så eplekjekk.

Jeg synes det er ganske drøyt å kalle Kristian Berg en flopp når du innrømmer at du ikke husker han som spiller. Å påstå at han er en flopp fordi han har scoret 14 mål på 63 kamper (scoring hver 0,22. kamp), blir helt latterlig. Da må Gundersen være en flopp også da, som har scoret 2 mål på 12 kamper (scoring hver 0,16. kamp) - hvis vi skal følge tankegangen din.

En helt annen ting. Jeg liker at du har egne meninger, det er kjempe bra. Diskusjonssidene ville vært utrolig kjedelige hvis alle hadde sagt ja og amen og vært enige. Men du behøver ikke være så jævlig eplekjekk. Da blir jeg arrogant tilbake.

Mitt siste ord i denne saken. Gidder ikke diskutere med en fjortis som knapt nok vet hvem Kristian Berg er!

Og du kaller meg eplekjekk.... :shock:
Desuten er jeg ikke fjortiss... :)

Herregud... :roll:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Sep 2005, 21:29 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
mikeb wrote:
Kaasa var ett glimrende eksempel på dette, han ble toppscorer i KIL og tippeligaen med 17 mål, men hadde aldri blitt det om det ikke hadde vært for gjennomspillene til Karlsrud og Riisnes.

Nettopp. Den sesongen Kaasa ble toppscorer var det faktisk Rune Sunde som var førstvalget som spiss. Rune Sunde spilte vel noe sånt som 1,5 kamper og skorte to mål før han ble skadet. Han ble vel skadet i det han scoret sitt andre mål for sesongen litt ut i andre serierunde. Innbytteren som tok over het Kjell Roar Kaase og resten av historien kjenner vi. Hvis ikke Rune Sunde hadde blitt skadet tror jeg faktisk han ville blitt toppscoreren den sesongen. Så bra var faktisk midtbanen vår det året.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Sep 2005, 22:57 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Grunnen til at Kristian Berg forlot KIL var vel fordi han rett og slett ville trappe ned fotballen... :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 10 Sep 2005, 02:12 
Offline
Saftblander

Joined: 30 May 2005, 22:06
Posts: 42
KIL4ever wrote:

Å påstå at han er en flopp fordi han har scoret 14 mål på 63 kamper (scoring hver 0,22. kamp), blir helt latterlig. Da må Gundersen være en flopp også da, som har scoret 2 mål på 12 kamper (scoring hver 0,16. kamp) - hvis vi skal følge tankegangen din.



hehe ... matte er ikke lett gitt! 14 mål på 63 kamper gir ikke scoring hver 0,22 kamp - det gir scoring hver 4,5 kamp og det er faktisk en ganske stor forskjell. Derimot gir det 0,22 scoringer pr. kamp - og hva skal man vel med en knapp fjerdedels scoring? Det kan vel nesten ikke regnes som målsjans engang, det? :wink:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 10 Sep 2005, 10:27 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Der ser du ;)


FLOPP...

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 10 Sep 2005, 11:25 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
Du vet jo ikke hvor mange av de +60 kampene som var små innhopp heller. Hvis man for eksempel er på grensen til førsteelveren vil man få ganske mange kamper registrert, men i realiteten ikke mye spilletid. Da kan kanskje 5-6 kamper på den statistikken tilsvare en hel kamp (hvis man får 15 minutter på slutten hver gang).

Dette kan sammenlignes med Foday som faktisk ikke lagde så mange mål i forhold til kamper, men som var vår klart mest effektive spiss hvis du teller antall minutter han spilte. Jeg husker ikke Kristian Berg godt nok til å vite om han hadde mange innhopp, men statistikk over kamper og mål bør tas med en klype salt.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 10 Sep 2005, 12:09 
Offline
Saftblander

Joined: 19 Apr 2005, 17:01
Posts: 34
Location: Oslo
Amen!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 10 Sep 2005, 20:20 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Saturnus wrote:
Du vet jo ikke hvor mange av de +60 kampene som var små innhopp heller. Hvis man for eksempel er på grensen til førsteelveren vil man få ganske mange kamper registrert, men i realiteten ikke mye spilletid. Da kan kanskje 5-6 kamper på den statistikken tilsvare en hel kamp (hvis man får 15 minutter på slutten hver gang).

Dette kan sammenlignes med Foday som faktisk ikke lagde så mange mål i forhold til kamper, men som var vår klart mest effektive spiss hvis du teller antall minutter han spilte. Jeg husker ikke Kristian Berg godt nok til å vite om han hadde mange innhopp, men statistikk over kamper og mål bør tas med en klype salt.

Riktignok, men om han var så god som KIL4ever sier, så må han jo ha vært blant KILs beste spillere og ikke sitti på benken såpass mye...

Men for all del, jeg har hørt om supersubs...

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Sep 2005, 19:50 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Vel, om han spiller i tredje divisjon, så er det vel bedre å bruke han vi har, Kim Roger... han vel flere mål enn berg for andrelaget... :wink:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Sep 2005, 00:20 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Berg slet vell med ryggen en periode, hvis ikke hele tiden?!...

Uansett, K.Berg var en god spiller som jeg gjerne ville ha sett på A laget i dag.. det er min mening.. så slakt ikke spillere man ikke har peil på.. det er bestandig dumt.

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2005, 14:34 
Offline
Saftblander

Joined: 07 Sep 2005, 17:14
Posts: 45
For en "snø sopp" denne korslundinho er....at du kan kalle en spiller som kristian berg en flopp i kil er helt utrulig med tanke på at du ikke en gang vet hvem han er..Kristian er og var en mye bedre spiss en både gundersen og strand.En veldig sterk spiller som vet hvor målet står.

Har lest en del innlegg her inne å nesten samtlige har noen helt latterlige påstander eller meninger fra en guttunge ved navnet korslun"dinho", som sansynligvis og forhåpentligvis for han ikke er eldre enn 14 år. :roll:

[color=red][/color][size=24][/size]Hold deg på MSN med kamerater.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2005, 15:21 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Hverdagslig kritikk... ;)
Men om du vil at jeg skal oppføre meg eksemplarisk og si akkurat det alle andre her sier, så er jo du også en "snø sopp"!!!
Bare sier min mening jeg..

Og om du har lest så mange innlegg av meg, så burde du jaggu steike mæ væl fått med deg at jeg er 15 år !

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2005, 20:21 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Bloggen wrote:
For en "snø sopp" denne korslundinho er....at du kan kalle en spiller som kristian berg en flopp i kil er helt utrulig med tanke på at du ikke en gang vet hvem han er..Kristian er og var en mye bedre spiss en både gundersen og strand.En veldig sterk spiller som vet hvor målet står.

Har lest en del innlegg her inne å nesten samtlige har noen helt latterlige påstander eller meninger fra en guttunge ved navnet korslun"dinho", som sansynligvis og forhåpentligvis for han ikke er eldre enn 14 år. :roll:

Hold deg på MSN med kamerater.

Og forresten, hvis han er bedre enn både Strand og Gundersen, hvorfor i alle dager spiller han i 3 DIVISJON da?

_________________
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 259 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group